Kijk meis.. Mag je vanmiddag al heen... Nog even volhouden... ! Blijf even rustig op de bank zitten... neem een kopje warme thee... Even op je ademhaling letten.. Door je te concentreren op je ademhaling (In door je neus uit door je mond) wordt je wat rustiger..
ook een goed idee... En je partner ook Laat hij maar even lekker meegaan naar de huisarts als het mogelijk is...
@mamakitty, het zit jou niet mee zo. Gelukkig kan je snel terrecht. Ik ga voor je duimen dat alles goed is! @beide mieke's, gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Wat een bijzonder moment he @wishgirl, ik zie ook verschil in je buikfoto's hoor @dancinglady, wat grappig dat hij dat zei joh, ze zeggen weleens dat kinderen sommige dingen aanvoelen maar ik denk inderdaad dat hij wat op gevangen heeft
@snoopy - Dan zal ik het toch maar geloven he dat er verschil in zit tussen de buikfoto's ))) Ik hoop woensdag een mooie echo te hebben... Vind het zenuwslopend dit...
Zooo dochter is ook weer thuis... We gaan nu even een bakje koffie drinken en eten bij mijn moeder... Ik had groene boontjes meegenomen van de winkel... en zij kan die zo lekker klaarmaken Hmmmm.... Tot vanavond meiden...
Hoi dames, Volgens het rekensommetje van de VK ben ik vandaag 9 weken. 19 maart uitgerekend. Ik ga volgende week dinsdag voor de termijnecho. Zit alweer in de ziektewet vanwege de misselijkheid (zonder spugen overigens) en dat valt niet mee met een jongetje van 1 erbij.
Hoi iedereen, Gister ben ik me rot geschrokken. Gister ochtend wat bruinkleurige afscheiding en soms wat rosé kleurig, verder de hele dag af en toe naar het toilet gaan. Ivm vorige miskraam heb ik me erg zorgen gemaakt. Vanmorgen meteen de gyn gebeld en ik mocht om 14.40 al komen. Dus we hebben net weer een echo laten maken en alles zag er goed uit. Het hartje klopte erg hard, dus dat hebben we mooi weer kunnen horen en zien. Ons kindje is bijna verdubbeld qua grootte, en ik nu oook 3 dagen eerder uitgerekend dan vorige keer, maar goed is het milimeter werk. Hij vertelde ook dat ik me eingelijk geen zorgen meer hoefde te maken. Ik ben weer opgelucht, gelukkig laat hij de echo van volgende week woensdag gewoon staan! Ik ben weer helemaal gelukkig! Groetjes Sanne
Zo weekend is weer om en wij zijn weer terug. Er zijn een hoop buikfoto's bijgekomen en echt al van die BUIKEN! En een paar mooie echo's pret of geruststelling het is fijn dat hartje te zien denk ik. Helaas scorpion was echt fout......sterkte meid! Dit weekend heb ik door kattenallergie wel 10 dosissen van Ventolin in moeten nemen. Ik maak mij daar toch echt wel een beetje zorgen over. Heeft iemand hier ervaringen met Ventolin en zwangerschap?
he meiden, niet echt bijgelezen hier, wel wat @mama kitty, en al terug, hoop dat alles goed is, duimvoor je! @wish, welkom terug @ alle meiden die ik las met goede echo's, gefeliciteerd, geweldig he zo je kindje in beeld zien, wij mogen over twee wk weer! Hier echt beroerd sinds gister avond, hou niks binnen, zelfs water of thee gaat lastig, neem nu steeds maar een of twee slokjes is t weinig om er uit te komen heb i gemerkt, hing wel boven de pot maar kwam niks. ben echt zo slap nu, bah en dan nog kleine man van 14mnd die overal op klimt en hele dag druk is...................hoop dat ik me gauw weer wat beter voel, en dat kleintje geen last heeft van t geen vocht, eten zal wel meevallen maar drinken is toch wel belangrijk, iemand tips? ga weer op de bank liggen, duizelig!
nou de energie golf die ik vanochtend had, is helemaal weg. Ben kapot en misselijk. Misschien toch teveel gedaan met dat badkamer sloop gebeuren. Heb een paars hand van het timmeren op mn hand, auw!
Nou....ik kon om 16:30 bij de huisarts komen. ALLES IS GOED! Pfffffffffffffffffffffffffffffffff Ze (gewone arts) checkte eerst van binnen of alles er goed uit zag en of ze geen bloed zag. Zag ze dus niet. Toen overlegde ze ff met de huisarts die mijn verloskundige is en die kwam me meteen halen "kom maar we gaan een echo maken" zei hij. Dus ik liggen...bang....ding erop....dartelend beebje met knipperlichie! Whoehoeeeeeeeeeeee Mijn kindje leeft nog! Niets aan de hand! Oh wat ben ik blij! Alles zag er picobello uit! Ze hebben nog ff urine gecheckt (toen ik daar net was en toen niets geen rozige afscheiding meer) op blaasontsteking, maar die heb ik niet gelukkig. Ze houden een eventuele blinde darm nog wel in het achterhoofd zeiden ze trouwens...lekker zou ik in de zwangerschap van mijn dcohter een galblaasoperatie hebben (met 25 weken verwijderd) en nu een blinde darm? Ik moet vanaaf mijn temperatuur in de gaten houden en als de pijn erger word of ik krijg weer bloedverlies dan moet ik weer aan de bel trekken. Zo niet, dan morgenochtend om 08:30 mijn 1e intake bijmijn verloskundige. (bij de arts die de echo maakte dus) Oh meiden, ik ben zoooooo blij, mijn god, wat was ik bang! Ik had het trouwens mijn vriend niet laten weten, want die zou meteen in de auto springen en hem kennende zich kapot rijden....leek me niet handig, maar hem net meteen ff gebeld en hij was erg opgelucht, maar baalde dat ik niet gebeld had, maar begreep het wel. Gaf me meteen gelijk toen ik zei; ja maar je zou jezelf te pletter jagen zo! xx
Jeeeeeee mamakitty wat een goed nieuws! Ben helemaal blij voor je Geniet er maar lekker van dat je je kindje weer gezien hebt!
Dank je Snoop! Ben zoooo opgelucht, ik was doodsbang! Mijn ma vroeg net aan de foon of ik om een foto gevraagd had...ja ma, daar was ik ff niet mee bezig...ik was te druk met janken dat alles goed was hahahaha
Ik ga ff pannenkoeken bakken, had ik dochterlief beloofd..... Thanx voor het duimen en denken meiden! x
ja daar had ik idd ook niet aan gedacht hoor haha. Eetse! lekker pannekoeken hmm dat lust ik ook wel misschien morgen maar eens eten