@mamasan wat een mooi buikje al! Ik heb ook een foto van mn nog bescheiden buikje in mn album gezet haha maar voor mij is het al heel wat @baby81, Bruin bloed hoeft niets te betekenen had het zelf afgelopen vrijdag ook even maar kan gewoon van innesteling zijn of een vaatje dat geknapt is. Ik had daarvoor een behoorlijke niesbui gehad. Snap dat je je zorgen maakt maar zolang het bruin is zou ik me geen zorgen maken.
Ik maak me nu een beetje zorgen. Die krampen rechtsonderin zijn niet fijn. Akelige pijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.
@baby81 - Je hoeft je zeker geen zorgen te maken... Door het aantal hormonen dat je nu hebt is je baarmoedermond een stuk gevoeliger... dan wil er om het minste of geringste wel eens een vaatje springen... Ook kan het nog van de innesteling zijn... Of van wat hardere ontlasting.... Bruin bloed is altijd oud bloed! en dus van weinig tot niets aan betekenis.. Helderrood bloed en veel evt. met stolsels dat is reden om je wat ongerust te maken... Dit niet hoor... De steken die je voelt kan bandenpijn zijn. Je baarmoeder groeit nu al en omdat het van niets helemaal oprekken moet kan dit flink pijn doen.. Kijk maar eens naar een nieuwe ballon als je die voor het eerst opblaast.. die moet je ook eerst goed oprekken en dan soms nog flink blazen... Zo werkt dit ook... Lekker blijven genieten meid... en donderdag naar de echo! Wanneer je het ondanks alles toch niet vertrouwt.. maak het daar bespreekbaar meid...! Komt goed...
Hey sabrina Hopenlijk voegen de andere zich ook snel weer bij ons! zou me idd niet te druk maken baby81 maar goed, als het je echt niet lekker zit, pak de telefoon... mss word je dan wat gerust gesteld en dat vinden ze echt niet erg!
Zou iemand mij nog op de lijst willen toevoegen?! Jacky78, 29 jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend (voorlopig) 10 maart 2009
Zo te zien is het me gelukt om mezelf op de maart mama lijst te zetten. Jij staat er ook bij nu Jacky78! Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo 7 augustus, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Lynnami, 32 jaar, Eerste echo (nog onbekend), 1e kindje, uitgerekend 9 maart Jacky78, 29 jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart 2009 Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. BMD, 29 jaar , eerste echo ?? , 2e kindje , uitgerekend 10 maart Anja24, 25jaar, eerste echo??, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Bab29, 29? jaar, eerste echo 6 augustus , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Bam-Jolan, 25 jaar, Eerste echo 22 september,3e kindje, Uitgerekend 17 maart 29 aanstaande Maartmama's
@mamasan: wat een heerlijk buikje al.. mijn buikje is nooit weggegaan na vorige bevallingen hehe.. dus kan wel foto maken, maar schiet nog niet echt op.. hij is wel boller.. heb hem ook in album gezet, maar is zelfportret hahaha, pfff.. als vriendje weer thuis is eens vragen of hij geen foto kan maken.
Het is me gelukt, ik heb de datum van mn echo toegevoegd! Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo 7 augustus, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Lynnami, 32 jaar, Eerste echo (nog onbekend), 1e kindje, uitgerekend 9 maart Jacky78, 29 jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart 2009 Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo 14 aug, 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. BMD, 29 jaar , eerste echo ?? , 2e kindje , uitgerekend 10 maart Anja24, 25jaar, eerste echo??, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Bab29, 29? jaar, eerste echo 6 augustus , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Bam-Jolan, 25 jaar, Eerste echo 22 september,3e kindje, Uitgerekend 17 maart 29 aanstaande Maartmama's @baby81; jeetje, kan me voorstellen dat je je druk maakt! maar het komt echt vaker voor.. het is vast gewoon allemaal in orde! en als je je echt zorgen blijft maken zou ik inderdaad bellen, misschien ben je dan wat geruster!
@Sabrina: Wat leuk, onze zoontjes schelen precies 1 week. Die van ons is van 31-01-2007. En nu krijgen ze rond dezelfde datum een broertje/zusje!
Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo 7 augustus, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Lynnami, 32 jaar, Eerste echo (nog onbekend), 1e kindje, uitgerekend 9 maart Jacky78, 29 jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart 2009 Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo 14 aug, 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. BMD, 29 jaar , eerste echo ? , 2e kindje , uitgerekend 10 maart Anja24, 25jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Bab29, 29? jaar, eerste echo 6 augustus , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Bam-Jolan, 25 jaar, Eerste echo 22 september,3e kindje, Uitgerekend 17 maart xxnijntjexx, 29 jaar, Eerste echo ?, 1e zwangerschap, uitgerekend 5 maart
Hoi, Ik wilde me even toevoegen... Gezellig hoor met z'n allen. Het is me alleen niet gelukt hem in kleur te krijgen... : kus
en weer nieuwe mama's er bij... Feli meiden! @baby81, zolang het bruin is kan het geen kwaad. Bel anders morgen de vk voor je eigen gemoedsrust. sterkte meid! Maar wat leuk, de eerste beginnende buikjes! Zelf ben ik toch wel benieuwd hoe lang ik het nog verborgen kan houden.
Hé meiden! Wat een hoop weer bij te lezen in één dag... Leuk! @baby81: bruin bloed kan over het algemeen geen kwaad, maar als je je ongerust maakt: bellen hoor! Beter een keer te veel dan te weinig bellen! @alle nieuwe mama's: gefeliciteerd & welkom! Ik heb nog geen babydozen aangevraagd hoor, als ik een maand of 4 ben is dat tijd zat. Heb ze vorige keer ook allemaal aangevraagd, ben benieuwd of er veel veranderd is! Ik was vanochtend op mn werk en mijn collega vroeg me recht op de man (vrouw) af of ik zwanger was... Ben nl meteen na mijn positieve test gestopt met roken, koffie smaakt niet meer en ik schijn te stralen. Kon het dus niet geheim houden! Maar ze zou het nog even voor zich houden gelukkig, mijn contract loopt nl 23 juli af en het zou verlengd worden naar onbepaalde tijd. Spannend dus! Nog meer meiden hier trouwens die ook gestopt zijn met roken? ik had verwacht dat ik het moeilijk zou vinden, maar het valt me gelukkig heel erg mee! Over de kinderwagen, wij hebben de X/Adventure Crossover. Hele prettige wagen, rijdt lekker en heeft een lekker grote boodschappenmand eronder! Hier staat een plaatje: Hmmm... ik wilde van de site een plaatje plukken, maar hij staat er niet meer op. Jammer, is echt een fijne combiwagen! Maar goed, die zijn er vast meer! Qua box: wij hebben er één op wieltjes en dat bevalt goed. Je kan hem snel even verplaatsen/ergens anders neerzetten, en dat doe ik regelmatig. Bij de eetkamertafel als ik daar zit, of bij de bank als ik lekker een boekje aan het lezen ben. Inmiddels gebruiken we de box niet heel vaak meer, maar we hebben er erg veel plezier van gehad! Morgen mag ik beginnen met plassen voor MvM. Voor de zekerheid nog maar even een testje doen vantevoren... Ben ontzettend moe, erg veel last van wisselende stemmingen en iets wat lijkt op bandenpijn, maar de pijn in mn borsten is er niet meer en ben op één ochtend na ook niet misselijk geweest. Alleen maar fijn natuurlijk, maar toch nog een testje om te bevestigen! Ik duik lekker mn bed in, was een lange dag vandaag, Simon is ziek geworden (de hele avond gehuild, net een paracetmolletje gegeven en hij slaapt eindelijk... arme jongen!) maar hoef morgen niet te werken, erg fijn! Tot snel weer! Liefs
Ik weet niet wie het zei maar ook ik heb erg veel pijn rechts onderin mijn buik. Het is zeker een eng en vervelend gevoel.
Ik kom me ook melden, ik word als het goed is ook in Maart Mama (3 Maart zoals het er nu naar uit ziet!)