Leuk sofieke Shopze mamakitty. Ik ga zometeen ook eens de stad in voor zwangerschapskleding, want het is nu wel nodig. Ik pas nog maar 1 broek. Ik ben dit weekend waarschijnlijk maar weinig (of niet) online, want we hebben een heel druk weekend. Vanavond een bruilfoft, morgen en zondag overdag vriendenbezoekjes (meteen het grote nieuws vertellen ) en zaterdagavond gaan we lekker uit eten met de familie. Dus als ik hier even niet ben weten jullie ervan Buddies jullie mogen me natuurlijk altijd sms-sen en mocht er bij mij ineens nieuws zijn dan horen jullie ervan.
Wishgirl, misschien is het toch verstandig om nu al bij de sociale dienst aan te kloppen. Misschien dat je dan wel minder hebt, maar misschien heb je dan ook weer meer voordelen. Denk aan kwijtschelding van rioolrechten of waterschap....Ik noem maar wat. Het is wel in elke plaats verschillend, dus ik zou wel eerst info aanvragen. Ik moest wel ff slikken dat ik jou verhaal las, ook ik ben alleenstaand geweest met 3 kids. En ook bij ons moest ieder dubbeltje worden omgedraaid, ik werkte daarnaast in een drogisterij. Nu hebben (kids en ik) het geluk weer gevonden en gaat het super! Ik zou iedereen die het financieel moeilijk heeft dat ook toe willen wensen! Niets is minder dan bij iedere aankoop moeten denken of het wel kan... Sterkte Wishgirl!
Ik ga ook een angelsound aanschaffen denk ik! Heb 6 jaar geleden wel de first sounds gehad, ook zoiets haha Vandaag wederom weer gezeur op t werk, dit keer over mijn contract! Was het nu zo zat dat ik ze afgebluft heb! Zoals ik al wist in DECEMBER, zou mijn contract per februari 2009 niet meer verlengd worden. Vanmorgen komt ze bij me en ze zegt wil jij dit even tekenen, over je contract beëindiging. Dus ik vroeg eerst, ik wil het even lezen, wat de reden is! Weet je wat die %&^%$#$##@ opgegeven hebben als reden contract beëindiging? Ze wilt zelf stoppen vanwege de zwangerschap Sorry maar toen knapte er iets in me! Ik zei haar, sorry maar dat accepteer ik niet! Toen had ze het lef om te zeggen dat IK dat wel degelijk had gezegd! Waarop ik zei, dat ik in december echt nog niet wist dat ik nu 8 weken zwanger zou zijn! Als ik geen werk zou vinden, moet ik een uitkering voor mn verlof gaan aanvragen, dacht je dat ik dat krijg met deze reden? Niet dus! Ze heeft t doorgekrast en erbij gezet contract beëindiging, en toen heb ik getekend. Achteraf ben ik nog een flinke doos geweest want ook een gekraste is natuurlijk NIET geldig! Zodra ik hem terug ontvang ga ik terug voor een nieuwe! Zo dames, ik moet het nog even laten bezinken, ik kom later even erop terug op iedereen!
owwwwwwwwwwwwwww meiden ik ben zoooooooooooooo gelukkig en blij hihihi heb net mn angelsound binnen gekregen en binnen 5 minuten had ik t hartje hihi eerst steeds die van mij en toen ineens wowwwwwwwww 160 slagen per minuut ben helemaal gerust gesteld
Ik heb hem bij de kijkshop gekocht voor 40 euro,best veel want je kan ze veel goedkoper bestellen al zitten er dan natuurlijk ook nog verzendkosten bij en ik had geen geduld haha. Op marktplaats staan ze ook vaak aangeboden Suc6
32,50 incl gel maar excl verzenden (5,75) Twig, hoe weet je dathet 160 slagen per minuut zijn? Ik hoor het hartje wel, maar hoeveel het er zijn? Bamjolan, sterkte met je werk...pffffffffffff word moe van zulke mensen echt!
Heeeee meiden... Dank jullie wel voor jullie medeleven en al jullie lieve woorden... Ik moest even bijkomen... Heb een heeeele poos met de CG-Raad aan de telefoon gezeten en zij heeft de juridische afdeling ingeschakeld... Die bellen me waarschijnlijk binnen een week terug.. Kijken wat zij voor me kunnen betekenen... Helaas heb ik geen rechtbijstandsverzekering... Van de UWV hebben ze nog niet teruggebeld... zucht...
Sterkte Wish....hoop dat het snel goedkomt! Zou het echt asociaal vinden als ze dit doorzetten en jou in de problemen helpen!
Ik hoop het ook Kitty.. wat ik ook zo cru vind is dat ze het telkens voor het weekend of in het weekend melden... zodat je er niets meer aan kunt doen eerst...
Helemaal precies kom je er volgens mij niet achter maar je zou het 15 seconden kunnen tellen en dan x4 dan heb je ongeveer de gemiddelde hartslag. Maar gaat zo snel dat lukt bij mij denk ik niet haha
gewoon stopwatch erbij en tellen maar gewoon het zelfde als je bij je eigen ook doet niks moeilijks aan hoor
je zet je stopwatch klaar dan zoek je het hartje van je beeb en dan ga je tellen, elke slag is er dus 1 zo tel je door totdat je minuut opis en dan weet je het alleen je moet wel heel snel kunnen tellen hihihi