Nou had net een heel bericht getypt en toen lag dat internet er weer eens uit...Nog maar een xtje dan! Ik was blij dat ik eindelijk bijgelezen/gepraat was, maar toen...Gisteren de hele dag aan 't overgeven geweest en maakte niet uit of het nou drinken of eten was, alles kwam er weer met een rotgang uit! Gelukkig gaat het vandaag beter en hou ik het weer binnen! @ Wishgirl: Vorige week (geloof ik) had ik je een pb gestuurd met mijn gegevens en data, maar dat zie ik er nog niet tussen staan? Nog een keertje sturen? Ik ben nog niet zo bezig met vooruit plannen over beursen en spullen...Ik dnek dat dat ik eerst de 22 wk-en wil afwachten...Toch de angst dsat het weer misgaat...Ik krijg nu dan wel veel controles, maar toch blijft de angst! En in november verhuis ik naar Duitsland, dus zal waarschijnlijk daar naar beursen gaan haha Eén voordeel is dat daar de zorg drie keer beter is dan hier en zowieso 5 echo's standaard vergoed worden..Kijk daar houden we van (ik en mijn ukkie) Mijn buik lijkt vandaag een stukkie platter dan de foto die ik van de week in mijn album heb gezet en ik ben niet aangekomen, maar twee kilo afgevallen...Maar ja dan eet ik nu wel een stuk gezonder en bij mijn vorige zwangerschap viel ik van 57 af naar 51! @ nieuwe maart-mama's: Welkom en gefeliciteerd meiden! Zo nu ga ik ff op de bank liggen en uitrusten! Mijn lichaam voelt aan als een vaatdoek haha
Verschilt erg per persoon en daarnaast kan de buik ook eerst opgezet zijn vanwege (lastige) darmen.(is bij mij het geval denk ik)
Pfeeeew, het regent hier keihard en tot nu toe was mijn vooruitzicht... Een kwartier van het station naar huis door de regen lopen... zonder jas. Gelukkig heb ik een collega die me even thuis wil afzetten, hoef ik ook niet in de trein. Waar ik gisteren 'voor het geval dat' gewapend met een lege plastic zak in gezeten heb, ik denk er niet over om in die wc's over te geven!
hier ga ik ook ff een middag dutje doen, mijn hb was goed dus toch nog maar wat vaker kleine hapjes eten. Ik had de vk gevraagt hoe het kan dat je buik al zo uitzet en vooral bij mij ter hoogte van mijn maag, dit komt door hormonen en het groeien van je bm, deze drukt alles naar boven zodat er plek is voor te groeien.
Nou ik ben niet aangekomen, maar afgevallen.. 2kilootjes! Komt omdat ik 24uur misselijk ben en veel braak helaas! Wie heeft dat ook?
Pfff, me too zit nu in Tsjechië, zou eigenlijk nog een week blijven, maar heb m'n vlucht vervroegd. Ga zondag naar huis. Lig heel de dag op m'n hotelkamer ziek te zijn en over te geven. Ben liever thuis nu... Echt een emo-dag achter de rug mijn man is de hele dag aan het werk en ik lig hier maar. Ben al 1,5 kilo afgevallen, maar kan hier ook niet veel eten. Thuis kan je nog bouillon maken, een boterham eten wanneer je wil. Hier moet ik volle borden terugsturen in het restaurant en word ik al misselijk als ik het restaurant binnen stap (van de geur) Gelukkig is het voor een goed doel, maar dat maakt het niet minder zwaar. Zou nu zoo graag m'n beebje willen zien! Zien dat het goed gaat, het hartje klopt, het niet lijdt onder mijn misselijkheid en onvermogen om te eten...
Oh meid! Maak je maar geen zorgen om de beebje wat die pakt zowieso zijn eten wel...die pakt eerst en dan jij pas! Ben je niet op vakantie dan? Ik bedoel omdat je zegt dat je man de hele dag werkt. Sterkte nog ff daar!
Dank je! Maar nee, tis niet echt 'vakantie' wij gaan in okt. naar Tsjechië verhuizen en deze 2 weken moesten we besteden aan het uitzoeken van een huis. We hebben inmiddels een leuk huis gevonden en zijn nu in overleg met de eigenaar. Dus mijn 'taak' hier zit erop. Mijn man werkt zowel hier als in Nl voor hetzelfde bedrijf dus die blijft nog een weekje werken.
Oke maar jullie gaan permanent verhuizen? Ik ga ook naar het buitenland verhuizen maar in november en naar Duitsland! Volledig! Mijn ouders zijn daar een pension begonnen en ik daar ook wonen en werken...Vind het maar spannend hoor! Ik weet gelukkig dat het ziekenhuis in de buurt een erg goede gyn.-afd. hebben en dat geeft een stukkie rust! Maar vind het wel spannend alles hier achter me te laten!
Poeh, nou hier gaat het even niet lekker. Ik heb gedurende de gehele zwangerschap last van mijn darmen en ik dacht vandaag laat ik eens wat gedroogde abrikozen eten ter bevordering van... Nou die hele buik blaast nog verder op, uitstralingspijn naar alle kanten niet leuk meer . Eetlust is dus nu ook ver te zoeken. Ik heb nog een halve komkommer naar binnen weten te werken als diner, ach weer eens wat anders he . Nouja uitzitten/liggen dan maar. Ik reageer laters wel even uitgebreid op jullie berichten als het weer wat weg is gezakt!
@alle nieuwe dames: Welkom hier & Gefeliciteerd met jullie wondertje! @Janinev: Vervelend dat je zo'n last hebt van die misselijkheid!Gelukkig vandaag weer wat beter, hopen dat dat zo blijft! En kan het mij heel goed voorstellen dat je angstig bent. Fijn i.g. dat je vaak controles hebt! Hier is de buik weer tot rust gekomen. Saladetje er nog in kunnen werpen! Jullie nog leuke weekendplannen? Ik vlieg dit weekend van hot naar her, veel te doen, lekker ontspannen!
Hallo meiden! Hier ben ik ook weer een keertje Het gaat gelukkig ietsje beter met mij, maar de misselijkheid en moeheid blijven aanhouden, maar hier hebben meerdere last van zo te lezen Voor de rest heb ik echt nergens zin in en kan het huishouden me gestolen worden. Pas 's avonds leef ik een beetje op en ga dan ook meestal wat in huis rommelen. Mamasan: Gefeliciteerd meid, het is je echt van harte gegund! Probeer vanaf nu wat vaker online te komen! Iedereen veel sterkte met alles!
Tnxx meiden, Zondag nog 1x testen en dan hoop ik dat het er af knalt. Dan wordt het heel hard duimen dat de injecties op tijd gekomen zijn. Voor mijn vakantie kan ik niet meer bij de gyn terecht, dus als alles goed gaat ben ik 7 weken als ik mag Ik ga maandag nog wel even bellen of het niet slim is om het aantal injecties te verdubbelen, want ik heb nu voor 2 nodig.