Ik heb ook rare rode vlekjes, op mijn buik. Volgens mij als het niet jeukt of builtjes zijn en/of open gaat is er niets aan de hand.
Ja idd...dit schreef ik op de vorige pagina: En wat nou weer? Ik had me idd in het begin bij de vk aangemeld, maar daar nog niet geweest en toen vertelde de assistente me dat de huisarts het ook deed. En ivm wat nare dingen in mijn 1e zwangerscha die niets met mijn zwangerschap te maken hadden wilde ik op dat moment graag een arts in de buurt....... Ja ik vind dit echt niet leuk van hem, hij toonde geen begrip, klonk ook of hij op z'n pik getrapt was.....heel raar... *en nu ga ik echt boodschappen doen, want anders hebben we vanaaf niets te eten hihi tot straks*
wat een rare arts, ik had op zn minst wel begrip verwacht.... En die vrouw van die klusjesman, zou ze jaloers zijn?
Pff voel me ook down. Beetje aan het uitzoeken straks met het werk. Nu mag je pas arbeidsurenvermindering aanvragen als je een jaar in dienst bent! Ben pas sinds 1 aug in dienst en werk fulltime.. Dus als mn verlof voorbij is betekent dit dat ik zo nog ongeveer 2 mnd fulltime moet werken... Zucht...
Ik heb een foto van mijn echo gemaakt... En iets lichter gemaakt want je zag niets... Nu issie best duidelijk... Ik show hem graag.... Dussss wat vinden jullie er van? Hij staat in mijn album. En het leukste is.. volgende week mag ik nog een keer hihi
@Wish & Mamakitty: wat lopen er toch rare mensen rond op deze aardbol! Moet ik meteen denken aan wat mij ooit overkomen is. Ik was op zoek naar lange handschoenen bij mijn trouwjurk en ging samen met mijn nichtje (toen bijna 10) een bruidsmodewinkel is. Een oudere meneer (de eigenaar) kwam mij vriendelijk helpen. Mijn jurk heeft mijn moeder gemaakt en ik moest dus handschoenen hebben die daar precies bij pasten. Dus toen ik zei dat hij niet had wat ik zocht, qus kleur, ging íe raar doen! 'Mag ik vragen WAAROM niet? Ik ben u toch goed van dienst? En we hebben hier alle kleuren! Zelfs mijn nichtje had door dat het een enorme rare klojo was! @Janneke: zo kun je idd wat beter zien waar je frummel zit! Fijn dat je nóg een echo krijgt! @All: welke babydozen zijn er allemaal? Ik las iets over dat er 4 zijn. Ik ken die van Kruitvat, Etos en prenatal. Welke is er nog meer dan? Ik dacht namelijk dat 1 van die ook al met felicitas samenwerkte. (Vindt die gastvrouwen van Felicitas altijd nogal opdringerig, dus die wil ik liever niet op kraamvisite )
Jeetje meiden wat kunnen jullie kleppen haha moest heel wat bijlezen. @Mamakitty, je hebt de goede beslissing genomen hoor trek je er maar niet teveel van aan misschien had hij zijn dag niet ofzo maar ik vind het raar dat hij zo reageert. @Wish, nog zo'n raar geval pfff wat zijn dat voor mannen haha. En meiden het zijn .nietde hormonen hoor deze mannen zijn gewoon weird!!! @majo, wat een mooie echo! Echt een kindje al! @chrissie, lekker toch een kindje in een villa, beloofd misschien wat voor later dan wil hij/zij de grootste kamer hihi @Tezz, volgens mij waren dat ze wel zo'n beetje je kunt wel maar dat is pas na de geboorte geloof ik met een geboortekaartje bij de plus en c1000 nog een doos ophalen. Over eetverslavingen, heb ik niet echt lust eigenlijk alles wel vooral fruit maar dat at ik sowieso al. Heb wel onwijze dorst! Pfff net boodschappen gedaan doet de lift het niet Gelukkig maar 4 verdiepingen en niet 8 maar was gesloopt toen ik boven kwam!
Thanx Snoop! Nou ik ben net terug van de winkel...5 zakken snoep meegenomen hihi....*schaam* Tezz, ik heb die van de prenatal, kruidvat, etos en babydump aangevraagd. En bij ons kun je ook met geboortekaartje bij de C1000 er 1 ophalen, zit best veel in zag ik in de winkel pas, dus die is ook echt de moeite waard!
Even een vraagje trouwens, ik denk dat ik het gemist heb ik mijn vakantie maar las dat Wish, mamadeluxe extra veel sterkte wenst voor vandaag. Wat is er precies met haar aan de hand niets ernstigs hoop ik?
Oh hoe zat dat nou ook alweer? *graaft diep* Ik dacht dat ze denken dat ze OF korter zwanger is OF dat het vroeg mis is gegaan. Hoop dat ik het goed vertel...mamadeluxe nog suc6!
Hoi meiden, Jemig wat veel pagina`s zijn er weer volgeschreven! Ik heb net gebeld voor een echo, kan pas over 4 weken.. Dus dat duurt nog wel even. De prenatal doos, werkt die niet samen met wij jonge ouders?
Oke heel spannend nog dus en ze heeft vandaag een echo? Omdat in de lijst pas de 18e staat. Ik duim voor je mamadeluxe!
Dag kletstantes Ene oor in andere oor uit dames; die mensen zijn het niet waard om je druk over te maken!(makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk en kan mij het wel goed indenken, raar volk is er soms ).Het is gewoon belangrijk dat je luistert naar jezelf, jouw behoeften en als een ander daar dan geen oog voor heeft kan hij of zij opsodemieteren! Qua eetgewoonten, ja hier is ook een patroon te vinden . Mamakitty; had ik eerst die vreetbuien haha, nu wordt ik juist langzaamaan steeds vaker misselijk en kan ik het eten maar moeilijk weg krijgen. Vriendlief hoeft mij ook echt niet te vragen wat ik wil eten, want heb toch nergens echt zin in. Fruit gaat er wel heel goed in en dat eet ik dan ook ontzettend veel. Zo en ik ga nu de gemeente bellen, want er is een boom vanacht direct naast ons huis omgewaaid die nu steunt op het huis En dan een wehkampje doorspitten want ik vind dat ik het heb verdient om te luieren! Fijn middagje verder en tot laters!
@Twinnie - Hmmm das ook niet leuk... Wil je juist kunnen genieten van de kleine kan je eerst fulltime gaan werken... Kan je het niet eens ergens navragen nog? Kweet het ook niet... maar stel dat er een andere mogelijkheid is? @Majo - Over bnn-ers... Doet me niets.. Je bent volgens mij ook zonder dat gegeven een leuke meid hihihi.. Ik heb in heel verre familie ook een bekende nederlander... Ik ken hem niet persoonlijk overigens Maar tzal best een aardige gozer zijn.. Die vrouw van die klusjesman... Ik denk niet dat ze jaloers is.. of het moet later gekomen zijn want ze heeft hem hier die andere klusjes ook wel laten doen... Misschien dat ze jaloers dat ik met andere mensen omga?!
Hey meiden, ik ben net terug van de echo, we zagen een kindje van 6 weken en 1 dag, alleen klopte het hartje te traag. Hoe het kan...het kan volgens mijn berekeningen niet, ja..hoewel het téchnisch gezien wel kan Ik moet weer 2 weken awachten en ben voorlopig een april mama. Ik zal je wel zeggen dat dit het laatste is wat ik had verwacht, ik dacht echt dat het voorbij was. Ik maak me wel zorgen om de hartslag, maar dat moet ik maar afwachten.
@Snoop - dank je wel.... Ik vind die mensen ook weird Dreamerfly - Idd... eigenlijk zijn die mensen het niet waard... Maar weet je.. ze wonen hier wel in de straat en dan is het toch vervelend... Je zit toch in hetzelfde buurtje... En we wonen ook nog eens in een hofje... Had het er net ook nog even met de buuf over en die vond het ook belachelijk en kinderachtig... Ze zei ook meteen dat ik het materiaal maar even moest ophalen en zodra haar man morgen of zaterdag tijd heeft komt hij het wel even maken...
Heee Mama... ik vind het KEIGOED nieuws meid! Echt waar... GEFELICITEERD! Weet je... toen ik 6 weken en 1 dag was klopte het hartje ook heel zachtjes en traag... Gisteren was het een krachtig super hartslagje! Dus geef de moed niet op... Ga je nu naar de aprilmama's?
Jee! Dat had ik dus echt niet verwacht he! maar gefeli! Super toch! Hebben ze niets verteld over die trage hartslag dan? kan dat iets betekenen of kan dat nog goedkomen? *geen verstand van*