beetje lastig....mijn kids weten nog niet dat ik zwanger ben en ik heb geen idee hoe ik zelf die foto voor mekaar moet krijgen Kan wel stiekum wat proberen zo misschien
Hoi dames, Kom even snel wat bijlezen. Manlief is traphekjes voor onze dochter aan het ophangen en kan nu even wat bijlezen (tot hij mijn hulp weer nodig heeft! Mannen ) @ Scorpion: jeetje meisje wat een slecht nieuws en dat terwijl je er de laatste tijd toch echt wat goede hoop in kreeg. DIkke knuf! @ Tezzz, twinnie, mooie buikjes al hoor! Twiennie, de mijne lijkt heel erg op de jouwe! @Chrissie, wat een leuk filmpje. Mooi is dat hartje, seg! WOW! @ Mamakitty, hahaha, toch een angelsound. En nou niet te panisch reageren, he als je ukkie niet meteen hoort. Jij hebt gewoon een gezond kleintje in je buik. Niet vergeten! @ Bamjolan, heb even aan de verloskundige op de site hier gevraagd waar onze week korter zwanger vandaan kan komen op de echo. Kreeg een antwoord dat sommige celdelingen gewoon trager gaan en dat niemand dat in de hand heeft. Dus tja... het is voor mij nog even 2,5week geduld hebben. Wanneer moet jij weer? Zo, nu snel even mannetje gaan helpen! Tot morgen! Liefs, S
bij mijn kids zat er bij de echo's ook steeds 5 dagen tussen. Maar inmiddels ben ik erachter dat ik gewoon altijd een late eisprong heb gehad. Die was bij mij pas rond dag 20/21. Dus eigenlijk zaten mijn kids prima op schema, als je kijkt vanaf je ei. En daarbij komt dat ze met vroege echo's nog niet zo heel precies kunnen meten en dat het toch altijd een gemiddelde wordt van hoe groot de beeb zou moeten zijn. Trouwens...een vroege of late innesteling kan ook nog 5 dagen schelen he? Mijn ei was laat, maar de innesteling al met 5 dagen. En zo kom ik toch weer goed uit. Als én je ei laat is én de innesteling pas op 10 dagen ofzo is, zal je beeb automatisch ook nog wat kleiner zijn
Sofieke, idd dat zei mn gynaecoloog ook idd dat de celdeling en innesteling soms wat langer kan duren. Ik mag 21 augustus weer, bij de verloskundige, voor intake en echo, ben dan 9+2 terwijl ik volgens mijn eigen berekening 10+2 moet zijn haha
Ik heb ook een foto gemaakt van mn buik. En ik maar roepen dat ie niet dik was....sta er toch wel ff van te kijken van die foto's hahahaha
ziet er toch wel echt uit als een zwanger buikje hoor, Bamjolan! (Ziet er in elk geval een stuk beter uit dan die van mij ) Ik vond mijzelf op de foto ook dikker dan in de spiegel Ze zeggen dat je op tv altijd 10 kilo dikker lijkt. Zou dat voor foto's ook gelden?
hey meiden, Hier net even een dutje gedaan, bah wat kan ik moe zijn. Lijkt wel dat ik niet bijkom. Morgen mijn 2e echo heel spannend, is alles wel goed, zijn het er nou een of twee, dat vind ik nog het meest spannend. Voel me op en top zwanger, misselijk, behoorlijk pijnlijke en gegroeide (.)(.), buik begint ook al aardig uit te zetten niet normaal meer.
Wat een mooie buiken al allemaal... Volgens mij is mijn buik nog heeeeelemaal niet gegroeid... En daar maak ik me dus af en toe ook best zorgen over... Ik zal straks nog even een foto maken...
Zo mijn buikfoto staat er ook in... Ik heb het idee dat mijn buik iets van vorm veranderd is, maar niet dat ie dikker geworden is... Ook zit er volgens mij wat verschil in omdat deze foto iets dichterbij genomen is dan de vorige geloof ik... Maar kijk maar eens in mijn album... en oordeel maar.. hiihih Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
he wishgirl hier ook een buik die alleen opzet na het eten maar voor de rest niets. Ik vind het wel heel gaaf hoor al die bolle buikjes. Maar ik vraag me af: is het jullie eerste kindje of de 2e of wel meer? Volgens mij groeien buikjes sneller als het een tweede kindje is. Mieke1981> ik ken je gevoel. Vandaag was het bankhangen en heb mijzelf naar de comp nu toegsleept. het eten hangt in me keel en ik verlang naar mijn bed. Het lijkt wel een griep gevoel...pfff
Wish ik vind je buik wel veranderd als ik naar de andere foto kijk. Wat ik ook wel doe, is mn broek wat af te laten zakken voor een foto want een broek of slip drukt de buik weer terug vanwege dat elastiek, misschien een tip? Chrissie, dit is mijn 11e zwangerschapl, maar mijn 3e "goede" zwangerschap
het is mijn tweede zwangerschap en 1ste kindje, maar bij mijn vorige zwangerschap was ik ook al heel snel uitgedijt ach ja in kilo's ben ik nog niet bij gekomen.
@Chrissie: 't Is mijn derde zwangerschap en derde kindje. En mijn buik is juist dunner geworden aangezien ik door al die misselijkheid al 2 kilo kwijt ben. Maar heb het idee dat de vorm wel wat begint te veranderen. Moet even wat kwijt: heb net shoarma gegeten en ik ben nog niet misselijk!
goh, misschien wil ik mijn buikje nog niet zien. Volgens de vrouw van de echo zal mijn placenta voor liggen. Zou dat ook een buikje tegenhouden? Ik weet wel dat het de eerste bewegingen tegenhoud net zoals een stootkussen. Mijn man en ik heb net ook even naar mijn buikje gekeken en die van jullie heb ik laten bekijken. Nee ik heb echt niet zulke mooie buikjes. Misschien ook wel even beter want niet eerdereen weet het nog. ik draag wel van die wijd uitlopende truitjes. HOERA voor de hedendaagse mode!