Nee maar die ging daarna nog eten bij de mac met haar dochtertje dus zou pas vanavond weer hier zijn Ook marb nogmaals heel veel sterkte meid! @mamakitty, nog even geduld dus haha moelijk is dat he.
Oh ik heb hem/haar eergister nog op een echo zien spartelen, dus.......mij maken zeniet meer gek (hoop ik hahaha)
Meiden, ik ga er weer vandoor. Lekker eten bij mn moeke! De zon schijnt hier weer, dus ik ga met een blij hart naar buiten (daarnet stortregende het hier!) Tot morgen!
Oh... Pookie! Wat erg zeg... Jij ook heel veel sterkte Jij was mijn testbuddy op 12 juli en nu is t bij ons allebei mis... Ik denk aan je.
Marb, helaas voor jou is het dus ook echt over. Nu kunnen we beiden weer terug naar NOD. En dan maar snel weer zwanger worden! Dan moet het goed gaan!
Mja, ik heb alleen besloten alles even op z'n beloop te laten. Niet temperaturen, geen ovulatietesten en gewoon afwachten. Ook niet meer zo ontzettend naar m'n nod toeleven, want ik werd daar toch wel een beetje gek van... Bovendien heb ik geen flauw idee wanneer m'n volgende nod zou zijn... Hopelijk zijn we allebei snel weer zwanger!
Lieve Marb en Pookie, heel veel sterkte! Wat vreselijk voor jullie @mamakitty, fijn dat de vk je zo goed wil helpen, ik weet zeker dat de ha het ook zal begrijpen. Hier nog steeds kots- en kotsmisselijk ale:
Marb en Pookie heel veel sterkte meiden. Dit is zo ongelofelijk K*t. Neem de tijd, het zal wel even tijd nodig hebben om alles een plekje te geven. Voor alle maartmama's die hun kindje helaas niet bij zich mogen houden.. Nooit voldragen Zijn rupsjes geen beestjes wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen En zijn roosjes geen bloemen meer wanneer ze blijven in de knoppen Is een herfstblad geen blad meer wanneer het valt van de boom En is liefde niet oprecht wanneer het niet kan worden getoond Is het ijs er nooit geweest Alleen omdat het smelt En is een mooi verhaal niet mooi meer wanneer het nooit kan worden verteld is een kaars geen kaars meer wanneer het lichtje is gedoofd En is een leugen geen leugen alleen omdat je er in hebt geloofd Vragen die niet zijn gesteld zijn dat dan geen vragen En mijn kind.....is hij geen kind Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen Ik heb hem zelf op mijn hyves staan, vind hem zo mooi. Heel veel sterkte dames!
*breekt even in* jeetje ontzettend mooi hartewens, ik was zelf 13 maart uitgerekend maar helaas ook mis gegaan. Heel veel sterkte pookie en marb en dikke knuffs! liefs, marie-claire
Heeee meiden... Ik ben terug... En niets dan goed nieuws! Uk was al heftig aan het bewegen met armpies en beentjes Hartje klopte heftig... en ik ben morgen 10 weken zwanger! Uk is nu 29.2 mm groot... ahum hihihiih... De kans dat het nu nog misgaat acht de gyn in Zwolle heeel klein al kan het natuurlijk nog altijd... maar zegt hij... er zijn een aantal omslagpunten... dat is met 5 a 6 weken en met 8 weken... Als je die punten gehad hebt heb je het zwaarste gehad... Ik mag nu ook meteen naar Emmen... dus daar ben ik even gestopt om de afspraken te maken hihii.. Daar waren ze superblij voor me! Ze hadden al bericht gehad.... Ik mag nu 4 sept. eerst een echo maken om 10.00 uur bij DE expert! hihiihiihi (waarschijnlijk kan hij dan het geslacht ook zien...) en om 11.00 uur mag ik naar de gyn... Supernieuws he? Ik is weer blij Ik zal de echo even inscannen vanavond zodat jullie hem ook kunnen zien
Heel mooi hartewens! Wish, wist ik al Maar ben super blij voor je en ook opgelucht... Benieuwd naar de foto!
Whoehahahahaha Was wel moeilijk om mijn klep te houden...wilde zo graag positief nieuws plaatsen na 2 negatieve berichten...... Maar gelukkig heb jij dat nu gedaan meid FF afwassen...
Pook, oh meissie meissie, wou dat ik je een dikke knuffel kon geven! Had je met 6 weken al maar een echo gehad zeg.......mja, helaas doen ze dat niet...... Ik denk aan je! Ik voel me bijna dom om het te vragen, mar ik doe het toch... Ik woon in Duitsland en heb onderhand wel begrepen dat het in NL allemaal een beetje anders gaat, maar waarom krijgt iemand met 6 weken geen echo ? Pook voelde zich toch niet goed, en had toch ook bloedverlies? Ik heb er ondertussen 5 keer de Frauenarzt gezien en 4 echo"s. Daar wordt hier helemaal niet moeilijk over gedaan! Hier ook geen spreekuren schema. Zwanger ben je 24/7 en alle zwangere dames hebben het huisnr. van de Frauenarzt, die we dus ook 24/7 kunnen bellen!
Whis, super dat alles goed is! pippilotte, in nederland wordt volgens mij ook geen 1 lijn getrokken. En denk dat je hier meer met vergoedingen en verzekeringen zit? Ik weet het ook niet hoor. Merk wel dat er veel verschillen zijn. De dag is bijna om... morgen om 9.00 de 2e echo, lekker vroeg. Spannend!
@Pookie en Marb - Meiden wat een verschrikkelijk nieuws! Helaas heb ik ook miskramen gehad en helaas weet ik dus ook hoe het voelt... Heeel veel sterkte bij het verwerken... Neem er de tijd voor en doe het op jullie eigen manier.. Dikke knuffff!
Ik heb ook mijn eerste afspraak verloskundige gehad. Een heel vragenvuur gehad. Verder geen hartje geluisterd of zo, ze zei dat je dat toch niet kon horen. Verder mag ik wel een afspraak maken voor een echo, om te kijken hoelang ik zwanger ben. Wanneer doen ze zon echo? Maakt het nog uit hoelang je zwanger bent?