Leuk verhaal Dancing lady. Fijn he dat je nu het hartje hebt gehoord! En ook fijn dat jullie zulke leuke meiden hebben bij die nieuwe praktijk. Ik hoop dat ze bij mij een dinsdag ook eerst de echo doen en dan pas de intake. Haha ik wil die echo zien! Jou fotootje zien we dan wel de volgende keer )
Oh hier dus nog eentje. Ik ben ook zo'n onzekere kip. Ik kan je dus niet geruststellen want ik ben net zo erg. ) haha. Maar leef wel met je mee natuurlijk!
@Dancinglady, wat heerlijk zeg dat het hartje klopt! En over 2 weken weer een echo! Super! @Wish, dat heb ik nou ook.....voel me ook zo onzeker...veel kwaaltjes zijn minder of weg en dat had ik bij dochterlief niet en dat zint me niet....ik mag 21 aug weer voor een echo! @Klaver, gewoon vragen of ze eerst de echo willen doen joh............ Zou ik wel doen iig! haha @All, Dancinglady is de nieuwe buddy van Wishgirl en mijzelf.
Welkom als onze nieuwe buddie dancinglady! Nou dat had ik dus ook niet met mijn dochter... het werd alleen maar erger in die eerste drie maand... en niet minder! Zucht wat een toestand!
@Wish, misschien is dat omdat het onze 2e is? Dat onze lichamen er sneller aan gewend zijn? Of we krijgen nu een jongen haha
Hee buddies Leuk dat ik jullie buddie ben geworden. Ik duim dat alles goed is, ondanks de mindere zwangerschapsklachten. Ik voel me zelf ook beter als vorige week. Zou het weer misschien ook mee kunnen spelen, dat we ons allemaal veel zieker voelden door de hitte? En klavertje ik hoop dat jij net zo'n geweldige intake en echo krijgt als ik!
Hahahah.. ik ben ingesteld op een meisje... Maar een jongen is ook welkom hoor.. hihihi.. Zodra ik het weet wat ik krijg... weten jullie het ook
@Dancinglady... laten we er maar vanuit gaan dat het met het weer te maken heeft... Ik vind het een goede reden Ik zal je mn gegevens nog even pb-en dancinglady...
@Wish, ik denk ook weer een meisje, raar he...de rest van de wereld zegt jongen.....grrr @Dancinglady, hey buddy nee bij mij ligt hetniet aan het weer..... Denk dat het komt omdat het de 2e is...
Hoi meiden! Ik voel me eigenlijk steeds beroerder worden... Kan nog niet naar mn brood kijken en begin al te kolkhalsen. Dr komt verder niets maar het is niet echt prettig meer. Kan eigenlijk niets meer hebben. Alleen de lekkere dingen en die moet ik eigenlijk laten staan. Heb het inmiddels op mn werk verteld, ze zijn er niet blij mee! Werd niet eens gefeliciteerd. Ben sinds 1 aug in dienst, maar goed ik heb het natuurlijk ook niet zo 'gepland'. Nou ja, ene oor in en de andere weer uit. De dagen vallen me zwaar, probeer zo niet te klagen maar soms.... Vind het dan wel lastig om te genieten. Heb jullie dat ook? Verder is manlief de hele week niet thuis, ook dat vind ik zwaar. Alles alleen doen. Gut lijk wel een old wief! xx
Hhaahahaha... we zullen zien wat het wordt Kitty... Ik probeer met 13 a 14 weken een echo te krijgen in Emmen bij de echoscopist... Die man is keigoed en kan met 13 weken het geslacht al zien... Met mijn dochter had ie het goed en bij een vriendin van me had ie het geslacht ook al goed zo vroeg... Ik weet nog dat ik met mijn dochter het geslacht te horen kreeg op Sinterklaas...
@Twinnie - ergens is het natuurlijk ook wel te begrijpen dat ze er op je werk niet zo blij mee zijn... Ik bedoel dit niet vervelend hoor... Maar je bent er sinds 1 aug. in dienst... (ik neem aan van dit jaar)... dat is net een week! Ze kennen je niet eens... en dan krijgen ze dit al te verwerken... Kan me voorstellen dat het voor hen ook even slikken is... Maar goed... misschien verandert hun houding nog als ze je beter leren kennen... Niet fijn dat je zo misselijk bent... en dat je man de hele week van huis is...
jippie! Wishgirl is back! Moet zeggen dat het allemaal wel wat beter bij te houden was zónder je, wish Je hebt trouwens een pb Misschien leuk om te weten dat ik bij mijn dochter helemaal nooit misselijk ben geweest? En bij mijn zoontje wel? Als ik hierop af zou gaan, krijg ik deze keer wederom een jochie Maar dan wel een extra grote ofzo, want zo beroerd ben ik bij mijn zoontje nooit geweest! Het gaat de laatste dagen trouwens wel wat beter gelukkig. En mijn huis is daar erg blij mee Heb wel weer wat last van m'n banden. Vast een groeispurt ofzo Laterrrr! Liefs Tezzz
@Twinnie, das zeker niet leuk dat ze je niet eens feliciteren! GRRRRR En ik weet wat je doormaakt met de misselijkheid meis. Sterkte. Als het echt niet meer gaat bel je huisarts voor Emesafene. @Wish, ik ga het proberen met 15 a 16 weken...... Eerder durf ik nie, want straks zeggen ze iets, ga je er al vanuit en dan blijkt het met 20 weken weer wat anders te zijn....
Ik werk er al vanaf mei dus ze kennen me verder wel hoor. Maar goed, ik snap ook wel dat ze niet staan te poppelen maar ik vind wel dat ze je kunnen feliciteren. Misschien is volgende week de eerste schrik weg en wordt het weer wat gezelliger.... Zieliepietie he? haha! Fijn dat je er weer bent! xxx
He! Thanks! En dat is verder niet schadelijk voor het kindje of zo? Mssn moet ik dat maar eens doen... xx
Goedemorgen! Wish welkom terug! Nou hier hebben we weer een k*t dag werd vanmorgen wakker met pijn in me hoofd en ben me toch misselijk, ach gaat vanzelf hopelijk wel weer over. En het is voor een goed doel. Nieuwe dames: Welkom Meiden met een echo vandaag: veel succes!
@Twinnie, Emesafene is niet schadelijk. Ik heb het bij dochterlief gehad en nu weer ff gebruikt. @Xanado, sterkte meid!
@twinnie, dat ze er op je werk niet heel blij mee zijn, kan ik me voorstellen, maar dat ze je niet eens feliciteren vind ik getuigen van een gebrek aan sociale vaardigheden. Trek je er maar niets van aan, lekker genieten met alle lekkere dingen waar je niet misselijk van wordt. Enne hier mag je lekker anoniem een old wief zijn hoor
@Tezz.... nou zoveel post ik toch niet? @Kitty - Oooh maar de echoscopist zegt wel dat ik hem er niet op vast mag pinnen... Maar de man heeft zooooo veel ervaring.... En dan krijg ik met 20 weken weer een echo... dus ach... Het wel of niet misselijk zijn of het naar voren dragen of van opzij zegt niets over het geslacht van de baby hoor... Zwangerschappen verschillen gewoon van elkaar...