Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nog een afmelder. Merk dat ik te weinig hier ben en "verdwijn in de massa". Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik werk 4 dagen en zit alleen voor het werk of na het werk op de computer.
    Ik kom af en toe wel effe langs om te kijken hoe het is!

Allemaal een fijne zwangerschap en een extra knuf voor marb. Sterkte meid!

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Jeetje Marb :( wat eng! Hopelijk is het niet zo dat je wéér een beebje kwijt bent. Sterkte! *knuff*

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    goede morgen meiden

ik kom me eigen ook weer even snel melden
    heb momenteel niet zoveel tijd om achter de pc te zitten vandaar dat jullie me maar weinig horen
    maar ik wilde toch een laten weten dat het hier super goed gaat en volgende week woensdag eindlijk mijn 2e echo krijg :D

@marb
    meissie toch wat erg voor je
    een hele dikke knuffel

@mamakitty
    fijn dat het toch goed is met je :D
    kussssie

en voor iedereen die vandaag naar de verlos moet, veel plezier

ik ga vanmiddag een beetje bij proberen te lezen dus dan zal ik de rest ook even reageren
    maar ik moet nu gaan werken

een hele dikke knufffff voor iedereen

4. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Mieke, Sanne, Monique, Amanda:
    Gefeliciteerd met je jullie goeie echo!

@Marb: heel veel sterkte meid, ik leef met je mee.

@MamaKitty: Gelukkig meid dat alles goed was!

Wij gaan over een 20 min op weg naar de VK.
    Ik laat jullie het vanmiddag pas weten omdat we nog ff wat boodschapjes moeten doen. Ik hoop wederom dat alles goed gaat.

Ben mega zenuwachtig.

5. goeiemorgen,

Marb, wat vreselijk voor je, heel veel sterkte.

Klavertje heel veel succes bij de vk!
    Mamakitty gelukkig dat het goed zit.

Hier gaat ook alles zijn gangetje, nu ik smorgens op bed een krentenbol eet, ben ik niet meer zo misselijk smorgens! Dus kan eindelijk wat in huis doen.

Wie heeft er trouwens al die gratis boxen al aangevraagd? Per hoeveel weken doen jullie dat?

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Naar vk geweest:

Alles prima.
    Bloeddruk beetje laag, maar wel prima nog: 96/50
    Ik ben gewogen: 63,7kg
    Hb was 7,5 dus goed.
    Hartje kon die nog niet vinden. (dus dat gaat leuk worden als ik eind van deze week de angelsounds binnen krijg...zucht ;) )
    Bloed afgenomen voor het standaard werk.

Nekplooimeting moet ik wel laten doen waar ik termijn echo heb laten doen omdat daarvoor ook bloed is afgenomen, dus hang nu aan de lijn om afspraak te maken.
    Ze bellen me vandaag terug over de afspraak, want ze zaten vol........dus hoor zo of ik ertussen gedrukt kan worden....
    20 weken echo mag ik wel in rotterdam laten doen.

We hebben het over de bevalling gehad en afgesproken dat ik thuis ga bevallen. Maar als ik toch naar het ziekenhuis wil voor ruggenprik oid dan gaan we meteen. Dus ben dr gerust op nu.

Verder gisteraaf nog erge pijn gehad en wat donkerroze afscheiding...nu niks meer. Maar mijn vriend en ik hadden ruzie en ik stond te schreeuwen. VK zei dat dat dus door die stress kwam die pijn. Dus we moeten stress vermijden.

@Marb, weet je al zeker dat het fout is dan? Echo laten maken of...? IK DUIM!

@Minnie, gelukkig gaat het met 's morgens ff wat eten op bed beter!
    Ik heb alle dozen al aangevraagd, had ik eigenlijk meteen met 7 weken al.

@Lynnami en Ilona85, jammer dat jullie weggaan :( Maar begrijp het wel. Houden jullie ons tussendoor wel een beetje op de hoogte?

@Iedereen met echo's en/of vk afspraken: suc6!

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Kom ik ook nog eens binnenwaaien! Vorige week ging het allemaal beter met de misselijkheid en vermoeidheid, maar sinds gisteren is het weer terug als nooit tevoren! Zou de hele dag wel kunnen slapen...

@ Marb, nee meis, dat kan je niet menen. Wanneer kan je naar de VK? Zou je niet kunnen bellen om vandaag al te komen? Met die onzekerheid kan je toch niet blijven rondlopen!

@Mamakitty, gelukkig dat alles goed was! En nu eindelijk gaan genieten, he!

@ alle afmelders. Laat wel nog eens wat van jullie horen hoe het gaat! Ik kan zelf ook niet altijd veel meeschrijven met drukke baan en een klein ukje van 11 maanden die aandacht vraagt. Maar zo af en toe eens wat posten is wel gezellig!

Nou dames, denk dat ik even wat ga eten tegen de misselijkheid. Trouwens voor de meiden die daar nog last van hebben, bij mij helpt ginger ale drinken! Een beetje extra suiker dat erin zit doet ook wonderen!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sofieke, he wat naar dat je er nog zo'n last van hebt meid! En als je KUNT slapen, doe dat dan ook..neem wat je kunt hoor! Doe ik ook!
    En thanx...ik zal nu echt gaan genieten ;) *hoop ik hahaha*

9. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    He Marb, hopelijk kun je snel ergens terecht voor meer duidelijkheid...KNUFF!

Hier is de misselijkheid sinds het weekend ook weer toegenomen pff, zo maar weer ff wat eten.

Voor iedereen met afspraken vandaag, succes!

10. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    marb, ik vind het zo vreselijk voor je

mamakitty ben echt heel blij voor je dat het goed is.

Liefs,

11. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een rotdag vandaag. Ik kon eerst niet naar de wc, maar blijf nu rennen, omdat het nu opeens dun is! :(

Ik ben vandaag ook mega misselijk. Ik heb wel gewoon ontbeten en iets tussendoor genomen om porties te blijven eten. Wat een drama vandaag :(

Soms voel ik helemaal niets en soms voel ik me echt mega zwanger!

12. Heey ik geloof dat wij een gezamelijke vriend hebben!
    Haha wat toevallig.

13. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Marb wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte.
    Dames met goede echo, van harte!
    Ik houd het hier ook niet zo goed bij. Gaat wel erg hard.
    Ik slaap erg slecht doordat ik om de1,5 a 2 uur moet plassen. Lijkt wel dat als ik lig mijn blaas overuren gaat maken, want overdag vind ik het wel meevallen, tenzij ik even een dutje wil doen. Herkennen jullie dit ook?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Miekie, sterkte met de misselijkheid!

Noor, thanx meis!

Paradijsvogel...sterkte!

Hartewens, ik moet er 's nachts ook erg vaak uit om te plassen.....erg irritant....mja, hoort erbij ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marb: aaaaaaah nee he! Dat zou wel enorm balen zijn zeg, als je je tweede nou toch ook nog zou verliezen! Sterkte ermee en ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt :(

@Hartewens: ik heb ook beroerd geslapen, maar niet omdat ik steeds moet plassen. Ik was vroeger altijd een notoire bedplasser en heb mijn spieren inmiddels zooooo getraind dat er heel wat moet gebeuren om mij 's nachts op te laten staan om te plassen! :)
    Ik heb dus sinds 2 dagen een stijve pijnlijke nek. Vannacht maar eens zonder kussen geslapen en nou heb ik dus ook spierpijn in m'n schouders :( Gaat weer lekker hier!

Zojuist de verzekering/ kraamzorg ingelicht over de festiviteiten begin maart volgend jaar. Ze gaan uit van minimaal 49 uur zorg. Vind ik eigenlijk helemaal niet slecht geregeld! Wat zijn bij jullie de minimale uren?
    Als het goed is krijg ik binnen twee weken de bevestiging van kraamzorg. Ben benieuwd ;)

Snap eigenlijk niet dat sommige dames zich afmelden. Natuurlijk wordt er een hoop geschreven, maar dat betekent toch niet dat jij dan onzichtbaar bent? Als je af en toe eens vertelt hoe het met je gaat is dat toch prima? Ik kan ook niet op iedereen reageren hoor! En als ik niet bij ben lees ik gewoon de laatste 3 pagina's of zo. Dat het druk is is voor mij geen reden om dan maar helemaal niet meer te komen.

Ik denk trouwens dat het nu ook extra druk is vanwege de vakantie-periode en vanwege het feit dat we allemaal in die spannende eerste 12 weken zitten. Dan schrijf je veel meer. Denk dat het wel rustiger zal worden over een paar weekjes ;)

Alle dames met afspraken: heeeeeeel veeeeeel plezier vandaag!

Laterrr!

Liefs Tezzz

16. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    pffffffffff meiden..... wat word hier veel gepost zeg.... kan het allemaal niet mer bijhouden. ik hoop dat alles goed is met iedereen.

@ marb
    wat k*t zeg! ik leef echt met je mee.....

@ mamakitty

super dat alles goed is joh!

voor iedereen die vandaag een afspraak heeft, veel succes!

xx

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Hallo,

Ben lekker zenuwachtig, vandaag intake met de vk.. ben vandaag gelukkig niet zo misselijk..

Iedereen die verder een afspraak heeft met de vk veel plezier!

Groeten Nicole

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dank je, ik probeer echt zo weinig mogelijk te gebruiken, maar het ging echt niet. Rottekatten!
    Nee hoor, helaas ben ik dol op alle beestjes........geen insecten dus ;)

19. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Jeetje Marb, wat afschuwelijk voor je, ik hoop dat je snel een afspraak heb bij de verloskundige. Of weet je al zeker dat het er niet meer is.

Getsie, na dit verhaal vind ik het altijd afschuwelijk om zelf mooi nieuws te melden.
    Ik heb vandaag namelijk mijn 2e termijnecho gehad en die zag er super uit. Ik ben 3 dagen minder ver dan berekend, maar dat mag de pret niet drukken. We zagen een heerlijk beweeglijk beebje met een prachtige hartslag. Ik zat al een paar dagen in de stress of alles wel goed zou zijn, (geen idee waarom) dus ik moest alweer huilen toen ze zeiden dat alles goed was. Vanmiddag nog even naar de verloskundige voor het 2e gesprek, dus ik zal wel op de weegschaal komen vandaag. Nou ja, door alle misselijkheid ben ik alleen nog maar afgevallen (4 kilo), dus hoop dat het binnen de perken blijft. haha

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Marb NEEEEEE!
    Heb je al contact gehad met de VK?

Laten we er nog het beste van hopen!

Deel Deze Pagina