@Dancinglady - Ja idd... ik kan nu niets meer regelen... als er al iets te regelen valt... Ik heb geen idee hoe ik hier nog moet trekken nu financieel... Een mens wordt zo wel kapotgemaakt... Ik weet het echt even niet meer... Ik zou een aanvulling kunnen gaan aanvragen bij de sociale dienst wellicht... Maar ik vraag me af of ik daar recht op heb... Want zij tellen evt. kinderkortingen die je krijgt van de regering als extraatje om voor je kinderen te kunnen zorgen bij je inkomen op... ook het bedrag van 1088 euro per jaar die iedereen van de belasting krijgt tellen ze bij je inkomen op... Kom je dan nog tekort dan vullen ze het pas aan.. Ik vind het te zot voor woorden! Ik vind dat ze met mijn kinderkorting en alleenstaande ouderkorting niets ... maar dan ook niets te maken hebben.. Dat is van mij! En dat ik niet meer werken kan... daar heb ik niet voor gekozen... Ik wil heel graag aan het werk... Voor ik in de WAO kwam werkte ik met plezier meer dan 60 uur in de week... En van alles ging ik naar niets... Daar ben ik heeeeel lang zwaar depressief van geweest en heb daardoor heel veel problemen gekregen... En nu... nu kom ik er waarschijnlijk nog dieper in! Waar houdt het op...?!
Twigger, ik had zondag het geld overgemaakt en kreeg hem gister binnen... (angelsounds) Wish, wat kl*te meid. Maar mogen ze dat maar zo? Sofieke wat super dat jullie volgend jaar gaan trouwen zeg! Mijn vriend zijn sollicitatie gaat goed. Hij gaat maandag bellen dat ie een vervolgafpraak wil. Die baas van dat bedrijf liet dat aan hem over dus die wil hem wel denk ik dan haha
Ik heb al eens met een instantie voor gehandicapten gebeld... die weten het ook niet... schiet dus ook niet op...
daarom dat vind ik veel belangrijker dan dat ik wat extra kilo's kwijt ben. Uwv zeg me er niks over wat een instantie, ik lig er ook al een hele tijd mee in de knoop. Uwv kan zomaar je loon verlagen, misschien een tip als je rechtbijstand verzekering hebt, misschien deze eens erachter zetten, kan wel eens helpen. Heb ik ook gedaan. Succes.
Ik kan me voorstellen dat je een zware tijd hebt gehad wish, als je wil werken maar je moet toch thuis zitten wordt je daar niet vrolijk van. Mamakitty dat is goed nieuws, deze nieuwe baan zou heel fijn zijn voor jullie. Ik blijf duimen!
Thanx dancinglady! Wish, ik weet hoe je je voelt. Ik wil ook graag werken maar kan niet. Bekkeninstabiliteit (nu nog van bevalling en zwangerschap van dochter over), rug met scoliose en een verticale kromming erin. Geopereerd aan een hernia 3 jaar terug en er nu nog steeds last van hebben....... Zucht.....en dan word je ZO aangepakt...ze moeten zich schamen meis! Ik denk aan je en hoop dathet mee gaat vallen! net het hartje weer ff geluisterd....volle blaas en hoppaaaaaaa daar ging die weer! hihi zo leuk!
Ik heb trouwens nog steeds buikpijn onderin....... Lekker irritant.... Volgens mij groei ik nu gewoon heel snel met de 2e ofzo en ligt het daaraan. 's avonds heb ik er ook meer last van trouwens...(veel gedaan overdag?)
@Wish, Kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zomaar kunnen doen. En inderdaad misschien rechtsbijstandverzekering afsluiten. Speciaal voor jou een dikke *knuf* @sofieke en mieke wat gaaf dat jullie gaan trouwen joh! Het is geweldig kan ik je vertellen. Wij zijn 31 augustus alweer een jaar getrouwd en het was echt een prachtige dag @mamakitty, wat goed nieuws voor jullie van die baan ik hoop dat je man de baan krijgt zou super zijn! Enne het werkt perfect he met een volle blaas Ik moest dat toen bij de echo ook dus dacht gister ik probeer het eerst zo, kan altijd nog plassen haha. Gebruik je ook babyolie? of heb je speciale gel erbij.
Thanx! Ik heb speciale gel erbij, kreeg ik er gratis bij Maar vanmorgen geprobeerd, net naar wc geweest: niks En net met volle blaas: gaan met die banaan! hihi Wat mooi he....zo kun je jezelf steeds geruststellen, al moet je wel ff wachten tot je flink moet plassen hihi
Het gaat al hard bij jullie, nog even en je hebt eindelijk de 12 weken bereikt. Ik vind dat toch een mijlpaal hoor. Mamakitty vervelend die buikpijn. Misschien toch proberen een beetje rustiger aan te doen?
@ dancinlady; hier is mijn vraag http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=3037512#3037512 Bij mij zijn het maar hele kleine rode vlekjes, mijn man noemt me nu stippeltje @ Wishgirl; wat een :c: situatie zeg! Snap echt niet dat ze dit zomaar kunnen maken. Hopelijk kan je het aanvechten ofzo. Ik begin me weer wat beter te voelen, nog steeds overgeven maar niet meer continue misselijk. Lang leve de korrels van VSM Puur mama! Gebruik ze nu sinds maandag en heb net voor het eerst zowaar iets mét smaak kunnen eten Joepie! Waar je als zwangere al niet blij mee kunt zijn
@ mamakitty, goed nieuws meid van de baan van je vriend! Was al ons geduim toch nog ergens goed voor! @ Snoopy, ik kijk ook echt uit naar ons huwelijk. Gaat zo mooi zijn! We willen het ook echt poepchique doen met bruidssuite in het lang met hoeden etc. En tot nog toe vinden al onze vrienden en familie dat een erg leuk idee! Oh en jullie alweer bijna 12 weken! Wat gaat het ineens hard! Hier nog even afwachten of ik op de magische grens nog 3 of 4 weken moet wachten. Ik denk zelf 3 weken, maar de VK dus 4. Maar goed... hoe dan ook begint het wel in zicht te komen, nu de eerste meiden de 12 weken grens bereiken!
Sofieke, chique hoor! super! En bedankt voor het duimen! Princess, blij dat je weer wat kunt eten en je beter voelt! Dancinglady....ik doe al zo rustig aan haha.....zou niet weten wat ik nog meer NIET kan doen Ja over 3 dagen zijn Snoop en ik alweer 12 weken.....1e trimester voorbij... Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ben ik blij haha
Jaaaa gaat zo hard, met de echo zat ik er 2 dagen naast en dan is de uitgerekende datum 4 maart. Maar kon nog veranderen dus wacht de echo van de 26e nog even af. Maar ja wat maken die 2 dagen verschil nog uit, kans dat het op de uitgerekende datum komt is klein
Sofieke tegen die tijd willen we wel foto's op het forum zien hoor. Al zijn we dan allemaal al laaaaang bevallen dat maakt niet uit Princes het lijkt erop dat we toch niet hetzelfde hebben. Ik maak me snel zorgen omdat deze plek op mijn borst zit. Als ik er maandag nog last van heb ga ik maar even langs de huisarts. Gelukkig stond er wel bij jou topic dat er vaak rare dingen ontstaan door de zwangerschap, rare plekken enzo, dus dat stelt me weer gerust.
Hopelijk is het idd gewoon een gekke uitspatting van hormonen kan me je zorgen goed voorstellen, succes ermee!
Snoop, ja idd die 2 daagjes maken niets uit joh. Dancinglady, ik zou idd maandag ff de huisarts bellen als ik jou was, ff checken. Ennuh als sofieke getrouwd is zitten wij op het bevallen in maart 2009 forum hihi Of mama's maart 2009 forum vij baby's.......DAN gaat het pas hard Wij gaan ff naar de winkel...toedels!
Ja joh tegen de tijd dat ik ga trouwen zijn onze beebjes al 9 maanden! Dan gaan ze alweer kruipen! Tsss, moet er nog niet aan denken... eerst allemaal maar eens lekker gaan genieten van de zwangerschap! @ Dancinglady, en natuurlijk krijgen jullie in het maart 2009 - de mama's foto's te zien!