Die onzekerheid is erg herkenbaar Wish! Ik maak mij er ook erg druk over.(tot dromens toe)Woensdag heb je een echo, dus dan meer zekerheid! Ik wou dat ik 'm ook al had!(ik moet het eerste gesprek met de verloskundige nog plannen ) Vraagje aan jullie allen: herkennen jullie de symptoom van steekjes boven de liezen, maar ook af en toe een lichte uitstraling in/door de vagina?(vind dit wel eng)
Twinnie wat jammer dat ze op je werk niet blij zijn. Het komt natuurlijk omdat je daar zo kort werkt. Probeer je er niets van aan te trekken (ik weet dat dat moeilijk is). Sterkte nu je man er niet is. Kom gewoon af en toe bij ons je hart luchten De vader van mijn man leeft niet meer, maar hij voorspelde altijd of mensen een jongen of een meisje zouden krijgen. Hij heeft het nog nooit fout gehad. Hij voorspelde het al lang voordat mensen zwanger waren. Zo heeft hij bij mijn zwager en schoonzusje voorspeld eerst een meisje en dan een jongen en dat klopte en bij mijn andere zwager en schoonzus is het ook goed voorspeld, allebei jongens. Hij heeft over mijn man gezegd dat die alleen maar meisjes zal krijgen. Als ik eerlijk ben vind ik een meisje het leukst, maar ik ben er zowiezo heel blij mee. De CK zegt een jongen, dus het wordt allemaal extra spannend!
Thanks dat doet me weer een beetje goed! Waar ik ook een beetje boos om ben wat ze zeiden is dat ik beter moest plannen. Ik zo nou een kindje krijg je dat plan je niet. Maar goed daar waren ze het niet mee eens. Maar goed, ik probeer me er maar niet te druk om te maken en lekker te gaan genieten!
Dreamerfly, ja ik herken dit. Wish, ja idd je hebt gelijk, maar ik denk dat ik toch wacht tot ik 15 weken ben... Dancinglady, oh wat gaaf zeg dat je schoonpapa dat kon! Nu ben ik wel heeeel benieuwd! De ck had bij mijn dochter gelijk. Nu zegt ie jongen en iedereen om me heen zegt dat ook. Ik ben de enige die denkt dat ik weer een meid ga krijgen.
En gelijk heb je! Wat belachelijk van hen zeg! Ze zijn het niet waard om je druk over te maken! Idd er lekker van genieten
@Twinnie - ja dan hadden ze je wel even kunnen feliciteren! Ik dacht dat je er nog maar een week werkte... Misschien idd als het wat gezakt is.. het idee... Rare mensen heb je op de wereld.. @Dancinglady - Spannend zeg...die voorspellingen... Mijn voorkeur gaat ook uit naar een meisje... maar een jongen is ook goed... Ik vind er trouwens ook niets mis mee als je een voorkeur hebt... Als je met het andere geslacht ook maar blij bent... Mijn dochter wil trouwens perse een zusje!
@Twinnie, dat hoeft ook niet hoor, maar sommige vrouwen hebben zelf een ideetje. Bij dochterlief dacht ik ook meteen aan een meisje. Droomde over meisjes, keek alleen maar naar meidenkleertjes...alles van jongens liet ik naast me liggen en ik kreeg een meid. Nu denk ik weer een meid, maar omdat mijn zwangerschap een beetje erg anders is en iedereen zegt van; je krijgt een jongen ben ik erg in de war en moet ik toch de pretecho gaan afwachten haha
@ wishgirl Ja eigenlijk heb ik ook wel een voorkeur. Vind een meisje ook erg leuk maar op de één of andere manier vind ik dat best erg van mezelf haha. Ik loop er ook niet echt mee te koop... Ben gewoon echt een tut daar komt het door hahah!
Mijn dochter zei eerst dat ze een zusje wilde, toen zeiden wij dat het ook een jongen kan worden, werd ze boos! haha En sinds een week zegt ze steeds dat ze een broertje wil........*zucht* Mijn voorkeur gaat ook uit naar een meisje, maar echt net IETSJE meer. Mijn redenen: -scheelt geld (door kleertjes en speelgoed van dochterlief) -LIJKT mij leuker voor dochterlief (vooral als ze ouder zijn) -Ik ben gewend aan een meid, dus dat "ken" ik... Maar een jongen...lijkt me ook GE-WEL-DIG! En idd ik ben ook van mening dat je een voorkeur mag hebben! Niets menselijker dan dat!
hey meiden, Hier gaat het op en neer met de misselijkheid. Maandag de 2e echo, heel benieuwd als alles goed is en als het er nu 1 of toch 2 zijn, heel spannend. Vanmiddag ff langs de vk even mijn ijzer laten controleren, ben al bijna 2 keer omgekiept dus dat is niet goed en ben zo moe moe moe. Hoop dat ik me daarna weer wat beter ga voelen en meer energie krijg.
ja dat heb ik net weer andersom ik heb mijn voorkeur naar een jong omdat ik al een jong heb hihihhi maar een meid lijkt me ook super is weer wat anders
Hallo allemaal! @twinnie, Onze verhalen lopen een beetje gelijk! Ik ben ook zooo misselijk... Dacht gister dat het beter ging, maar net weer gespuugd... Al bij de dokter geweest, maar de medicatie werkt niet... Ben namelijk ook een beetje aan de race (eetsmakelijk ) Op mijn werk weten ze het nog niet, ik ben pas sinds 1 juli in dienst.. En vrees dat ze er ook helemaaal niet blij mee gaan zijn..! Wij waren er wel bewust mee bezig, maar omdat ik er opeens uitvloog vanwege bezuinigingen op mijn vorige werk, moest ik stel op sprong ander werk zoeken. En dan ga je niet opeens stoppen met je kinderwens?! Tenminste mijn idee... Ik ga het na mn vakantie vertellen. Dan ben ik ruim 13 weken... Ik hoop écht, écht dat ze het wel goed opvatten, want heb het er verder naar mn zin...!
Mieke, rustig en voorzichtig aan he. Bij dochterlief ben ik ook een paar keer neergevallen.........dus let op jezelf hoor! Twig, oh ja weer een jongen? Zou wel leuk zijn he voor je zoon!
Wat zou ik nou kunnen eten nu het brood niet meer smaakt... Vind het lastig, want ik moet echt op mn voeding letten omdat ik al aan de zware kant ben...
thanks mamma kitty zeker rustig aan ja, hoop dat ik dmv ijzertabletten of iets als dit de oorzaak is weer wat meer energie krijg, helemaal als maandag blijkt dat het er twee zijn, dat verklaart natuurlijk helemaal waarom ik mijn ijzer zelf niet op pijl kan houden. Hey wish welkom terug!
Wat me ook wel mooi lijkt, is dat je eerst een zoon krijgt en daarna een dochter... Zodat de grote broer op het kleine zusje kan passen...
@Xanado - dank je wel! Ik hoop voor je dat je je snel beter zult voelen en tis idd voor een goed doel... maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het leuk is @Dreamerfly - Ja en tis al mijn tweede echo ook... Omdat ik medische indicatie heb... dat wel... Maar toch kan het me niet snel genoeg gaan hoor... Ik ben wel blij dat ik niet het enige onzekere konijn ben hier hhiiihhii @Twinnie - Je kan een kindje willen plannen... maar de natuur laat zich niet plannen... Je kiest er op een gegeven moment voor dat je graag een kindje zou willen (in de meeste gevallen) en dan moet je maar afwachten of het gaat lukken en wanneer en hoe... En soms overkomt het je... En voortplanten hoort nu eenmaal bij het leven... en dat geldt ook voor de mensen waar jij mee werkt... We kunnen het moeilijk afschaffen he
@Romy, nou ik hoop het voor je! @Twinnie, oh wat je zou kunnen eten.....volkoren beschuit of cracker? Ennuh mijn grote meid kan ook heel goed op haar kleine broertje passen hoor als dat zo mag zijn hihi Ze is niet op dr mondje gevallen dus dat komt wel goed hahaha @Mieke, nou dat overdreven moe zijn heb ik ook en ik draag er maar echt 1. Duizelig ben ik ook al soms...maar hoort bij mij zei mijn huisarts in mijn zwangerschap. Ik laat wel over 2 weken mijn ijzer ff checken. @Wish, noemen we het tegenwoordig VOORTPLANTEN? hihi "schat zullen we naar boven gaan en ons voortplanten?" LOL
@ mamakitty: ja dat kan natuurlijk ook heel goed hahah! @ wishgirl: daar heb je wel gelijk in, maar goed we hadden ook niet gedacht van goh het zal wel in 1x raak zijn... Maar goed.. ik maak het beste er maar van. En volledig inzetten voor het werk! xx