Als ik het goed gezien heb is vandaag Mama van Lucas jarig en zit ze bij ons in de groep... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En een heeeeeel fijne dag gewenst....
@ wishgirl Dank je voor het meedenken, wat betreft de misselijkheid. Maar ik ben al helemaal verzadigd met alles wat er voor misselijkheid is. Ik woon in Duitsland en hier doen ze helemaal niet moeilijk over B12 injecties e.d Dus allemaal al gehad + alles wat je nog op kunt eten aan pillen.
Hmmmm dan ben ik volgens mij ook even uitgedacht Behalve dan dat het met 12 weken waarschijnlijk beter zal worden.. Sterkte meid!
@MamaLucas: gefeliciteerd met je verjaardag. Hier alles ok, ik krijg ook steeds minder last van dingen. Is wel ff raar ja maar ben wel blij dat die misselijkheid nu een heel eind minder is. Dus ik begrijp jullie als jullie bang zijn niets meer te voelen. Dan zijn we straks echt overgeleverd aan het wachten op de volgende echo. Gelukkig heeft onze echo me van de week gerustgesteld. Enne meiden met een Angelsound komen alweer wat verder. Ben vandaag vrij en ga alles lekker op mijn gemak doen. Tot later!
Marb & Pookie: verschrikkelijk nieuws.. sterkte. Deze week de eerste meegroeibh gekocht, doen jullie borsten ook nog steeds zo ontzettend pijn? Overdag gaat het wel, maar 's nachts... Liefs Tante29
@Daphne 1980, ben heel blij dat je dit even hebt gezegd. Ik denk er ook zo over, maar voel me soms schuldig omdat andere meiden, hier wel zo vaak zijn. Maar na jouw geruststellende woorden, zetten we die gevoelens van ons af, gaan we heerlijk genieten, en komen we hier als we er tijd, behoefte en zin in in hebben!
Goeiemorgen, Echt bizar,..... wij vonden dat we vroeg waren met zoeken naar een leuke dagopvang voor volgend jaar juni. Zit het vol tot en met halverwegen 2010! dat is 2 jaar,...! Nu moeten we waarschijnlijk maar inschrijven ook bij minder leuke dagverblijven,.. echt jammer. Maar moet je je tegenwoordig inschrijven als je nog aan het klussen bent? Of denkt aan kinderen? Heb deze week te horen gekregen dat het bedrijf waar ik werk gaat verhuizen naar zwitserland. hmm,... beetje ver weg. Maar mijn baas vond het lullig om me per 31 december te ontslaan, dus houdt hij mij in dienst om afrondingswerkzaamheden uit te voeren tot een paar maanden na mijn bevallingsverlof. Ik vind dat wel heel lief! Maar ik heb liever dat ze me afkopen. Kan ik lekker lang met verlof! Ach ja we zien het wel. Zeker is dat ik een andere baan moet gaan zoeken, maar dat vind ik niet erg. ben wel toe aan wat nieuws. Dames met een echo,... veel plezier! Ik moet nog 1 nachtje slapen. Groetjes Judith
@ Twigger en de rest die zich zorgen maakt over de baby... Even wat statistieken, het viel me namelijk op dat er wel erg veel mk's voorbij zijn gekomen. We zijn volgens de lijst met 78 maartmama's, er zijn al 14(!) meiden met een mk Dat is maar liefst 15,2%!! Dit is echt enorm hoog vergeleken met de gemiddelde statistieken: Week 1 t/m 5: 10% kans op miskraam Week 6: 7,2% kans op miskraam Week 7: 3,3% kans op miskraam Week 8-12: 0,5% kans op miskraam (Bron: Zwanger, Anja de Grient Dreux e.a.) Dus... alle maartmama's die over zijn, het kan toch (bijna) niet meer mis gaan?! [-o<
hallo lady's hoe gaat het hier? Ik heb ook steeds minder het gevoel dat ik zwanger ben hoor.... heb zoiezo nergens last van gehad... dat is natuurlijk fijn maar het maakt me ook onzeker.... mijn borsten hebben niet eens echt pijn gedaan.. Ik geef les op een sportschool en met dat gespring had ik er wel eens last van maar dat is nu eigelijk ook wel voorbij....mijn huis word ook beter en ik voel me eigelijk helemaal niet zo anders meer..... ben ook blij als ik naar de vl kan voor een 2e controle... ben blij als ik het hartje een keer hoor.. gr. jvd
Mamakitty, Wat goed van je dat je toch naar die vrouwelijke vk hebt gebeld. Ik weet zeker dat de dokter ook begrip voor je zal hebben. Al moet ik zeggen dat ik in zulke situaties vaak net zo ben als jij, eerst aan anderen denken... Volgens mij bel je vandaag naar de dokter, in dat geval veel succes! Wishgirl, Mooie echo! Ik ben zo blij dat alles goed is! Daphne, Ook jij had een mooie echo! Pookie, Wat een verschrikkelijk nieuws. Ze hadden je met 6 weken een echo moeten geven. Ik kan daar echt kwaad om worden zeg... Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Marb, Ook jij veel sterkte toegewenst. Ilona, neem je rust en probeer zo veel mogelijk te ontspannen. Judith, Wat fijn dat je baas zo met je meedenkt. Dat scheelt toch een hoop stress. Succes met de echo morgen! Nog 8 dagen en dan gaan we op vakantie. We hebben een camping geboekt in Duitsland, alleen die ligt boven op een berg. Kan dit kwaad voor de kleine i.v.m. verschil van luchtdruk ofzo? Ik heb al wel gezien dat er zwangere meiden zijn die vliegen enzo, maar ik ben er ineens toch een beetje bang voor
@princess81 zo dat is veel zeg..... dat had ik niet verwacht ....14 is inderdaad veel zeg! Maar nu 0.5% kans ... dat is gelukkig weinig.. ik hoop dat dat niet mand meer overkomt! ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind het nog wel een naar idee dat ze met 20 weken pas kunnen zien of alles erop en eraan zit... het enige wat ze kunnen testen is het down syndroom.... vind dat toch wel spannend hoor..... gr. jvd
tja jvd, het is ook wel spannend. maarja als jij het eerder zou weten bv dat je kindje een armpje mist of handje. Zou je het dan weg laten halen? Ik ben 27 en doe geen down test zeg maar (die combinatietest) ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen iets wat ik graag wil weg laten halen. En kinderen met het down syndroom zijn mooi mensen en mensen die geen oorlog beginnen zeg ik altijd maar. Tuurlijk lijkt me het niet leuk als ik bij 20 weken zou horen: nou meid het hartje doet het niet goed. Of de hersens zijn niet goed ontwikkeld. (zoals een vriendin van mij te horen heeft gekregen) En het dan opgewekt moet worden. Zwangerschap is een grote verrassing en een grote strik en pas op de data dat het open mag kan je zien of alles helemaal goed is. Alleen je hebt geen bonnetje om het te ruilen.
@Marb en Pookie, wat vreselijk meiden! vind het echt heel erg naar voor jullie. en idd pookie ik kan er ook boos om worden dat je niet met 6 weken een echo hebt gekregen... Meiden ik hoop echt dat jullie niet lang hoeven te wachten om weer een positieve test in handen te moegen hebben! @jvd, dat heb ik nou ook (steeds minder het gevoel hebben van zwanger zijn), elke dag onzeker omdat ik 'niets' voel.... als ik dan de nare berichten lees dat het fout is gegaan bij anderen, dan word ik daar echt heel bang van. Hoop zo dat m'n echo vandaag een grote glimlach op m'n gezicht laat verschijnen
Even ego... Hij doet het nog! Nog beebje is mooi gegroeid, bewoog al wat en het hartje klopte mooi! We zijn zo gelukkig! Alles zag er pima uit! Wat een opluchting!
Geweldig nieuws hartewens! Chrissie ik zou mijn kindje ook nooit weg laten halen. We hopen dat het gezond is, maar het kind zal altijd meer dan welkom zijn.
Hartewens wat fijn om te horen! En ik vind inderdaad ook dat er veel mk/ma zijn. Laten we hopen op allemaal mooie beebjes.
hey chrissie81 wij laten ook geen test doen hoor ik zou het ook niet weg laten halen! je krijgt wat je aan kan... tenminste , zo denk ik erover... maar het is wel een naar idee dat ze het pas met 20 weken kunnen zien... want tsja... je wilt natuulijk niets liever als weten dat je kindje gezond is... gr. jvd