xxnijntjexx je staat erbij in kleur en op 5 maart Lijst Maartmamma's 2009 Radna, 25 jaar, eerste echo 15 juli, 2e kindje, uitgerekend 1 maart. Mamakitty, 29 jaar, eerste echo 12 juli, 2e kindje, uitgerekend 2 maart. Snoopy1983,25 jaar, eerste echo 18 juli,1e kindje, uitgerekend 2 maart. Ster, 32 jaar, eerste afspraak vk 21 juli, 2e kindje, uitgerekend op 2 maart eefjepeefje, 29 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 2 maart. Tante29, 29 jaar, eerste echo 14 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Morgaantje, 29 jaar, eerste echo 16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. Klavertje, 28 jaar, eerste echo16 juli , 1e kindje , uitgerekend 5 maart. xxnijntjexx, 29 jaar, Eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 5 maart Limmeke, 38 jaar, eerste echo 23 juli, 3e kindje, uitgerekend 6/7 maart. Tezzz, 31 jaar, eerste echo op 4 augustus, 3e kindje, uitgerekend 7 maart. Twigger82, 25 jaar, eerste echo op 11 juli, 2e kindje, uitgerekend 7 maart. Florida13, 27 jaar, eerste echo ? , 1e kindje , uitgerekend 8 maart. twinnie, 25 jaar, eerste echo 7 augustus, 1e kindje, uitgerekend 8 maart. MamaVanSimon, 28 jaar, eerste echo 29 juli , 2e kindje , uitgerekend 8 maart. Daphne1980, 28 jaar, eerste echo op ?, 2e kindje, uitgerekend 9 maart. mamasan, 30 jaar, eerste echo 17 juli , 2e kindje , uitgerekend 9 maart. Luanti, 27 jaar, eerste echo 1 augustus , 1e kindje , uitgerekend 9 maart. Lynnami, 32 jaar, Eerste echo (nog onbekend), 1e kindje, uitgerekend 9 maart Jacky78, 29 jaar, eerste echo?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart 2009 Tumtummetje, 21 jaar, eerste echo 4 aug , 2e kindje , uitgerekend 10 maart. Mimu, 27 jaar, eerste echo 14 aug, 1e kindje , uitgerekend 10 maart. Xanado83, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Muppie, 24 jaar, eerste echo ?, 1e kindje, uitgerekend op 10 maart. BMD, 29 jaar , eerste echo ?? , 2e kindje , uitgerekend 10 maart Anja24, 25jaar, eerste echo??, 1e kindje, uitgerekend 10 maart Bab29, 29? jaar, eerste echo 6 augustus , 2e kindje , uitgerekend 11 maart. maart09mama, 36 jaar, eerste echo ?, 2e zwangerschap 3e kindje, uitgerekend 12 maart. Wishgirl, 34 jaar, eerste echo 22 juli a.s., 2e kindje, uitgerekend 16 maart Bam-Jolan, 25 jaar, Eerste echo 22 september,3e kindje, Uitgerekend 17 maart 30 aanstaande Maartmama's
Goeiemorgen dames, vandaag een dagje vrij en ik had me er zo op verheugd lekker uit te slapen.. zucht word door de misselijkheid gewoon mijn bed uitgestuurd. ik had echt gehoopt dat het een keer anders zou gaan, maar ik ben bang dat het dit keer net zo is als de vorige keren.. misselijk en overgeven tot beeb er is. bah! Ik wil toch ook een roze wolk om op te zitten!
mag ik erbij! Yes ik mag erbij! 16 maart. Ga vandaag bellen voor een afspraak met de verloskundige. o man ik kan het bijna niet bevatten. Zo COOL! Oja het is ons eerste kindje.
Chrissie, gefeliciteerd en welkom! Dames, ik ben vandaag weinig online, want dochterlief is vandaag jarig! Ze is heel blij met de k3 fiets! We hadden afgelopen zondag haar feestje al, dus vandaag met z'n drietjes. We gaan naar de bios (nieuwe plopfilm).... Kep weer overgegeven vanmorgen.....zucht... fijne dag meiden! xxx
Mamamkitty, gefeliciteerd met je dochter! Alle nieuwe zwangeren ook gefeliciteerd! Jullie kletsen snel zeg, moest bijna 10 pagina's bij lezen! Gister iemand van mvm langsgeweest, daarvoor ff schrik, ineens heel veel slijm verlies met bruin en iets donkerrood, dus dacht kan er wel afbellen.............gister de hele dag beetje en savonds niks meer, heb t bij mijn eerste zwangerschap ook ruim 2 wk gehad, dus naja gaan maar niet gelijk van t ergste uit, blijft toch altijd afwachten, maar voor nu doe ik nog mee! En ben flink wat plas aan t opsparen! De test van mvm was trouwens wel heel dik posi! Beginnen nu ook iets meer klachtjes af en to te komen, had ik nl helemaal niet, af en toe misselijk, gister avond ook ineens en van t weeknd behoorlijk, en borsten worden iets gevoeliger en dan voral opgeblazen, nog weekje aftellen tot de echo dus dan hopen op mooi beeld met kloppend hartje! fijne dag allemaal! Mww, kan natuurlijk niet hele dag niet bij lezen mis ik weer te veel lieffs
Alle nieuwen: Welkom en van harte gefeliciteerd! Er wordt hier echt veel geschreven zeg... hahaha.. ik heb moeite om te reageren op mensen zoveel informatie... en ik ken natuurlijk iedereen ook nog niet zo goed... @Mamakitty - gefeliciteerd met je dochter en ik kan me voorstellen dat je dochter blij is met een mooie K3-fiets Fijne dag! Ik heb weer eens ontzettend slecht geslapen vannacht... bwegghh... Al met al net 3 uurtjes... Gewoon niet leuk... zucht...
Hallo dames, Zou iemand mij willen toevoegen? Amanda23, 23jaar, eerste echo?, 1e kindje, 7 maart uitgerekend. Verder is gisteren die vrouw van MvM langs geweest, gelijk een testje gedaan en gelijk 2 strepen, dus mag al meedoen! Ik kreeg 2 kratten met in elke krat 4 flessen. Ik heb dus voor elke dag een nieuwe fles. Verder heb ik gekozen voor het boek als presentje Voor alle dames die hun zw-test willen bewaren: spuit er een beetje haarlak op, dan blijft hij mooi! Groetjes Amanda
Hey meiden, Ik vrees dat het hier weer niet goed gaat. Sinds vanochtend totaal geen kwaaltjes meer en dat komt me iets te bekend voor. Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik gewend ben geraakt an de hormonen, maar mijn gevoel zegt me dat ik mijzelf dan gewoon voor de gek hou.
@Amanda - welkom hier! Fijn dat je meedoet met MvM en dat je ook meteen mag meedoen! Klopt idd van de test... er haarlak op spuiten... Maar dit geldt niet voor alle testen hoor... Ook kan je er blanke nagellak op doen...
Zo ik ben denk ik een half uur bezig geweest om bij te lezen haha. Gezellig hoor! Bedankt voor jullie reacties over de kinderwagens. Hier alles prima. Geen brandend maagzuur meer en niet misselijk. Ik voel mijn buik en borsten wel. En ik merk nu wel dat ik snel vermoeid raak, ik lag gister ook weer om kwart over negen op bed Ik weet trouwens van mijn nicht dat zij de eerste tijd nog af en toe vloeide en zij heeft een gezonde zoon gekregen. Tot schrijfs! Tante29
Jeetje wat een mooie buik fotos al! Ik ben benieuwd hoe lang dat bij mij gaat duren. Ik ben stevig van mezelf en heb eigenlijk al een buikje.... Heeft iemand anders hier dat ook? Mn moeder zei dat je het dan ook best wel kunt zien. Ik hoop het wel, vind het wel leuk om echt mn buik te showen. Weer een heleboel nieuwe hier: van harte en welkom! Ik ben gisteravond begonnen met het schrijven in een zwangerschapsdagboek, erg leuk om te doen en ook leuk voor later! Voor de rest heb ik liggen bijkomen van de nasi, heb er de hele avond last van gehad. Dus maar weer aan de aardappels met groente! @mamasan: hoezo ben je daar zo onzeker over dan? De kwaaltjes kunnen natuurlijk zo de kop weer opsteken... Hou je haaks! xx
Ik wist nog niet van de haarlak, te laat bij mij want de test is nu helemaal vergeeld, ieeehhhhh. Nou ja, heb er wel een foto van gemaakt! Is het een mooi boek? Ik zit ook te denken om voor het boek te kiezen. Vrijdag komt ze bij mij langs!
I know was ik bij dochterlief ook...ik had een buik alsof er een 3-ling inzat. Mensen kwamen op straat gewoon naar me toe om me te feliciteren dat ik een tweeling kreeg etc etc hahahaha.....sja, zo zag ik er dan ook wel uit......
Boek heb ik van toen ik van dochterlief zwanger was...vond er niet veel aan. De dvd van wonder van een nieuw leven is prachtig, kun je ook kiezen. Ik heb m pas gekocht...echt super mooi!
Ok, dus moet ik nog even nadenken wat ik wil..... Ik had zelf zoiets van een boek pak je er eerder bij dan een dvd...