Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja dat weet ik dus niet.
    Wat zei de vk toen Wishgirl, van dat hartje..?

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    ik ben nog steeds in de war en onzeker :(

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik was bij de gyn.... zei er verder niets van .... was normaal...!

Ging vanzelf sneller kloppen... En dat was ook zo ;)

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb een echo gehad met 6 weken en daar was het hartje ook heel traag. Toen zei de gyn dat het kwam omdat het net was gaan kloppen. Later wordt het krachtiger. Dat was ook zo. Met 8 weken was het veel krachtiger.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mamadeluxe: misschien heeft jouw frummel dan wel die zogenaamde 'diapauze' doorgemaakt. Ik heb ergens gelezen dat als het hartje net gaat kloppen het nog niet zo snel klopt. Zou best kunnen bij net 6 weken toch? Maar wat fijn dat er idd toch wel een frummel in je buik zit! Voor nu toch wel een beetje jippie toch? ;)

Over bnn-ers..hihi. Mijn vader kent heel veel mensen die naamgenoot zijn van bn-ers! :) Da's soms wel grappig hoor! Terwijl hijzelf vaker in de krant heeft gestaan dan die vrienden van hem! (hij maakt namelijk recenties ;) )

Manlief moest laatst naar de garage en moest even wachten. Was er nog iemand ie even koffie stond te drinken en ze kletsten wat over auto's enzo. En manlief zegt tegen die meneer: goh..ik ken u ergens van. Hebben wij bij mekaar op school gezeten of op de muziekschool? En die man: ik geloof het niet. Maar ik doe wel wat met muziek. Dus toen vroeg mijn man hoe hij heette, en wat zei die man: Jan Vayne! :oops:

Mijn man heeft altijd van die rare dingen. Komt een man in onze winkel en hij dacht dat het een leraar van vroeger was. Wat bleek: was Wim de Bie!

Oja...mijn schoonmoeder zat vroeger bij Bennie Jolink (van Normaal) in de klas!

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    heeeeeeee mamadeluxe

wat een goed nieuwsssssssss
    super !
    ik moet je wel zeggen ( misschien helpt het)
    dat ik ook mn 1e echo kreeg met 6w 4d
    en die was ook niet erg snel hoor maar volgens de vk perfect voor zijn/haar leeftijd.....

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zie je nou wel, mamadeluxe! Iedereen zegt het: als het hartje net gaat kloppen gaat het nog niet zo snel! ;)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat een goed nieuws mamadeluxe! Ik had het helemaal gemist door mijn vakantie. Maar je testte dus al heel vroeg positief ofzo? Hoe zit het nou precies. In ieder geval goed nieuws! :D

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  10. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @MamaDeluxe, wat een verrassing zeg! En door de vorige berichtjes, mss al wat meer gerustgesteld? Hopelijk gaat alles goed nu. Ga je nu naar de april mama's of blijf je gezellig hier?

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Nou...hopelijk gaat het dan ook sneller kloppen straks dan...

Ik heb de dag nadat ik zwanger geworden ben (bljkbaar) positief getest :) , wel heel lichtjes, 2 dagen erna lichtelijk gbloed, dus wellicht een miskraam gehad en toen direct weer zwanger...geen idee, of een diapauze idd.

Als dit kindje goed doorgroeit is ht echt een mirakel van God, dat weet ik wel. :D

Bedankt voor al het medeleven :) Jullie zijn lief!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Soms wel he ;)
    Maar ik denk ook dat je je geen zorgrn hoeft te maken....

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha dit vind ik wel erg grappig en leuk!

14. Niet meer actief

wow mamadeluxe SUPERRRRR!

wishgirl thanks ;)

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Bedankt snoopy! Ikmoet gewoon op het "wachtbankje" ziteen, gelukkig is er hier genoeg afleiding :)

Ik ga me (ook) aansluitenbij de aprilmama's, gezellie bij Rachel :D
    Ik blijf hier welmeelezen en hier en daar reageren zoals ik tot nu toe heb gedaan aldoor!

16. Niet meer actief

Tezzz hahaha, Jan Vayne.....

Doet mij ook ergens aan denken

17. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    @ wishgirl, ik heb de vraag nu uit staan bij personeelszaken of er wellicht via ongeschreven regels nog wat te regelen valt. I hope so! Even afwachten dus.

@ mamadeluxe, fijn voor je meid! Niet te veel zorgen! Wel jammer dat je nu aprilmama bent.

Wat is een diapauze precies?

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, ik ga er weer vandoor, mijn werkdag zit erop. Was de laatste uurtjes aan het klooien met de financiele administratie (bonnetjes ed), ik heb daar echt een HEKEL aan. Ik ben zo slecht in rekenen enzo. Is echt geen fijn hersenkraakwerk voor mij. :(

Maar goed, nu mn ventje ophalen!

Spreek jullie weer laterssss

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bye Daphne! Fijne avond!

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik ga maar eens koken ik eet, niet lachen andijvie stamppot haha had ik zo'n trek in! En echt zomer is het ook niet buiten :D

Deel Deze Pagina