Mamakitty wat een belachelijke reactie van je huisarts! :x Nou als ik jou was zou ik zeker blij zijn dat je bent overgestapt. Majo misschien luistert mijn man dan wel naar jou/jullie, hij is gek op nederlandstalige muziek en al helemaal de muziek van vroeger.
hahaha, nou zo bekend zijn we nou ook weer niet hoor Dat is juist het mooie van radio maken 8) Mn mannetje is wel wat bekender in de radiowereld, maar wij radiomensen leven undercover, dus de privé zal niets aan ons hebben Verder laat ik er even niets over los, het gaat hier niet om mij, maar ook om al die andere dames
Ik voel me nu echt down..... Had echt verwacht dat ie dit zou begrijpen en dan zeikt ie alleen maar over dat ik weer ergens anders heen ga. En wat nou weer? Ik had me idd in het begin bij de vk aangemeld, maar daar nog niet geweest en toen vertelde de assistente me dat de huisarts het ook deed. En ivm wat nare dingen in mijn 1e zwangerscha die niets met mijn zwangerschap te maken hadden wilde ik op dat moment graag een arts in de buurt....... Mja, wist ik veel dat ik last van mijn verleden zou krijgen en daarom toch liever naar een vrouwelijke vk zou gaan? Valt me echt tegen, voel me enorm lullig nu
hahaha majo maarre we willen het uiteindelijk wel weten hoor. hihi Iemand die antwoord heeft op mijn vraag? Waarom verschillende bm in groote? zoals de foto bij jou majo en die van mij?
Chrissie ik heb geen idee. Mamakitty een dikke knuffel voor jou! Ik weet zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt en uiteindelijk zal je er blij mee zijn. *hugs*
Ik ben er nog hoor...hahahah Ik was dochterlief even naar school aan het brengen... en kwam vervolgens de vrouw tegen van de man die wel eens klusjes voor me doet... En mijn dochtersbed is wat stuk dus ik vroeg haar of haar man er vanavond even naar zou willen kijken... Ik stond perplex toen ik haar verhaal aanhoorde... Dit was wat ze zei: Nee, mijn man doet niets meer voor jou! Hij heeft met plezier dingen voor je gedaan (niet echt veel.. maar ja wel wat), maar je gaat nu steeds naar je overburen die dingen voor je doen en mijn man heeft daarom besloten niets meer voor je te doen! Dus ik had zoiets van... huh?! In de eerste plaats ga ik met de overburen om als vrienden en doet die man niets voor mij aan klusjes... De auto heeft ie naar gekeken uit zichzelf omdat die lawaai maakte en de versnelling niet goed meer was.. maar daar heeft hij verder ook niets aan gedaan want de auto moest gehaald worden door een garage die het vervolgens gemaakt heeft... En dan heb ik het nu over een man achter in de 50 begin 60... Zoooooo kinderachtig! Ik zeg dus ook tegen die vrouw: Ik mag dus met niemand omgaan als ik wil dat uw man klusjes voor me doet?! Ik heb verder tegen haar gezegd dat ik het wel wil uitpraten... ik wil weten wat er precies aan de hand is... Natuurlijk hoeft ie geen klusjes voor me te doen als ie dat niet wil... maar het moet wel redelijk blijven natuurlijk! Tsssss... hou je toch niet voor mogelijk dit...
wish ik kan alleen zeggen. TSSSSSSSSSSSSSSTSSSSSSSSSSSSSTSTTTSSS net zoals die dokter van mamakitty. Wat een rare mensen in deze wereld. Gossie.
Je hebt rare mensen op deze wereld. En de huisarts van mamakitty en de klusjesman van wishgirl zijn daar 2 goede voorbeelden van. Zeker van een arts verwacht ik meer begrip dat wat hij toont. Wat een sukkel.
@Chrissie - Het kan ook aan het echo-apparaat liggen... En de een heeft meer vruchtwater dan de ander... De een heeft een baarmoeder die makkelijk oprekt.. de ander heeft een die minder makkelijk oprekt... Verschil van de mens ))) Niets aan het handje! @Kitty - Ach meid... wat een nare reactie van die huisarts! Voelt ie zich gekrenkt ofzo?! Trek het je niet aan lieverd... Volg je eigen hart! En dat ze van mijn buddy afblijven! GRRRRRRRGGGGRRRRRRR.... Waar woont je huisarts?! Kop op meid... Dikke knuf van mij! @Dancinglady - Nou kinderachtig he... Ik stond met mijn oren te klapperen! Niet te geloven!
@Chrissie en Judith - Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo overdenkt... Tssss... Ik had al zoiets van... tzal toch niet aan mij liggen he? Maar niet dus... Achterlijk hoor... zulk gedrag! Maar goed.. de jeugd van tegenwoordig moet dus nu de oude garde gaan heropvoeden?!
Kitty ik ben blij dat je weer kan lachen Buddies nog een fijne dag en verder ook iedereen die hier meeleest. Ik ga ff onder de douche Doei!
@chrissie, ze kunnen inzoomen met de echomachine (of hoe zo'n ding ook heet). Ukkie was bij mij eerst ook heel ver weg te zien, toen drukte ze op een knopje en was hij ineens een stuk dichterbij. Daar heeft ze toen een afdruk van gemaakt. Dus, ligt gewoon aan de apparatuur! @mamakitty. Wat een sukkel. Heb je ook uitgelegd over je verleden? En, trouwens, ik vind best dat je zo'n gesprek mag afkappen hoor. Het gaat hem trouwens geen reet aan waarom je liever naar de vk gaat en niet bij hem. Enne, wat bedoelt hij met 'weer'? Is toch pas de eerste keer dat je overstapt? En al stap je nog 20 keer over naar een anderen, BOEIEND! Als jij je daar goed bij voelt, lekker doen! maar ja, ik heb makkelijk praten he, zo langs de zijlijn. Niet te druk maken he meissie! Is niet goed voor je! En niet goed voor je kleine (dat die dokter dat ook niet begrijpt als hij zo terugbelt...)