Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen Snoopy 1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen 03-03-2009 Ster - ? - 32 jaar - 2e kindje 04-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje 05-03-2009 Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje 09-03-2009 Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje 10-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Overijssel - 24 jaar - 1e kindje BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje 12-03-2009 maart09mama - Brabant - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 25 jaar - 1e kindje 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje Meisje1988 - ? - 19 jaar - 1e kindje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje 21-03-2009 Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje Mieke1981 - ? - 27 jaar - 1e kindje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje 24-03-2009 MamaDeluxe - Groningen - 26 jaar - 6e kindje - CK: meisje Mouse - Rotterdam - 30 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje 25-03-2009 Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen 26-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje 30-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje Totaal 78 maart 2009 mama's: verrassing: 0 jongen: 0 meisje: 0 geheim: 0 Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: augustus 14 aug: Mimu - 1e echo, 16.50 uur 14 aug: Ilona85 - verloskundige, 09.15 uur 14 aug: Majo - 1e echo, 09.30 uur 14 aug: amanda23 - overdracht gyn, 09.00 uur 14 aug: romytamara - vk + echo 14 aug: Mouse - pretecho, 16.30 uur 15 aug: Ravi - 1e echo, 15.05 uur 15 aug: Florida13 - 1e echo, 11.15 uur 15 aug: Ster - echo, 08.30 uur 15 aug: Judith1982 - termijnecho, 20.30 uur 18 aug: Zwiep - 1e echo, 17.40 uur 18 aug: MamaDeluxe - 1e echo, 10.20 uur 18 aug: tom78 - gyn +echo, 13.45 uur 18 aug: Bloesem - intake vk, 18.45 uur 18 aug: Xanado83 - 2e echo, 15.20 uur 19 aug: MamaDeluxe - intake vk, 11.10 uur 19 aug: Liz79 - echo, 19.30 uur 19 aug: poohbear226 - intake vk, 19.30 uur 19 aug: Luanti - vk 19 aug: Energy84 - 1e echo 20 aug: Sterr - 1e echo, 09.15 uur 20 aug: Twigger - echo, 08.30 uur 20 aug: Snoopy - vk, 10.00 uur 20 aug: Pien27 - intake vk, 09.35 uur + echo, 08.45 uur 20 aug: miekie26 - intake vk, 11.00 uur 20 aug: Judith1982 - vk, 19.40 uur 20 aug: Mouse - 3e echo, 09.45 uur 20 aug: Dreamerfly - echo, 11.15 uur 20 aug: Dreamerfly - intake vk, 13.00 21 aug: Bam-Jolan - afspraak verloskundige, 13.30 uur 21 aug: Meisje1988 - intake vk, 09.00 uur 21 aug: MamaVanSimon - afspr. + echo gyn, 16.15 uur 21 aug: Dancinglady - 2e vk + echo, 16.30 uur 21 aug: poohbear226 - echo (gyn), 16.00 uur 21 aug: MamaKitty - nekplooimeting, 11.45 uur 22 aug: Twigger - verloskundige, 09.55 uur 22 aug: Lynnami - 2e gyn, 15.40 uur(NL-tijd)/08.40(USA-tijd) 25 aug: Mieke74 - 2e echo, 10.00 uur 26 aug: Radna - vk + echo, 18.20 uur 26 aug: chrissie81 - 1e echo vk 26 aug: Lindajelsma - 1e echo + bloedprikken 26 aug: Mieke1981 - intake vk, 09.15 uur 26 aug: snoopy1983 - pretecho, 18.45 uur 28 aug: seom - 3e echo, 10.30 uur 28 aug: sofieke - 2e vk en echo, 14.00 uur 29 aug: Jakcy78 - 2e vk, 14.10 uur september 02 sept: Tezz - vk, 09.00 uur 02 sept: Twinnie - 2e echo, 08.45 uur 02 sept: MamaKitty - 2e vk, 09.00 uur 03 sept: Princess81 - 1e echo, 08.45 uur 04 sept: jvd - 2e vk 04 sept: Wishgirl - echo + nekplooimeting + geslacht?, 10.00 uur 04 sept: Wishgirl - gyn, 11.00 uur 08 sept: florida13 - 2e vk, 09.00 uur 08 sept: xanado83 - vk, 08.30 uur 10 sept: Lindajelsma - 2e vk 15 sept: Bloesem - 1e echo, 18.20 uur 15 sept: MamaKitty - pretecho, 14.00 uur 15 sept: Daphne1980 - vk, 13.00 uur oktober 13 okt.: MamaKitty - 20-wekenecho, 14.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Wishgirl * Jacky78 - Sabrina24 - ? * HelmaSerdar - Marb - Sofieke * ilona85 - Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Chrissie81 - Snoopy1983 - ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** 14 aug: Mimu - 1e echo, 16.50 uur 14 aug: Ilona85 - verloskundige, 09.15 uur 14 aug: Majo - 1e echo, 09.30 uur 14 aug: amanda23 - overdracht gyn, 09.00 uur 14 aug: romytamara - vk + echo 14 aug: Mouse - pretecho, 16.30 uur -------------------------------------- Heeee dames.... Morgen heel veel plezier en sterkte! MamaDeLuxe - Ik wil jou in het bijzonder voor morgen heeeeeel veel sterkte en kracht toewensen...! Dikke knuff! Voor de echodames: Dat het maar prachtige echoos mogen worden!
@ Marb en Pookie.. heeeeel veel sterkte! Zo erg.. @ Wishgirl: Wat fijn een goede echo! En ook zo fijn dat hij wist te vertellen dat het risico dat het misgaat nu zo is afgenomen! Dat zal je geruststellen! Ik mag morgen! Vind het echt heel spannend.. Ik hoop zo dat het goed is, ben zo bang voor net zo'n bericht als Pookie.. De misselijkheid is nog wel elke dag gezellig aanwezig.. Vanmorgen heb ik onderweg naar mn werk mn gegeten broodje en banaan gedeeltelijk op de passagiersstoel gegooid.. Ik had bij toeval een doekje in de auto liggen gelukkig, dus gestopt bij benzinepomp en de boel uitgewassen.. en toen door naar mn werk! Tsja, begin eraan te wennen die misselijkheid geloofk! Morgen eerst nog een hele dag werken en dan om 16.50 uur de echo. Daarna zullen we, in het kader van we doen gezond, wel ergens iets te snacken halen, en dan zal ik jullie vervolgens laten weten hoe het is gegaan! Voor degenen die nieuwsgierig zijn..!
@ Minnie83: Mijn vk gaf aan dat ze het liefst een echo doen met 11 weken, omdat ze dan goed de termijn kunnen bepalen. Ikzelf mag morgen, iets eerder dan 11 weken, omdat ik het weekend wegga met familie en als alles goed wil ik het vertellen! Maar verschilt nog wel eens per vk-praktijk geloof ik, wanneer ze de eerste echo doen!
Pookie en Marb, Sterkte! Hier morgen ook een eerste echo, echt spannend....Ik werd net weer aangesproken of het er geen 2 zijn....Dat gebeurt mij te vaak, zelfs mijn man denkt het. We zullen het morgen zien,
wish> wat een mooie echo. ben jij nu toch verder dan ik? Bij mij kwamen ze uit de 15e maar ik wacht gewoon de 26e af. Ik vraag mij af waarom mijn baarmoeder groter is dan bv die van jou. Heb ik een villa? (zie mijn album) pookie en marb, meisjes heel veel sterkte. Dit is gewoon niet leuk. Ik schrok van beiden. Ik mag in mijn handen knijpen dat het gelukt is. O meiden het is zooo naar. Hebben jullie genoeg steun thuis? Maja> we wachten af of het er een of twee zijn. Hihihi Gelijk ons daarna vertellen he. Nouja als je daarna tijd hebt. Zou wat zijn he, twee kindjes.
wat een vreselijk nare berichten hier vandaag! Ik hoopte zoooo dat alle nare berichten nu afgelopen waren! Marb en Pookie: heeeel veel sterkte met jullie verlies! Gelukkig had Wish goed nieuws! Wat een mooie echo Wish! Je frummel lijkt al zo lang! (vergeleken met ons frumpie ) Of was íe net aan het uitrekken toen íe op foto werd vastgelegd? Hier de hele dag doooooodmoe! Gisteren heel hard nezig geweest thuis met schoonmaken (mocht ook wel na weken van totaal niks doen ) en ik ben kapot! Gelukkig wel veel gedaan, zodat ik na m'n vakantie niet meer zo veel hoef te doen en het meer een kwestie van bijhouden is. Hoop ik Misselijkheid sinds 2 dagen redelijk onder controle. Maar er zijn nog maar weinig dingen die ik aandurf om te eten. Ben inmiddels al bijna 3 kilo kwijt. Vertelde dat gisteren aan mijn man en die zei: da's niet goed hoor! Je bent zwanger! Dan moet je juist aankomen hoor! hihi, de schat Heb hem maar gauw verteld dat de baby toch wel groeit want die neemt gewoon alles aan wat ik binnenkrijg het eerste Gelukkig maar dat ik nog wel gezonde dingen lust Ik ga mijn kids naar bed brengen. Hoogste tijd! Zaterdagochtend gaan we heel vroeg weg op vakantie, dus moet ze weer een beetje laten wennen aan wat vroeger naar bed gaan, anders krijgen we ze vrijdagavond het bed niet in en zaterdagochtend er al helemáál niet uit! Later Dames! Liefs Tezzz
Marb, Scorpion, Pookie, Jenna: Heel veel sterkte toegewenst! Daphne: is er voor Rotterdam wellicht een overkoepelende website rond zorgbanen? Bij ons b.v. www.zorgpleinnoord.nl. Suc6 met die zoektocht! Janinev: Ik snap die strijd van het shoppen . Heb dat zelf ook. Stond vandaag voor de zwangerschapsbeha's maar toch gelaten. Houd goede moed he en lukt dat niet, dan drop je gewoon hier je zorgen! @Mamakitty: vind het dapper & goed van je dat je hebt gebeld! Je huisarts heeft er vast alle begrip voor!*Geeft schouderklop* @allen met een goede echo: wat onzettend fijn! Ik heb hier echt een jankdag achter de rug. Het viel allemaal wel mee met die emoties de laatst tijd, af en toe wel een schommeling , maar vandaag brak ik echt een paar keer. Ik was op bezoek bij m'n oma. Zij heeft Alzheimer (gevorderde fase) en het brak mij echt toen ik haar zag. Had haar al even niet gezien en ze is duidelijk achteruit gegaan. Gelukkig was ik samen met moeders die mij kon troosten. Moeilijk om te zien als ze(oma) verdrietig, verward en bang is. Maar ook wel weer prachtig om te zien hoe mijn moeder haar kan troosten en aan het lachen kan krijgen, ontroerend!(achja en de hormonen die houden de tranen ook niet bepaald tegen ). Ik had vandaag qua kwalen een mindere dag; veel moeite met eten en steeds tegen het misselijke aanhangen en steekjes...Ook die uitstralingen naar beneden, het zal allemaal vast met de groei te maken hebben, maar vind het een eng gevoel. Maarrrrrrrrr, ik probeer het te relativeren: ik ben gewoon op en top zwanger, de verschijnselen horen daar bij en geeft aan dat het allemaal aan het ontwikkelen is. Dus moet mij niet zo druk maken.*Geeft zich zelf een schop onder de kont* Have fun voor degenen die aankomende week nog een echo en/of gesprek hebben!
heb de eerste grote baby aankoop gedaan. Een.....digitale fotocamere. De Canon 400D. mooie grote camera om alles goed vast te leggen. hihihii
Weer even een berichtje van mij. Ik wil best op de lijst staan maar merk dat ik van mijzelf MOET posten en op dit moment lukt het mij niet. Teveel stress thuis (niet met mijn man gelukkig) dat ik tegen een depressie aan zit. Het word dus tijd dat ik ook echt tijd voor mijzelf ga nemen. Heb dus allemaal leuke uitstapjes gepland o.a naar de opnames van Ik hou van holland, Ik zit straks in aflevering 3 (die met die buik haha) Ik heb morgen mijn 3de echo en vrijdag de vk maar dat geeft niets hoor wel spannend morgen de 12 weken echo bibber nu al.
Heeee meiden... Ik heb de ljst aangepast... de afsprakenlijst voor morgen is ook al voorbij geweest.... Ik ben bekaf van alle spanningen van vandaag.. Ik ga mijn bed opzoeken.. WELTERUSTEN allemaal!
En dan bedenk ik me ineens dat als ik wakker word ik al 10 weken zwanger ben hihihiihih En ik maar denken dat ik dat pas maandag zou zijn Morgen dus lekker al... Zo gaat het wel lekker snel )))
Hey meiden, sorry sorry dat ik al zo'n tijd niks heb laten horen, schaam me diep Maar we zijn net overgehuisd, allemaal nog druk bezig, en telkens denk ik; vanavond lekker bijlezen, en dan ben ik net als nu daar veel te moe voor! Ik kan t echt niet wakker houden, dus sorry meiden, ik kom snel weer kijken. Iedereen veel geluk, succes en plezier met genieten! Ik las wel tussendoor over de miskraam van Marb en Pookie, wat ontzettend erg meiden, heel veel sterkte en dikke knuffels!
Marb en Pookie: veel sterkte! Heel jammer dat het nu niet is gelukt. Ik hoop dat jullie gauw weer goed nieuws hebben! Dikke knuffel (ook voor de andere meiden die hun kindje al moeten missen...)! Wishgirl: super dat je zo'n goede dag hebt met goed nieuws! Nu lekker van genieten Duik zo lekker mijn bedje in: ben behoorlijk moe. Meiden die morgen voor een echo mogen: veel plezier en geniet ervan. Liefs!
Ik hoor nu een aantal meiden die zich verontschuldigen dat ze al een tijd niet gepost hebben of zich verplicht voelen te posten. Ik vind dat iedereen dit forum helemaal niks verplicht is. Post je, hartstikke leuk en gezellig! Maar kun je een tijd niet posten dan hoef je je wat mij betreft echt niet te verontschuldigen hoor! Iedereen is naar mijn mening vrij om te doen en laten wat die wil. En heb je de puf niet of kun je geen tijd vrijmaken, ook geen probleem! Toch? Ik ben er nu veel, maar dadelijk als ik niet meer overdag kan checken en posten ben ik er ook een stuk minder. Ik heb 's avonds bijna geen puf meer om te mailen, laat staan mijn computer aan te zetten (toevallig dat ik nu bij mams nog ben, anders had ik dit nooit gepost). Zo, en nu allemaal lekker genieten van hun zwangerschap en lekker die schuldgevoelens of verplichtingsgevoelens vergeten!
marb en pookie wat erg meiden ik begin steeds minder t gevoel te krijgen dat ik zwanger ben voel me helemaal niet anders niet meer misselijk of ziek vind het allemaal maar raar en ben super blij als ik woensdag naar de verlos mag voor een echo pffff vreselijk gevoel dit
Niet zo denken hoor Ik herken het wel een beetje maar ben nu al over de 11 weken en ik denk dat je lichaam wel een beetje begint te wennen aan de hormonen. Borsten doen nog steeds wel pijn heel gek maar daar ben ik blij mee.
Voor mij mag het allemaal wel een beetje minder! Ik kan echt helemaal niet genieten van mijn zwangerschap. De hele dag gewoon niet kunnen staan en je voelen als een dweil, door de misselijkheid :x Nu had ik al geen roze wolk in mijn eerste zs, en ik denk dat ik die nu ook weer niet ga vinden.
Ik ben het heeeeeelemaal eens met Daphne... Heb er geen woord meer aan toe te voegen! Want zo is het precies... Fijn dat je het even gezegd hebt meid... Ik stond zelf op het punt het even te melden... maar jij hebt het al gedaan... @Twigger - Ik had dat ook dat ik daarom zoooo twijfelde... het misselijk zijn was zo een stuk minder en ik voelde me eigenlijk helemaal niet meer zwanger... En ik zat zooo in de rats... Maar meid... Ik zag een vrolijk spartelend kindje die druk aan het boksen en voetballen was En ik ben al verder dan dat ik dacht... Het komt vast allemaal goed! @Snoopy - Mijn borsten doen ook nog een beetje pijn maar niet zo erg meer... @Pippilottte - Ik kan me voorstellen dat je wou dat het iets minder zou worden... Ik heb hier al een paar keer een medicijn voorbij zien komen voor de misselijkheid.. Onder andere MamaKitty heeft het gebruikt... Misschien is dat iets voor je? En anders.. kleine porties eten... steeds maar beetjes... dat je maag eigenlijk steeds een beetje gevuld is en geen vette dingen of zure dingen... Ik hoop dat je je snel beter zult voelen meid! Iedereen een fijne dag gewenst!
@ Marb en Poekie, meiden toch! Heel veel sterkte! Dames, niet veel tijd om te posten vandaag. Druk op het werk, maar probeer wel mee te lezen vandaag! Iedereen met een echo, veel plezier, en met net zo een goed nieuws terugkomen als Wish gisteren!