Sofieke, ik begrijp dus dat je gaat trouwen, Gefeliciteerd! Wij zijn dit jaar op 6-6-08 getrouwd. Ik ben toen nog 1 keer ongesteld geweest en toen was ik zwanger
Ik zal het ook eens aan mijn schoonzus vragen, die is kapster. Ik vind het altijd wel mooi en volle bos haar
@ dancinglady. Ja klopt op 12/12/09 gaan wij trouwen. Is nog ver weg, maar toch wel leuk om zo naartoe te leven. Hadden het ook bewust zo veraf gezet omdat we graag nog een tweede kindje tussendoor wilden! En dat is voorlopig goed aan het lukken! Dus als het goed is heb ik 9 maanden om te ontzwangeren en weer een beetje op figuur te komen voor ik in mijn trouwjurk moet! @ Wish, is wel een goede tip! Misschien dat ik het dan toch eens ga laten knippen binnenkort, want er staat niet veel op haar hoofdje, maar wat erop staat is best wel lang...
Ik vind het ook prachtig.....! een volle bos haar... Mijn huidige kapster zegt dat het puur onzin is... haar is dood volgens haar... Maar ja... waarom hebben de kinderen van mijn nicht dan van dat dunne slierterige haar terwijl dat paps en mams allebei een beste bos haar hebben...? En waarom hebben de kids die ik om me heen heb en mezelf die regelmatig geknipt hebben en eerst kort gehouden dan wel een prachtige volle bos haar? hihiiihi... Ik vergelijk het ook een beetje met de planten buiten... Hoe meer je snoeit hoe voller de struik of boom wordt... Ach en als het niet zo mocht zijn.. ik blijf er lekker in geloven
Als die paar plukken wel lang zijn zou ik ze zeker even bij laten knippen sofieke! Dus je kindje is er al met jullie trouwen... Das ook leuk! Mijn dochter heeft alweer bijna weekend! Vanmiddag moet ze naar een verjaarspartijtje...
mijn schoonmoeder is van vroeger uit ook kapster en die zegt ook dat je het goed kort moet houden. Hebben we idd bij de kids ook gedaan. Nou moet ik wel zeggen dat wij zelf ook heel mooi haar hebben en ik zelf vroeger ook heel lang kaal ben gebleven. Maar mijn beste vriendin had tot haar 12de ook vreselijk dun haar waar nog geen knipje in bleef hangen. Ze heeft toen een paar jaar met een vreselijk kort koppie rondgelopen en nu is haar haar prachtig! Ik geloof het dus wel.
goeie middag meiden owwww heerlijk weekend ik had even een vraagje aan de meiden die de angelsound hebben besteld via internet hoelang duurde het voordat jullie hem binnen kregen ? ik heb m gister namelijk besteld sow ga nu eerst ff terug lezen
Sofieke het is goed gelukt met de planning. En hebben jullie al veel geregeld voor de bruiloft of wachten jullie nog even?
@ dancinglady. We hebben al veel geregeld eigenlijk. De locatie ligt vast (een prachtig romantisch kasteel) , de gemeente is gereserveerd en de band voor 's avonds ligt vast. En ook het hotel vlakbij de locatie heeft kamers voor ons in optie. Dus al best wel wat. Wel leuk hoor dat organiseren, dat is af en toe een goede afleiding tijdens de eerste onzekere zwangerschapsweken.
Zooo kreeg net een telefoontje... en de tranen lopen hier over mijn wangen... Ze gaan mijn loon verlagen en van dat geld kan ik dus echt niet rondkomen... Ik hoor maandag pas weer want ze gaan het nu overleggen... maar ze verwachten niet dat het zal veranderen... Kan ik een heel weekend in de stress gaan zitten... Weer een rotweekend voor de boeg... had ik vorige week ook al door hen...
Helaas wel... de wet zorgt er juist voor dat ze het kunnen doen... Ik zit nl. gedeeltelijk in de WAO, maar werken lukt me niet.. Ik heb bekkeninstabiliteit en een staartbotje wat zeeeer pijnlijk is, alleen wordt dit niet erkend als handicap en dus ben ik niet volledig arbeidsongeschikt verklaard... en dat ik dan niet kan werken is heel jammer volgens de UWV... Nu ben ik dus pas geleden weer herkeurd en rara... ik ben weer in een lagere categorie geplaatst dus minder salaris... Eerst maken ze de fout dat ik aanvulling van de WW zou moeten krijgen en dus is mijn aanvulling op de WAO al drastisch verlaagd, maar ik blijk geen recht meer op WW te hebben... Dus nu moeten ze de aanvulling wel weer verhogen, maar ze hebben geen flauw idee waar het dan nu op uit zou moeten komen... Dus ik heb geeeeen flauw idee of ik het dan wel kan redden... Wel kon ze me vertellen dat ik in ieder geval niet aan het loon zal komen wat ik kreeg... Maar ja... volgens hun berekening van de vorige specificatie ging ik er even 300 euro netto per maand op achteruit en ik had al alles behalve een vetpot... Kon toen nauwelijks rondkomen... Laat staan met de verlaging...
hoi meiden, hier gisteren lekker een dagje naar slagharen geweest, natuurlijk nergens in geweest, wel een beetje balen, want normaal kruip ik overal in. Nou sofiekje jij hebt nog 9 maanden om te ontzwangeren. Ik ben in maart uitgerekend en 29 mei 2009 gaan we trouwen, dus waarschijnlijk zal mijn jurk een maatje groter zijn. Maar maakt me niks uit, is voor een goed doel en wat is mooier dan straks met zijn drieeen te zijn. Toen we net een paar maanden een pauze wilde inlassen ivm de bruiloft was het de laatste maand toch nog raak, geweldig. Ik voel me vrij redelijk, alleen zo moe moe moe. Morgen alweer 9 wk, nog 3 en dan kunnen we het eindelijk van de daken schreeuwen.
Wish ik schrik gewoon een beetje van je verhaal. Wat belachelijk dat ze je loon kunnen verlagen. Zulk nieuws komt ook altijd voor het weekend he :x Sterkte *hugs* Sofieke dat klinkt goed allemaal! Pippilotte ik heb geen idee, zijn je foto's misschien te groot?
Mieke dat is precies de reden dat ik voorlopig niet meer in pretparken te vinden ben. Ik ben normaal een echte achtbaanliefhebber en zou er niet tegen kunnen als anderen wel gaan en ik niet kan Er zijn mensen die na hun bevalling heel snel afvallen heb ik gehoord. Ik heb er zelf natuurlijk geen ervaring mee. Maar ik weet zeker dat jullie dag ook de mooiste van het leven gaat worden (op de geboorte van de kleine na dan he )
Wish ik hoop dat het uiteindelijk meevalt en dat je er maar heel weinig (of niets) op achteruit gaat.
@ Wish, daar weet ik veel te weinig van af van die WAO en wat die wel en niet mogen. Zou je toch niet ergens raad kunnen vragen want hoe dan ook om zomaar je loon te verlagen vind ik toch niet kunnen @ Mieke, dat wordt spannend! twee maandjes om te ontzwangeren voor de trouwerij. Maar wel leuk toch dat onze beebjes er wel bij gaan zijn!