Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Twinnie, bij jullie ook in 1x raak? Bij ons ook.
    Bij mijn dochter heb ik er 11 maand over gedaan (met andere man was dat) en ik dacht bij deze; ach zal wel een jaar duren.....nee dus, 1e x meteen raak... hahaha
    *sta je wel ff raar te kijken trouwens*

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Kitty - vorige keer bij mijn dochter zei de ck een meisje en had ie gelijk... en nu zegt ie weer een meisje ;)
    Maar goed.. tis geen vaststaand feit of wetenschap he... ;)

Omdat ik alleenstaande moeder ben en al een dochter heb lijkt mij een meisje ook veel praktischer.. Heb ook niet zo heel veel met jongentjes nog...
    Maar goed...als het een jongentje wordt leer je er wel mee omgaan...

Wij hebben trouwens niet veel jongens in de familie... maar 3 geloof ik... We zijn heeeeeel slecht in jongens maken hahahaha

@Twinnie... Ik vind het niet erg van je dat je een voorkeur hebt hoor... Is heel normaal denk ik..
    Bij mensen die zeggen dat ze geen voorkeur hebben twijfel ik wel eens of het echt niet zo is... Das dan weer raar van mij misschien...

Je zou een ander soort brood kunnen proberen... Of crackers... Knackebrod... Beschuit... cornflakes... etc.

@Mieke1981 - Dank je wel! Spannend meid... Heb je er aanleiding toe om te denken dat het er 2 zijn?

@Twigger - zo zie je maar dat je voorkeur ook sterk bepaald kan worden door wat je al hebt ;)

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

In de bijbel noemen ze het vermenigvuldigen hahahahaha

Gaat heen en vermenigvuldigt u!

hihiihihiii

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik heb een dochter en een zoon. Bij mijn dochter was ik er van overtuigd dat het een jongen zou worden en we hebben dus ook de hele kraamtijd ontzettend moeten wennen aan het feit dat ze toch ECHT een meisje was! Bij mijn zoon durfde ik dus absoluut niet meer te gokken, maar omdat ik een behoorlijk zware lichamelijke zwangerschap had heb ik regelmatig m'n buik toegesproken, dat er maar beter een jongen in kon zitten! Want durfde niet te zeggen of ik nog zo'n zwangerschap wel aankon! Gelukkig luisterde m'n zoontje ;) (toen nog wel :)).
    Mijn dochter wil een zusje en mijn zoon een broertje. Het wordt er maar 1 dus 1 v.d. 2 zal lichtelijk teleurgesteld zijn ;) Maar mijn zoontje zei wel dat als het tóch een meisje zou zijn dat dat óok wel goed was'. :) Qua karakters hadden mijn kids inderdaad beter andersom geboren kunnen zijn. Mijn zoon is veel zorgzamer dan mijn dochter. Hij verdient het echt om grote broer te worden! Moet zeggen dat ik persoonlijk wel een lichte voorkeur heb voor een meisje, hoewel het qua leeftijd voor mijn zoontje beter een jochie kan worden. Maar als deze frummel nét zo druk wordt als mijn zoontje...:confused:
    Ach, het maakt ook niks uit. We zijn met beide bekend en wilden gewoon heel graag nog 1 frumpie om het gezin helemaal compleet te maken. Jongen, meisje of hermafrodiet, ons maakt het niks uit! (Alhoewel ik hermafrodiet voor frumpie zelf wel heel lastig zou vinden ;) )

Nog 1 weekje. Dan gaan we op vakantie en gaan we het de kids eindelijk vertellen! Dan hoeven ze nog maar 6 daagjes de klep thuis te houden voor de rest van de familie het mag weten.

Oja! Ik ben vandaag 10 weken! Jippie!

5. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Ja, we stonden echt vreemd te kijken. Net met de pil gestopt en twee hele dikke strepen! Jhee, we waren echt een beetje in shock haha.

Je denkt vaak wel van goh het kan wel eens moeilijk worden maar je denkt eigenlijk nooit van goh het kan wel een in 1x raak zijn.

We waren nog niet eens bewust bezig met het vermenigvuldigen hahaha!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Wish, nou bij ons dus ook nog geen jongens...we wachten er nog op haha mijn broer net een dochter gekregen (nog steeds in ziekenhuis trouwens maar gaat wel goed) maar ze hopen nu op een jongen bij mij....vind ik wel jammer, want wat als het een meid is, vinden ze het dan minder leuk?
    Ennuh vermenigvuldig u....hmmmmm....ff testen:
    "schat, zullen we naar boven gaan en ons vermenigvuldigen?"
    Neh..klinkt ook al nie....LOL

@Tezz hahaha nog 6 dagen de klep houden...of ik mezelf hoor praten ;)

7. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    hermafrodiet?

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahahaha wij waren wel bewust bezig, ovutesten en temperaturen...ik wilde meteen weten hoe mijn cyclus zou gaan.
    En dan in 1 x...nou ik snapte er niets van hihi

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wij gaan ff naar de babydump............................
    bye hon's
    x

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik ben ook zo'n snelle vermenigvuldigster. Bij ons was het ook in 1 keer raak.
    Ik had het niet verwacht, maar ik hoopte er wel heel erg op. Ik wilde het zo graag.

Tezz gefeliciteerd met je 10 weken mijlpaal

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Een organisme heet hermafrodiet als deze zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen heeft, m.a.w. tweeslachtig is.

*Bron: Wiki*

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jij ook al? Cool!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *nu echt weg*
    xx

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Twinnie: van beide geslachten het geslacht hebben ;)

@Mamakitty: ja, hier kleppen we hoor! En de hele dag door :confused: Mijn dochter klept zelfs zo veel dat ik er soms helemaal gek van wordt! En dat terwijl ze het duidelijk van mij heeft ;)

:) we hebben het laatst nog uitgeprobeert...ze kan precies 10 sec :confused: haar klep houden!

Behalve als ze tv kijkt natuurlijk, want die is hier in huis heilig verklaard ;) (sh*t ze lijkt ECHT veel op mij! :()

15. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Oh ok, daar gaat me voorkeur niet echt naar uit hahah!

16. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ik ben ook weg. ff gezellig bij de buurvrouw bijkletsen.
    Fijne dag nog allemaal!

17. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    He wat grappig, ik heb in Het Spittaal (zag op je echo) gewerkt.. Bij de ambu...

xx

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn dochter en zoon waren ook allebij bij de eerste poging raak (zelfs maar 1x 'vermenigvuldigd in die maanden) :confused:
    Bij mij was de :confused: dus ook groot dat het zo maar NIET lukte in 1 keer! Toen ik trouwens eindelijk pilletjes had om een eisprong op te wekken was het met de derde poging al raak, dus eigenlijk nog best snel. (Alleen jammer dat het bijna een jaar heeft geduurd voor ik die pilletjes kreeg ;) ).

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben een supertrage vermenigvuldigster! Heb er 4 en half jaar ruim over gedaan..

En als het niet klinkt dat jullie naar boven gaan vermenigvuldigen... dan ga je toch naar de keuken Kitty? ;)

Ik verlies me toch steeds een afscheiding... Denk steeds dat het bloed is... maar nee...
    Heb maar inlegkruisje ingedaan...
    Tis niet fris... bweeghhh

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Twinnie: ik woon ook niet zo ver van zutphen af. Heb er zelfs nog een jaar of 5 gewoond. Manlief heeft er bijna zijn hele leven gewoond.

Deel Deze Pagina