Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @ San1986; Fijn voor je , wat een opluchting!

@ Mamakitty; Gelukkig zeg :D

Wat heerlijk al dat goede nieuws vandaag!

@ Pookie66; ik ben apothekersass. en heb het even voor je nagekeken: "Salbutamol (= werkzame stof in Ventolin) per inhalatie kan bij gebruik in de aanbevolen doseringen voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht worden gebruikt tijdens zwangerschap." Duss, no worries, je kan lekker doorpuffen als je het nodig hebt ;)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bedankt meiden! Hoop dat ik geen roze of rode afscheiding meer krijg! En dat de pijn maar snel weg mag gaan!

x

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mama kitty: oef! Wat een opluchting! Ik krijg ook altijd heel erg de kriebels als iemand opeens praat over bloedverlies en krampen enzo :(
    Ben heel blij voor je dat alles goed is! :D

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    mamakitty, wat fijn zeg dat alles okee was!
    Snap heeeeel goed dat je geschrokken bent!
    Niemand wilt natuurlijk bloed zien in de zwangerschap!
    Gelukkig is alles okee!

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Mamakitty, wat een opluchting zeg. Wat fijn dat je meteen terecht kon en er meteen een echo gemaakt is!

Voor de andere goede echo's: FIJN! Mooi dat het er goed uitziet allemaal. Ik mag vrijdag en vindt het zoooooo spannend! Vandaag ook geen misselijkheid, fijn, maar toch vind ik het een beetje eng. Heb liever (af en toe even) een bevestiging...... Werken ging goed, leuk klasje, heb genoten!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo mama kitty wat een verhaal.
    Ik ben blij dat ik lees dat alles goed was. JOEPIE! er is al teveel slecht nieuws geweest.

Ravi> welke groep heb jij?
    Weetje ik was ook zo bang dat er niets zou zijn en dacht straks lig ik voor aap en heb ik de boel bij elkaar gelogen. Maarree...ik dacht zo. Ik word niet ongesteld dus er zal best iets wezen.

Mieke74> fijn zeg weer goed nieuws! Heb je ook foto;s mee naar huis gekregen? Ik kijk er elke avond op. Wat is hij mooi.

Hoorde een bakkerpraatje, misselijkheid betekend een meisje. Nou dan ben ik benieuwd en laat ik het jullie weten als de 20 weken er zijn.
    Misschien leuk om te weten of alle misselijke dames ook een meisje zullen krijgen. Bevestigen we eindelijk het broodje aap verhaal..of niet.

By the way. At daarnet heerlijke spinazie. 15 minuten laten krampen en alles was weer weg. Boehoehoe...Ik had net al 5 dagen geen last meer van darmkrampen.

7. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Mamakitty: Erg fijn dat alles ok was, wat een opluchting!

Mijn afspraak bij de verloskundige als de echo is gepland: Jippie! :D. Eindelijk een datum om naar toe te leven, geeft wel houvast denk ik!

8. Sweetlakecity

hoe lang moet je wachten?

9. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Hoi

Nou hier ook een goed echo.Hartje klopte goed en zag er allemaal prima uit.De zwangerschapsduur klopte precies bij de grootte.
    Ben zo opgelucht.

gr.monique

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Bijna pagina 300 :thumup:

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Moinque! Nu lekker genieten :D

12. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Beiden staan volgende week woensdag gepland na elkaar, dus nog even een flinke week geduld hebben!

Jij mag eind deze maand zag ik staan, kan jij het geduld een beetje opbrengen?

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames!

Wat leuk om gezellig te kunnen kleppen met dames die allemaal ongeveer net zo ver zijn :)

Ik heb vandaag de vk gebeld en heb 21 augustus mijn intake gesprek. Vind het best spannend, maar het is jammer genoeg alleen informatief :(

Ik wil gewoon weten hoe het met de kleine gaat :(

De enige bevestiging tot nu toe is de test en het feit dat ik niet ongi ben :)

We zien het wel weer. Eerst maar genieten.

14. Sweetlakecity

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    jaaaaaa 300 op naar de 1000!!! haha :D

16. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    mamakitty, ben superblij voor je! Gelukkig was er niets aan de hand.

iedereen met goede echo vandaag, gefeliciteerd en geniet ervan!

Vanmiddag de vk nog ff weer gebeld, moest nog doorgeven of ik een prenatale screening wou. Haar verteld dat we dat dan alleen wilden voor de echo en het dan eigenlijk beetje duur vonden. Aangezien we al zo vroeg een echo hebben gehad (met 6,4 weken) krijgen we er waarschijnlijk gewoon nog eentje tussendoor. Yesss!

Meiden met afspraken morgen, succes!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx meiden!

Chrissie, ik was bij mijn dochter de 1e 4 maand kots- en kots misselijk......deze keer maar een paar weken geweest en hu zo heel af en toe maar even....dus zou ik nu een jongen moeten krijgen ;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dames, gefeliciteerd met onze 300ste pagina! :D
    En op naar nog heeeeeeeeel veeeeel meer!

@Chrissie: ik was bij mijn eerste helemaal niet misselijk oid en dat is een meisje geworden. Bij mijn tweede was ik wel misselijk en dat is een jochie geworden.
    En nu...krijg ik denk ik een heeeeeeel grooooot jochie dan ofzo, want ik ben me daar een partijtje beroerd! Lijkt wel erger te worden! :confused:

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik was bij mijn dochters ook weinig tot niet misselijk, nu is t erger hahaahha ben benieuwd!

20. Niet meer actief

En hoe zit dat dan met de pukkeltjes?

Ze zeggen veel pukkeltjes? Dan word het een meisje....

Ik ben helemaal niet misselijk, maar heb wel erg veel pukkeltjes ;)

MamaKitty, wat fijn dat alles toch nog goed is gekomen!

Deel Deze Pagina