ik weet helemaal niet meer hoe onze combi-wagen eigenlijk heet Is ook 1-of-ander B-merk Mooie grote bak in elk geval die je 2 kanten op kan vastklikken. Het stoeltje kan dat ook (en die kan ook helemaal plat). En de kap past ook op beide. Ruime bagagedrager onderop, waar ik meestal een boodschappenkratje inzette. We hebben alleen de duwstang een keer moeten vervangen, omdat je die kan verstellen, maar hij zakte door. Het stoeltje heeft trouwens een stang los. Die zouden we voor de tweede al laten lassen! Maar dás dus nog steeds niet gebeurd En we hebben 2 buggy's. 1 voor onderweg en 1 voor in onze winkel. Heel handig als je ff snel de stad door wil of even moet bijspringen in de winkel. Ik heb ook een maxi-cosy! Die heb ik voor mijn tweede gekocht bij de kringloopwinkel! Ideaal ding voor op visite. Wel irritant vastzetten in de auto en al gauw erg zwaar om te tillen. Maar voor onze eerste sleepten we altijd het wipstoeltje mee en dan is zo'n maxicosi toch eigenlijk net iets steviger. En je hoeft je beeb niet steeds in en uit te pakken. Babykamer is bij ons gewoon allemaal 2dehands hoor! Bedje gekregen (en ik wil eigenlijk een ander want in totaal hebben er nu 5 kids in gelegen en dat ding is nu ECHT op!), commode was nog van mijn man geweest (hebben we dus gewoon opnieuw geverft in dezelfde kleuren als het bedje) en de kast is gewoon van de gamma. Maar met een beetje verf past het al gauw bij elkaar hoor! Ik had zelf ook nog een oud boekenkastje en die doet het perfect als luiers/zalfjes/olie etc.-plankje! Wiegje hebben wij ook gekregen van familie en heb ik zelf opnieuw bekleed. En tenslotte hebben we een combi-kinderstoel. Eigenlijk dus een tafeltje met een stoel die je op elkaar kunt zetten. Tegenwoordig staat het keyboard van zoonlief erop. En het stoeltje wordt nog steeds dagelijks gebruikt door met name m'n dochter We hadden trouwens ook nog een eenvoudig hang-stoeltje voor aan de tafel. Dit omdat mijn dochter nog veel in de kinderstoel zat toen onze zoon geboren werd. Pffff...heel verhaal geworden tja, een mens heeft heel wat in huis!
Ik zat nadat het onderwerp Moeder voor Moeders hier langs kwam toch in ene heel erg te twijfelen... Ik heb al zoveel symptomen en de testen sloegen zooo snel vet positief uit dat ik zoiets had van.. hmmm... als er nu al wel zoveel hcg in zit.. ist ook eigenlijk zonde om te wachten en dit door het toilet te spoelen... Dus maar gebeld..hihihi... Donderdagmorgen komt ze!
Jeetje wat wordt er veel geschreven hahaha Allereerst Sanna wat kl*te meis veel sterkte! Gelukkig ben ik dus niet de enige bij wie de borsten af en toe wat minder pijn doen komt echt met vlagen maar dat is dus normaal? Zijn sommige van jullie ook best bang voor de eerste echo? Vind dat best wel spannend of het hartje klopt. Ohja voor iedereen die al met dozen bezig is, vergeet niet dat je bij de plus en de c1000 ook een doos kunt krijgen alleen krijg je die volgens mij pas met een geboortekaartje dus dat duurd nog even Hier in ieder geval wat sites met een aantal dozen: http://www.gratiswereld.nl/babydozen.html http://babypakket.gratis-portal.nl/?gcl ... 1Qodx3Zasw @xanado83, ik heb ook af en toe wat steken in mn buik hoor @mamakitty, wow een tweeling dat zou wat zijn Morgen komt moeders voor moeders langs ben benieuwd in ieder geval weer een testje haha Eetse allemaal!
Hallo allemaal, ook ik sluit me bij jullie aan. Weet sinds zaterdag dat we zwanger zijn! Zou iemand mij op de lijst willen toevoegen? Jacky78, 29 jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend (voorlopig) 10 maart 2009
xanado83 Ben jij ook 10mrt uitgerekend? ben nog steeds in strijd met die banners... op de 1 of andere manier tellen die tickers die ik toevallig wil er een dag bij...
heejj meiden ik kom even vanuit de december 2008 mama's langs om jullie te feliciteren! in het begin is een onzekere tijd maar probeer er tog veel van te genieten want nu lijkt de tijd heel langzaam te gaan maar als je straks terug kijkt lijkt de tijd voorbij geloven te zijn. heel veel succes iedereen en ik hoop dat iedereen over 8 maandjes hun kindje in de armen mag houden! Liefs Marije
He! Wat goed van je! En ook een extra kadootje! Knap dat je het allemaal alleen doet! En een beetje met ons allemaal natuurlijk! xxx
Ok! Nou ik wacht nog eventjes.... Wordt je daarna niet lastig gevallen met allerlei reclamen en dat soort dingen? xx
ik heb die dozen zelfs een 2mnd voor me bevalling de eerste keer nog "besteld" en gewoon op tijd gekregen.... ik had ze toen van prenatal, etos en kruitvat
Ik heb m'n banner ook op 10 maart staan ja. Maar volgens mij klopt dit ook niet helemaal, heb net nog een keer gerekend en kwam rond 8 maart uit, maar wacht wel even tot ik bij de vk geweest ben.