Wij zijn ook al een beetje aan het snuffelen.... Leuk is dat he? Maar je hebt zoveel! Heb net kaartjes besteld voor de Jonge Gezinnen beurs in Utrecht. Eind okt/begin nov. Misschien ook iets voor jullie?
Ik ga dr zeker weten heen...hebben ze misschien leuke aanbiedingen van dingen die ik wil (moet) hebben
Lijkt me ook! Kunnen we wel met zn allen daten hahah! De gewone kaartjes kosten 12 euro, vond ik wel meevallen...
haha nou ik ga met mijn vriend, denk niet dat ie zit te wachten op allemaal hysterische zwangere mutsjes hihi
Ik kom uit Brabant. Oorspronkelijk ben ik een Zeeuw, maar ben gaan samenwonen in Brabant en het bevalt me veel beter hier. Ik ben gek op Brabant!
Oh ja Bergen op zoom, ik zie het. Ik woon in een dorpie dichtbij Gorinchem... Kom oorspronkelijk uit Gelderland.
Ik kom me hier ook maar eens melden. Heb inmiddels wel lang genoeg gewacht . Eergisteren hebben we onze eerste echo gehad. M'n vriend was zogenaamd niet zenuwachtig maar zat wel de hele tijd in de wachtkamer met zijn been te wiebelen . De echoscopiste had het snel gevonden, wat een opluchting. Ze was alles uit aan het leggen en zei dat het hartje klopte. Ik dacht even dat ik het niet goed verstaan had ofzo en kon alleen als een idioot "Doet ie het?" uitbrengen . Maar wat een opluchting toen ze het van dichtbij liet zien... *sprakeloos*. De lengte kwam precies overeen met hoe ver ik toen was en alles zag er verder goed uit. Tot deze week heb ik vrijwel geen last van misselijkheid gehad, nou deze week heb ik het geweten. Van 9 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds een ellendig gevoel. Als ik een keer moest overgeven dan was de misselijkheid ook wel even weg, maar meestal zat ik zo op het randje van net niet overgeven en kwam er gewoon helemaal niks. Sinds vandaag ben ik er eindelijk achter wat voor mij helpt. Ben gisteren op advies van een collega na het werk een hoop crackers en liga's (die droge met krenten) gaan halen en daar heb ik nu dus een hoop van bij me. Zo gauw ik de misselijkheid voel opkomen eet ik snel een stukje (misschien maar twee hapjes ofzo) en dan trekt het bijna helemaal weg.
Hoihoi, Tvalt me op dat heel veel maartmamas al duidelijk een zwangerschapsbuikje hebben. Begint dat echt al zo vroeg? Ik heb wel een klein hobbetje, maar nog niet echt duidelijk te zien!
xlns, welkom en gefeli! Fijn dat je een goede echo had! Als je op de lijst van ons wilt, stuur dan even een pb met je gegevens naar Wishgirl. Zoals je uitgerekende datum etc etc... Mommy2be...vaak met een 2e kindje word je al heel snel dik. Alleen ik had het bij mijn dochter dus ook al.. De één word heel snel dik, de ander pas met 30 weken.. is heel verschillend.
mommy2be toevallig ben ik ook heel snel dik geworden. Ik ben al 4 kilo aangekomen! Bij ons is het ons eerste kindje. Ik zal zo een buikfoto in mijn album zetten. xlns welkom!
Nee geheimhouden lukt echt niet meer. Iedereen ziet het ook aan me, zelfs mensen die ik nauwelijks ken. En dan de opmerkingen van mijn man... Nee hoor ik zie er niks van, alleen je (.)(.) zijn groter. Mannen!
wow, ook jij hebt al een mooi buukske dancinglady! Hier valt het oip zich nog mee, maar gister al wel een zwangerschaps broek gekocht, want mijn broeken zaten echt nie lekker meer. Liep steeds met een knoop open, geen gezicht haha Dit is echt een opluchting al kan ik er nog lekker in groeien hihi
Bij mij kun je alleen de buik zien die ik van te voren ook al had, haha. Zal wel lang duren voor er bij mij wat te zien is. Ik merk wel dat ik m'n buik niet meer in kan houden en dat bepaalde broeken niet meer prettig zitten. Ik loop vandaag al de hele dag met m'n knoop open rond.
Ik ga morgen ook eens kijken voor een zwangerschapsbroek. Ik heb nu nog maar 1 broek die normaal past. Verder draag ik met dat warme weer veel rokjes. Altijd handig.