Ben niet in de zon geweest en het zijn geen pukkeltjes (geen bultjes, alleen vlekjes). De huisarts vond het niet nodig dat ik langs kwam, als het erger zou worden, moest ik terugbellen. Het jeukt ook niet en doet geen pijn...
Ja gaaf he! Ze tekende hetzelfde vanmorgen weer! Zo leuk! Als ze trouwens mijn vader tekend, tekend ze ook een snorretje onder zijn neus hihi *hij heeft ook een snor* Erg leuk! Heb een soort kalender gemaakt voor dr van hoeveel dagen ze nog moet wachten tot ze naar school mag (nu nog 18) en elke dag mag ze er een dag afknippen....nou vanmorgen de 1e..kind helemaal blij, deed of ze morgen al naar school mocht whoehahahaha
iemand ook een poetstic vandaag? Kopen zou ik best wel willen. maar heb dus een mega aankoop gedaan door zo een dure camere, telelens geval, van canon te kopen. Voel me wel moe bij t schoonmaken en me bed roep steeds. maarja het is echt wel even nodig na 2 weken niets gedaan te hebben. Straks ff tosti eten want als ik moe en misselijk ben wordt de misselijk alleen maar erger.
@Kitty - Aaaaaah wat lief zeg! Hoe kinderen overal mee bezig kunnen zijn dan he... Hier werkt een kalender ofzo ook altijd super! Ik had al bijna een angelsound besteld... maar ik denk er toch nog maar even over na hihihiih... Trut ben ik he? @Chrissie - Nee geen poetstic hier... alles behalve dat hahahaha Is toch super zo een camera! Ik wou dat ik die had hihii... En het klopt idd... we zijn niet meer gelijk uitgerekend... Ik was nl. zelf uitgegaan van de datum van de terugplaatsing en dan 2 weken eerder... maar dat klopt natuuurlijk helemaaaaaaaal niet hahahaha... Ik had de datum van de punctie moeten nemen... 19 juni... en dan 2 weken eerder als laatste menstruatiedatum... 5 juni dus... Dom he.. hihi
Chrissie, ik hoef bijna niets meer te doen in huis, mijn vriend is zo lief dat ie zowat alles over genomen heeft. Helaas heb ik ook alleenmaar puf om te koken, boodschappen te doen en af te wassen....en ik smeer zijn brood...maar verder...ik kan me er niet toe zetten om de stofzuiger te pakken hoe erg ik dat ook vind..misschien dat ik over een paar weken meer puf heb.
Oh het is zoooo erg... Gisteraaf rond 19:00 nog tompoucen gehaald in de winkel...zo'n zin in.....gisteraav 1 gegeten en vanmorgen 1...ja erg he... En ik had 3 dagen terug een zak snoep geschept bij de etos...ook nu al op....... *shame on me*
Ik heb me dus nog even bedacht he Kitty hahahaha... Ik ben helemaal niet zo van de snoep op het moment... Wel appels! hmmmmm... Die snackmanie die ik had een paar weken geleden is ook over gelukkig...
Wish, bestel m gewoon als jij dat wilt joh, lekker boeie... Haha ik vreet me een ongeluk hiero..echt erg!
mamakitty wat is jou eettic? Ik eet op mijn werk lekker de bejaardensoep. Niet te zout en altijd vers. hihi Heb dus een soeptic. wishhh hieraa 4700! Daar kom ik vast nog niet aan. hihi
Goedemiddag allemaal, Kitty: leuk hoor die tekening van je dochter Zo heb eindelijk weer even de tijd om wat te schrijven. Ze hebben vanmorgen weer een poging gedaan om mijn krakende trap te maken. En deze keer is het naar mijn idee eindelijk gelukt, maar dat merk ik vanacht wel weer. Nou straks de tassen inpakken en de spullen bij elkaar zoeken voor ons weekendje weg. Heb er helemaal geen zin in want voel me helemaal niet zo lekker, maarja. Meiden met een echo vandaag succes!
Meiden, even een vraagje, wij gaan in het naseizoen nog een weekje op vakantie, en dan ben ik 16 a 17 weken zwanger, nu zag ik een leuke zwangerschapsbikini staan, zou ik die dan nodig hebben? Was nu afgeprijst, dus dan is het leuk!