Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Meiden die vandaag een echo hebben heel veel suc6 en geniet ervan!
    En wish en pookie niet van die rara dingen denken hoor het komt helemaal goed!
    En Wish jouw dag begint zeker al goed zeg wat een goed nieuws :D
    Ik heb het ook al zo koud dat had ik gister ook al haha.
    Ga maar eens even eten en genieten van mijn vrije dag moet vanavond weer weken.

2. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Meiden die een echo hebben, heel veel succes! Mijn duimen draaien!
    Jenna, sterkte met alles.
    Marb, succes vanmiddag en sterkte met deze onzekere toestanden.
    Herkenbare verhalen gelezen. Koud, brrr, en veel afscheiding. Ik loop ook regelmatig naar wc om te controleren of het alleen afscheiding of bloed is, jakkes!
    Morgen de 2e echo, spannend! Had hem nog niet gepbt geloof ik, nou ja is ook al bijna morgen, haha. Als de echo goed is mag ik over naar een verloskundige. Geen ziekenhuis dan meer, heerlijk! Dus die ga ik morgenmiddag dan bellen.
    Vannacht weer slecht geslapen en wel 7 keer naar wc, pffff trap op, trap af, want wc is beneden. Ach ja goed voor mijn conditie, ihihi, maar liever niet 's nachts!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik moet elke nacht standaard om 4 uur naar het toilet en doe dan geen oog meer dicht... zucht...

Ik blijf waarschijnlijk nog even in Zwolle... en als de echo dan met 12 weken nog goed is mag ik naar het ziekenhuis hier..
    En ik wil daar dan ook graag blijven... Ik heb het niet zo op vk's... vind het happydokters... ;)

Dank je wel Snoopy! Ook al zo koud... Tsss... toeval?!
    Werk ze vanavond!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje wel 7x naar de wc? dat lijkt me vervelend zeg.
    Ik hoef eigenlijk altijd maar een keer is dat weinig of zijn er meer die niet zoooo vaak hoeven haha

5. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Hierbinnen is het niet koud, 21,3 graden, maar ja het zonnetje schijnt ook weer in het zonnige zuiden!

6. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Heel veel succes voor de meiden met een echo vandaag.

7. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Pookie jij ook succes met de echo!

Ik moet 's nachts ongeveer 3x naar de wc. Gelukkig hebben wij een wc boven.

Volgens mij maak ik me veel drukker dan ik normaal zou doen over het werk door die hormonen. En wat ik zo balen vind is dat ik vriendschappelijk heel goed contact had/heb met mijn collega's, maar met mijn baas heb ik de laatste weken alleen nog maar meningsverschillen.
    Volgende week heb ik een afspraak met de vk en ik vraag zeker om een lijst ofzo waar de baas zich aan moet houden en als ik me niet goed voel meld ik me gewoon ziek.
    Bedankt voor de reacties en ik voel me al weer wat beter.

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Blij te lezen dat je je beter voelt buddy 2 ;)

Trouwens buddies... jullie nummers staan in mijn mobiel.. dus ik laat het vanmiddag al even aan jullie weten zodra ik kan...
    Maar ik wil het natuurlijk wel hier zelf vertellen ;)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dancinglady, wij hebben geen wc boven...dus ik moet 3 a 4 x per nacht naar beneden.............aaaaargh

Juust, gewoon ziek melden als het je te ver gaat. Dan moet je op een gegeven moment wel naar de arboarts.. ;)

Ga nu ff foto's ophalen van mijn meisje! Tot straks!

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Daarom kitty... ;) Ziek melden en dan kom je vanzelf bij de arbo arts... en als het goed is is dat een eerlijk onafhankelijk persoon met GEHEIMHOUDINGSPLICHT ten opzichte van de werkgever! (heeeeel belangrijk om dit te weten hihihii)...

Ik hoef maar 1x naar het toilet snachts.. en die is boven... maar ik doe daarna dus geen oog meer dicht... zucht...
    Lig vanaf 4 uur naar het plafond te staren tot ik er om 7.30 uur uit mag...

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik duik onder de douche! ;)
    Laterzzzzzz...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ah ik slaap ook al slecht sinds ik zwanger ben...als ik 3 uurtjes pak bij mekaar opgeteld is het veel.
    Om 08:00 komt dochterlief meestal (soms uurtje eerder), die komt altijd naast mij op bed tv kijken, daN GA IK BENEden brood en melk halen voor dr, zij eet en drinkt en kijkt tv en ik draai me nog een keertje om...en soms pak ik dan nog een uurtje..

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Wish ik vind het leuk om straks te horen hoe het was en je mag alles zelf hier vertellen :D
    Ik slaap op zich wel goed 's nachts. Als mijn man eruit gaat om half 7 ben ik wel klaarwakker, maar een uur later val ik meestal weer in slaap.
    Het scheelt veel dat ik nog geen kinderen heb, dan kan je in bed liggen zolang als je wilt.

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja toen ik zwanger was van mijn dochter sliep ik ook zo tot 10:00 hahaha maar das nu voorbij..
    1 sept moet ze voort eerst naar de basisschool en dan moeten we er om 07:30 uit. Dan haar om 08:30 naar school brengen en dan naar huis, nog ff bed in duiken ;)

idd Wish, sms je je buddies straks ff ;) Wij zeggen hier niets, dat moet je zelf doen! :D

15. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hallo dames
    Ik ben ook uitgerekend in de maand MAART. (18-3-09)
    Slapen gaat hier nu redelijk.
    Eerste paar weken lag ik lang wakker en als ik eindelijk sliep werd ik weer wakker omdat ik moest plassen.
    Heb nu al 3dagen redelijk geslapen.

Aankomende vrijdag hebben we onze 2de echo.
    En als die goed is dan vertellen we het onze zoon en dan zal de rest van de familie wel snel volgen.

16. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Veel succes vrijdag thamara

Ik heb trouwens wel een lieve buurvrouw hoor. Ik had haar vanmorgen verteld over mijn werk en nou heeft ze meteen allerlei papieren geregeld van arbo.nl, ze wilde gewoon iets voor me doen.
    Kijk dat doet een mens goed :D

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wishgirl wat super dat er positief nieuws is voor je dochter!
    Heerlijk he als het dan toch nog waarschijnlijk doorgaat!
    Ik heb ook hulp voor mijn oudste dochter, omdat ze een erg moeilijk meisje is, krijg ik voor een jaar gesp. gezinshulp.

Vanmiddag komt mijn buurvrouw me helpen met de babykamer verven enzo, ik krijg het gewoon niet voor mekaar in mn eentje.

Ik heb zoals gewoonlijk steeds weer gezeik op mn werk, vorige week met bloedverlies toen MOCHT ik een uur opnemen, toen ik dinsdags weer bloed had mocht ik woesndag NIET eerder weg mocht geen vrij opnemen want ik zou dan slechte referenties hebben....dit word keer op keer verteld...ik word er gek van!
    Vandaag definitief te horen gekregen dat mn contract NIET verlengd word per oktober zeiden ze....dus was even shocking omdat het FEBRUARI is en niet oktober!
    Oja zei ze dat weet ik niet zo uit mn hoofd :|
    Pff echt hoor...ik ben gister weer afgebekt op t werk....maar ik zeg telkens MIJN KIDS GAAN VOOR!
    Als het moet, ga ik ook de ziektewet in!
    Ik kan hier niet tegen, de stress die hyet opbrengt allemaal....

18. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey dames,
    Hier goed geslapen. Ik hoef 's nacht nog niet mijn bed uit, maar kan het goed ophouden haha. Ga altijd voordat ik naar bed ga en 's morgens moet ik rennen. Ondanks dat ik redelijk slaap 's nachts slaap ik 's middags ook altijd nog een uurtje. Ik heb dit nog echt nodig, ben echt super moe. Rond een uur of 2 zit ik er helemaal doorheen. Ben blij dat ik pas volgende week weer begin, dus heb nog effe de tijd om lekker rustig aan te doen.

19. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bamjolan wat erg dat jij ook problemen hebt op het werk.
    Ik denk dat ik me direct ziek zou melden als ik bloedverlies had.
    Ik heb nog een geluk dat ik een vast contract heb en dat ze me niks kunnen maken.
    Je hebt gelijk deze stress heb je niet nodig. Sterkte bamjolan!

20. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Hoi dames,

@ Marb: denk aan je! Succes vanmiddag en hopelijk kom je toch nog met goed nieuws.
    @ Wishgirl: niet al te druk maken! Gewoon vanmiddag lekker van genieten!

Verder ben ik ook erg moe! Gelukkig nog geen kinderen hier, dus kan echt heel lang slapen. Lig meestal rond 22.00 uur op bed en slaap uit tot 10.00. Ben net afgestudeerd en heb een baan van 12 uur in het weekend (1 keer in de 2 weken). Dus ik neem echt mijn rust.

Liefs Linda.

Deel Deze Pagina