hoi allemaal! @ mamakitty Wat vervelend zeg! Maar goed dat je nu weet dat het bandenpijn is... maja je blijft je waarschijnlijk toch zorgen maken. @ all Hier gaat het wel goed ben wel erg moe maar voel me verder prima! Mijn buik begint echt als een gek te groeien. niemand kan geloven dat ik pas 10 weken ben.... Jammer dat ik de kabel van de camera nog niet gevonden heb want was wel benieuwd wat jullie ervan vonden. Nou ik ga lekker slapen...... morgen weer hard aan het werk voor iedereen die morgen een afspraak heeft: SUCCES tot morgen! gr. jvd
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen Snoopy 1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen 03-03-2009 Ster - ? - 32 jaar - 2e kindje 04-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje 05-03-2009 Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje 09-03-2009 Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje 10-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Overijssel - 24 jaar - 1e kindje BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje 12-03-2009 maart09mama - Brabant - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje 14-03-2009 Lindajelsma - Dokkum - 24 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 16-03-2009 Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 17-03-2009 Pookie66 - Zaanstreek - 31 jaar - 1e kindje Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 25 jaar - 1e kindje 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje Meisje1988 - ? - 19 jaar - 1e kindje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje 20-03-2009 Marb - Utrecht - 25 jaar - 1e kindje -CK: jongen hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje 21-03-2009 Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje Mieke1981 - ? - 27 jaar - 1e kindje miinicole - ? - ? jaar - ?e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje 24-03-2009 MamaDeluxe - Groningen - 26 jaar - 6e kindje - CK: meisje Mouse - Rotterdam - 30 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje 25-03-2009 Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen 26-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje 30-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje Totaal 78 maart 2009 mama's: verrassing: 0 jongen: 0 meisje: 0 geheim: 0 Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender Afsprakenlijst: augustus 11 aug: Mieke74 - intake vk 11 aug: amanda23 - vk, 14.30 uur 11 aug: monique77 - echo, 14.45 uur 11 aug: Mieke1981 - 2e echo, 13.45 uur 12 aug: Klavertje - intake vk en echo, 10.10 uur 12 aug: Daphne1980 - intake vk en misschien echo, 09.30 uur 12 aug: Energy84 - intake vk, 10.00 uur 12 aug: amanda23 - overdracht gyn, 10.10 uur 12 aug: miinicole - intake vk, 13.20 uur 13 aug: Marb - intake verloskundige. 12.00 uur 13 aug: Marb - 1e echo, 15.30 uur 13 aug: Margarita - intake vk, 15.40 uur 13 aug: Wishgirl - 2e echo, 15.15 uur 13 aug: pookie66 - echo, 14.45 uur 13 aug: minnie83 - intake vk, 17.00 uur 13 aug: Mama van Lukas - vk + echo 14 aug: Mimu - 1e echo, 16.50 uur 14 aug: Ilona85 - verloskundige, 09.15 uur 14 aug: Majo - 1e echo, 09.30 uur 14 aug: amanda23 - overdracht gyn, 09.00 uur 14 aug: romytamara - vk + echo 14 aug: Mouse - pretecho, 16.30 uur 15 aug: Ravi - 1e echo, 15.05 uur 15 aug: Florida13 - 1e echo, 11.15 uur 15 aug: Ster - echo, 08.30 uur 15 aug: Judith1982 - termijnecho, 20.30 uur 18 aug: Zwiep - 1e echo, 17.40 uur 18 aug: MamaDeluxe - 1e echo, 10.20 uur 18 aug: tom78 - gyn +echo, 13.45 uur 18 aug: Bloesem - intake vk, 18.45 uur 18 aug: Xanado83 - 2e echo, 15.20 uur 19 aug: MamaDeluxe - intake vk, 11.10 uur 19 aug: Liz79 - echo, 19.30 uur 19 aug: poohbear226 - intake vk, 19.30 uur 20 aug: Sterr - 1e echo, 09.15 uur 20 aug: Twigger - echo, 08.30 uur 20 aug: Snoopy - vk, 10.00 uur 20 aug: Pien27 - intake vk, 09.35 uur + echo, 08.45 uur 20 aug: miekie26 - intake vk, 11.00 uur 20 aug: Judith1982 - vk, 19.40 uur 20 aug: Mouse - 3e echo, 09.45 uur 21 aug: Bam-Jolan - afspraak verloskundige, 13.30 uur 21 aug: Meisje1988 - intake vk, 09.00 uur 21 aug: MamaVanSimon - afspr. + echo gyn, 16.15 uur 21 aug: MamaKitty - 4e echo (nekplooimeting), 18.00 uur 21 aug: Dancinglady - 2e vk + echo, 16.30 uur 21 aug: poohbear226 - echo (gyn), 16.00 uur 22 aug: Twigger - verloskundige, 09.55 uur 22 aug: Lynnami - 2e gyn, 15.40 uur(NL-tijd)/08.40(USA-tijd) 26 aug: Radna - vk + echo, 18.20 uur 26 aug: chrissie81 - 1e echo vk 28 aug: seom - 3e echo, 10.30 uur 28 aug: sofieke - 2e vk en echo, 14.00 uur 29 aug: Jakcy78 - 2e vk, 14.10 uur september 02 sept: Tezz - vk, 09.00 uur 02 sept: Twinnie - 2e echo, 08.45 uur 03 sept: Princess81 - 1e echo, 08.45 uur 04 sept: jvd - 2e vk 08 sept: florida13 - 2e vk, 09.00 uur 08 sept: xanado83 - vk, 08.30 uur 15 sept: Bloesem - 1e echo, 18.20 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Wishgirl * Jacky78 - Sabrina24 - ? * HelmaSerdar - Marb - Sofieke * ilona85 - Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Chrissie81 - Snoopy1983 - ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
Hallo daar ben ik weer even. Nog steeds ontzettend misselijk, het gaat maar niet over en zooo moe, ik lig elke dag om 8 uur op bed. Ik merk wel hier dat als je niet zo vaak komt (zoals ik)dat het heel wat bijlezen is elke keer. Ik ben trouwens ook een zuid holland mama, voor het geval iemand dat wil weten. Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. groetjes natasja
Goeiemorgen, Zo vanmorgen ontbeten op bed. Ik las dat krentenbolletjes helpen, dus even eerder de wekker gezet gegeten op bed, en nu valt het wel mee met de misselijkheid. Vanmorgen dochterlief weer naar school gebracht, en nu is er een enorme leegte. Het is weer helemaal vreemd om alleen thuis te zijn. Iedereen die vandaag afspraken heeft, succes! Ik heb nog een weekje vakantie en dan moet ik ook weer aan de bak.
Mogguh.. meiden met intake's en echo's have fun vandaag! Morgen heb ik mijn 1e officiele intake. Bij mijn huisarts (is ook mijn verloskundige). Om 08:30. Moet alles ff opschrijven van mijn vorige zwangerschap...is me een lijst wat niet lekker ging... Straks ff een kalender maken met dochterlief. Ze moet nog 3 weken wachten tot ze naar school mag en dat vind ze echt k*t...dus ik dacht; ik maak zo'n sorrt kalender waar ze elke dag een dagje af kan knippen, zo komt het misschien dichterbij en kan ze ook zien hpoe lang het nog duurt..... Ik heb nog steeds pijn. Maar het zijn echt mijn banden. Vannacht met omdraaien in bed schoot het er ook steeds in. Wel kl*te trouwens dat ik weer zo 1 ben die er echt heel veel pijn van krijgt...in zwangerschap nr 1 ook al... Alleen toen was het met 14 weken en nu al met 11 weken......weird.... Fijne dag!
Goedemorgen dames, @ Dancinglady; tandenpoetsen is bij mij ook een ramp, staat gegarandeerd aan flink kokhalsen @ Ravi; hihi, ook helemaal herkenbaar. Als ik me niet misselijk voel, heb ik ook zoiets van "hmm, het zou er toch nog wel zitten" maar dan moet ik wel weer om mezelf lachen. Heb mezelf voorgenomen me er geen zorgen over te maken, maar dankbaar te zijn voor de (zeldzame) momenten dat ik niet misselijk ben @ Ninev; sterkte meid. Je moet nog maar even volhouden. Als je je niet lekker voelt, blijf je gewoon nog ff ziek thuis toch? En logisch dat je nu aan *Roos moet denken, gun jezelf de tijd om hier mee om te gaan. Kan me voorstellen dat jij je nóg meer zorgen maakt, maar probeer wel vertrouwen te hebben in dit kindje. Positief denken O @ Mamakitty; ik heb ook last van die krampen. Mijn VK én HA zeggen ook dat dit bandenpijn is... Ik vind het ook nog steeds eng als ik er weer een heb, maar het zal er wel bij horen. Hopelijk heb je er nu geen last meer van, ik heb tot nu toe elke week één of meer vergelijkbare krampen gehad. Nou, ik ben weer lekker thuis en het gaat gelijk een stuk beter! Voel me niet meer zo beroerd Iedereen met echo's en VK-afspraken, héél veel plezier en succes!
Hey allemaal, Hier klavertje weer ff. @MamaKitty: jeetje wat zal jij geschrokken zijn meid! Vreselijk lijkt me dat. Gelukkig niets verontrustends maar wel heel vervelend die bandenpijn. Ik heb er afgelopen vrijdag zo erg last van gehad. Spierpijn in mijn zij de hele dag, ik dacht: wat is dat nou weer! Ik gevraagd aan mijn moeder, nou dat is dus bandenpijn. Ok! Het is nu alweer weg. @Scorpion: meis, het valt ook niet mee voor je. Heel veel teleurstelligen ook met je werk...he wat naar nou...heel veel sterkte! @Chrissie: gefeliciteerd met je mooie echo. @Wishgirl en anderen: mooie buikies hoor! Aan alle anderen, sorry kan het soms niet meer bijhouden Morgen naar de VK, voor de 1e intake en 2e echo. Ik ben zoooooooooooo benieuwd! Voor mijn gevoel heeft het een half jaar geduurd Iedereen die vandaag moet: suc6 en have fun! Vandaag heb ik last van hoofdpijn, gisteren ook al. Waar dat nou weer vandaan komt. Mmm. Misselijk ben ik ook nog steeds. Jammer..maar het zal wel een goed teken zijn.
goedemorgen dames, Hier redelijk geslapen. Vanmiddag onze 2e echo, ben best wel gespannen, is alles wel goed, is het er een of toch twee enz enz. jullie kennen het wel. Mammakitty wat vervelend zeg, dan maar een stapje terug doen, succes. Hier beginnen de scholen volgende week weer. Ik heb vrijdag een bijeenkomst voor het doorspreken van het schooljaar. Ik zit in het onderwijs. Heb nog een hoop werk, maar nog een weekje de tijd dus komt wel goed.
Nou het was niet een beetje pijn, ik stond zowat op de kop...had ik bij dochterlief met 14 weken ook....en nu dus met 11 weken al...ik dacht echt dat er wat mis was hoor. Nu nog steeds pijn, maar al wat minder, dus..... Maar nog steeds wel bang.... Wou dat de angelsounds al binnen was... Klavertje, ik heb ook meer last van hoofdpijn de laatste tijd... Meiden suc6 bij de echo's!
nou dat klinkt inderdaad ernstig, ben blij dat ik daar nog geen last van heb, zou helemaal in paniek raken, begrijp je angst heel goed mammakitty. Maar die angelsound, met hoeveel weken kun je het hartje horen dan? Ik denk dat ik zoiets maar niet koop, denk dat ik er alleen maar onrustiger van word, maar dat is ieder voor zich hoor.
Sja tis mijn 2e en mijn baarmoeder zit al niet meer achter schaambot ofzo, dus ik zou het nu moeten kunnen horen... Bij een 1e zwangerschap word het vaak moeilijker en mag je vaak blij zijn als ze het hartje bij de vk al vinden met 13 weken...
Morning dames, Pffff....... Ik ben me toch een potje zenuwachtig, vanmiddag mijn allereerste echo, ben zo benieuwd! Tijd lijkt wel voorbij te kruipen! Ben gelukkig in de hele zwangerschap nog niet misselijk geweest, wel zijn mijn buik en borsten ontzettend gegroeid! Liefs Amanda
Goeiemorgen(bijna middag)! Jeetje mamakitty dat is schrikken zeg! Wist niet dat bandenpijn zo heftig kon zijn. Dus je hebt de angelsound besteld, ik heb er ook over zitten nadenken maar ben bang dat ik gelijk in de stress schiet als ik niets hoor. Alle meiden die vandaag naar de verloskundige moeten of een echo hebben veel suc6! En geniet ervan
ja Snoop zo denk ik er ook over, maar na dit weekend wil ik wel in de gelegenheid zijn om iets te KUNNEN proberen om het hartje te horen.....
Ja dat snap ik en ik weet zeker dat je dat ook gaat horen! Niet gelijk in de stress schieten als het niet lukt hoor. Kom vanmiddag langs de kijkshop wie weet kan ik de verleiding ook niet weerstaan hihi
Dag allemaal! Ik was druk dit weekend, dus dat was weer even teruglezen Ik vind het fijn te kunnen lezen en posten hier op het forum ; ik herken veel dingen. @dames die voor een echo of intake gaan: veel plezier toegewenst & dat alles goed mag zijn met de kleine beebjes! @Janinev: Rot dat je het zo moeilijk hebt op het moment; je hebt veel aan je hoofd! Kom maar lekker veel posten hier & het alles van je afschrijven!*Geeft een knuffel* @Mamakitty: erg vervelend die pijn zeg, dat beangstigd, kan ik mij goed indenken. Morgen dus naar de Huisarts, hij kan je vast verder geruststellen! Krijg je dan ook een echo? @Wishgirl: Hoe is het met jou vandaag? @allen: leuk hoor al die foto-buikjes! Ik zelf heb nog geen foto gemaakt; ik heb het idee dat het bij mij ook meer mijn darmen zijn die opgezet zijn. Maar de foto komt vast nog wel binnenkort. Lichamelijk gaat het hier redelijk goed. Ik herken de angst die jullie hebben ook rond bepaalde symptomen. Gisteren had ik b.v. de combi van hoofdpijn en pijntjes boven de liezen e.d. Enerzijds denk ik van: gewoon zwangerschapssymptomen(groei van alles), anderzijds maak ik mij er ook wel druk om en ben ik soms bang dat ik daardoor weer te veel stress en dat dat weer negatief werkt op de zwangerschap. Veel flashbacks ook naar begin dit jaar. Ik moet het meer loslaten loslaten loslaten LOSLATEN!(maar dat valt niet mee ) Vanavond ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak intake en hopenlijk ook meteen een echo!(doen ze dat vaak bij een intake, een echo?) En nou moet ik weer rustig worden, want ik moet naar mijn werk en dat vraagt ook nog even om een stress-moment, omdat ik haar met een vraag wil confronterend omtrent mijn werk. Adem in adem uit adem in adem uit Oja: ik zou ook graag willen buddy-en. Misschien een nieuw groepje van mensen uit Grun en omgeving en anders sluit ik mij aan bij 1 van de bestaande groepjes, lijkt mij erg leuk! Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond!
Ja hier geen kijkshop )woon in een durp...zucht...dus moest m wel bestellen....anders moet ik een eind jagen voor zo´n ding...geen zin in nu om lang in de auto te zitten. Trouwens dochter van mijn broer ligt nu nog in het ziekenhuis.......Kindje is vandaag 1 week oud...nog niet eens in dr eigen bedje gelegen..
Dreamerfly, nee mijn huisarts-verloskundige gaat morgen denk ik geen echo doen. Hoop wel dat ie naar het hartje wil luisteren... ben in staat om nu te bellen of ik ff mag komen )hartje luisteren' maar ben bang dat ze zeggen morgen kom je toch al...is vroeg genoeg..............