mijn eettic is....dat ik bijna niks meer lust! En da's heel apart voor mij, want normaal hou ik wel van goed eten! Ben al bijna 3 kilo kwijt Hoop dat ik m'n trek gauw weer terug vind. Wil zo graag alles weer met smaak kunnen eten!
gewoon meisje1988 ook je andere setje mee nemen. Je zal straks bij t zwemmen als je verder bent toch die bikini nodig hebben. tezz> balen als je echt misselijk bent van alles zeg. wish> wil zeker genieten van haar 4700 rond berichtjes, hahahaaa hoor haar niet meer. ik luister ondertussen www.nederland.fm.nl alle radio zenders. Lekker makkelijk en gezellie hier nu. Caafjes moeten schonen...wat stinken die momenteel snel zeg voor mijn gevoel. En die brokjes van hun. Gatver de gatver.
@majo, jij hebt al best een buikje zeg! En een mooie ook! Dat zal wat worden de komende maanden, als je buikie nu al zo groeit! Een vriendin van mij had zo'n grote buik dat ik echt dacht, die gaat omvallen! hahaha En er zat er echt maar 1 in!
Jep, radio luisteren is goed voor jou in je kind hahaha, ik moet het toch een beetje promoten aangezien mijn man en ik allebei presenteren 8)
Nou ik heb absoluut geen poetstic, liever heel de dag relaxen en af en toe op de computer. Alleen moet er soms toch wat gedaan worden en dat doe ik dan met veel moeite en tegenzin. Ik ben op het moment verslaafd aan soep. Kippensoep en tomatensoep, heerlijk. Zoet hoef ik ineens niet meer. Iemand nog een gebakje? Hier staat ie in de koelkast, maar ik ben bang dat ik 'm weg moet gooien omdat ik 'm toch niet opeet.
Dapne, ik kreeg ook iedere keer te horen dat er misschien wel 2 waren..... sinds vanochtend weten we dat dit niet het geval is
nee dancinglady> ik ook geen gebak. Bah bah Wel een cheeseburger..hihi majo> presenteer jij? Welke zender? Wat ontzettend leuk. Vertel vertel
toch snap ik alleen iets niet he. Als ik die mooie echo van jou zie en ook die van wish. Waarom hebben jullie een kleine bm of gewoon een groot kind. Kijk mijn album is. T lijkt wel alsof ik een villa heb. Zou daarom ik al heel snel last hebben gehad van bandenpijn? Mijn kind wil geen schuur maar een villa? hahahhaaa Oja ik ben slecht met typen, lees me bericht na en denk. Zooo slecht nederlands en kan de boel weer verbeteren.
Pffff huisarts belde me net. Klonk een beetje pissed....VAAG... Hij zei; eerst wilde je bij ons omdat je persee een arts wilde en nu wil je weer naar de vk....dan moet je straks niet weer wisselen he... JA HALLO! Ik zei al duidelijk dat ik in het begin dacht van; stel je niet aan, dit kun je gewoon maar dat het sinds een paar weken toch niet fijn voelt.. Hmm vind dit niet leuk...
tjonge jonge, mannen en ze zijn niet eens van jou. Wat een rare arts mamakitty. Ik toch jou beslissing?
Majo wat een geweldig mooie echo! Moet wel lachen om jullie eettics, hihi. Ik had gistermiddag gekookt, kon geen hap door mijn keel krijgen. 's avonds dus warm gegeten en toen ook nog 6 kant en klaar pannenkoeken, en ik had nog honger Mijn man heeft middagdienst en ben braaf aan het koken tussen de middag, maar vandaag even niet. Pak maar wat uit de vriezer schat O ja en ik lust opeens blokjes oude kaas, vind ik normaal niet lekker. Ben zo opgelucht na de goede echo weer! Zo mooi om zo'n minimensje te zien bewegen. Ik kreeg gister van een vriendin een houten doptone. Voor mijn mannetje. Kun je pas luisteren als je 7 maand bent of zo, maar vond het een heel origineel kado!
hahaha, uhm wil wel een beetje anoniem blijven hoor hihihi... Ik doe lokale radio en mijn man regionaal, commercieel en straks RNW trouwens voornamelijk ned. muziek of van ned. bodem
maarre majo. Ik wordt zo nieuwschierig. Welke bnn-er ben jij? Hahahaaaaa Mogen we het uiteindelijk wel weten? Of moet ik de prive kopen? Jullie zijn echt te horen op de radio dus? (google helpt niets hahha...nieuwschierig aagje ik)
Chrissie, ik snap het ook niet hoor......echt niet. Vind het maar raar. Hartewens, leuk die houten doptone! Majo, leuk joh! Ben wel heel benieuwd
Oh, dat had ik echt niet verwacht zo'n reactie. Vind het ook knap stom en onhandig van m. Laat m maar gewoon kletsen, je moet doen waar jij je goed bij voelt, dus je hebt hier echt wel goed aan gedaan! Ik heb trouwens de bikini besteld hoor, ben benieuwd!
Hij klonk trouwens of hij mij bij hem wilde houden. Hij zei dat ie het niet verstandig vond voor mij om steeds ergens anders te komen, dat ik steeds toch echt dezelfde moest hebben met de controles........ Maar de vkpraktijk waar ik nu zit heeft 3 vk's waarvan er altijd is en 1 in aug weg gaat en 1 in aug blijft......dus ik zie het probleem niet.....dus ik heb altijd 1 van de 2..... Leuk meisje1988 de bikini besteld. Wat voor kleur?
Hey mama kitty, beetje botte reactie zeg...had ik niet verwacht. Maak je er niet al te druk om. Je hebt gewoon de juiste beslissing genomen, voor jezelf en je beebje! Dat is het allerbelangrijkste!