hallo allemaal, vandaag terug gekomen van vakantie. de rit was erg spannend. onze auto was niet goed. dus direct doorgereden naar de dealer. bleek dat de kabel van de bouchie kapot was. tja wat het inhoud weet ik niet maar weet wl dat als we optrekten dat we zaten te schudden in de auto. verder een hele fijne vakantie gehad. nu nog lekker 2 weken thuis. de misselijkheid is minder en hoef niet meer emesafene te slikken. ga eens even wat teruglezen. lig aardig achter na 8 dagen. haha. groetjes muppie
mooi echo hoor ravi. Ik dacht ook dat ze een filmpje opzette maar toen ik ging lachen bewoog het beeld toch weg. Ik mocht niet meer lachen met me buik. Hihi Jeetje wish wat een ^*^%%$ chips zooi. Wat een gedoe he met dat rot werk soms. Damn bij mij trekken ze aan alle kanten aan me. En ik maar denken goh nu ze het weten houden ze rekening met mee. Ja 2 dagen! Vandaag bijna van me graatje gegaan twee maal. Kon net gaan zitten. Gewoon omdat iedereen tegen me aanzeikt en ik de tijd en de rust niet kan nemen om wat te eten. KUTZOOI ik ga het echt weer anders aanpakken ze kunnen de *%$#$^&^&&* krijgen! Hoe verzinnen ze het iemand een contract stiekem te laten onderteken om je erzo uit te werken. Meiden wordt snel lid van de bond, bv FNV. Zij kunnen je mooi helpen met deze vragen!
JOEPIEDEPOEPIE een hele mooie echo! \/ Precies zoals uitgrekend 11 weken en 3 dagen. Het bewoog en was lekker bezig met vanalles en nog wat. Lijkt op de foto net of ie aan het duimen is. Zal morgen even de plaatjes in het album plaatsen. Slaap lekker! Groetjes Judith
Heey Judith, wat fijn! Gefeliciteerd met de mooie echo. Een heel verschil al zeker, met 8 of met 11 weken?
Goeiemorgen meiden! Mooie echo's hoor Ravi en Judith! Kijken jullie er ook zo vaak naar hihi Wij gaan vandaag even bij babypark kijken, waarschijnlijk nog niets kopen maar meer een beetje orienteren Misschien een beetje vroeg maar ach wat maakt het uit
Hallo, ik meld mij! Gister de echo gehad en: alles was goed! Met traantjes in mijn ogen zag ik de baby met z'n armen en beentjes bewegen. Ook hoorde we voor het eerst de hartslag! De baby loopt 2 dagen voor op schema. Jullie raden het al : ben helemaal in de wolken en vol goede moed gaan we door naar de 20 weken echo!
Je moet alleen zorgen dat bij het doorgestreepte van jullie allebei een paraaf staat, dan is het goed! Succes ermee!
ja, bij jou was het ook mooi? Wat is het toch een wonder he? zwijmel zwijmel. En nu gaan we het aan iedereen vertellen (die het niet wist).
goedemorgen dames. ben sinds vannacht terug van vakantie. Wat minder leuk is dat ikmij eerste echo gister gemist heb! Ik zou eigenlijk donderdag thuis zijn gekomen, maar door een vertraging van 24 uur ging ikpas vrijdag naar huis! BALEN! Nu moet ik maandag een nieuwe afspraak maken!
Judith, Ravi en Ster; gefeliciteerd met jullie mooie echo's Ik wil ooook maar moet nog ff geduld hebben (2,5 wkn om precies te zijn ) Iedereen een fijne dag!
Meiden wat een mooie echo's weer, makes me happy! Ik mag donderdag weer Vandaag komen mijn ouders op visite, dus ik zal er niet zijn vandaag.... Lees vanaaf wel ff bij, dus niet teveel pagina's volschrijven he Fijne dag! x
Super van alle goede echo's dames! Nieuwkomers welkom! Wij zijn nog steeds in de wolken na de echo van donderdag. Heerlijk gevoel!
Ster, wat heerlijk, dat alles er goed uit ziet. Wij hebben ook genoten, en doen dat nog steeds. We hebben het nu ook aan vrienden en buren verteld, mijn buik begint al aardig op te zetten, dus het is wel prettig dat ik em nu niet meer steeds hoef in te houden in het openbaar haha. Valt ook best wel tegen trouwens. Florida, wat balen zeg! Je echo missen, daar kijk je toch echt naar uit. Wij stonden gisteren ook in de file (gebeurd hier eigenlijk nooit in friesland, dus zijn we ook niet gewend haha) maar ik begon em ook al aardig te knijpen. Maar goed dat we vroeg waren vertrokken. Fijn weekend allemaal
Hallo ladies, Bedankt voor de tips! Ik ga maar eens wat van die granules halen vanmiddag, is toch de moeite van het proberen waard... Ik zal de info even in een PBtje sturen dan kan ik ook op de lijst. Verder vandaag weer erg misselijk, het is mooi weer maarik kan er niet eens van genieten, als ik in die warmte kom, wordt ik nog beroerder...zucht.. Iedereen een fijn weekend gewenst. Liefs, Borsatofan
ow, ik zie nu op mijn afsprakenkaart dat de uitgerekende datum 18-03-2009 is, op de echofoto stond 20-03. Dan hebben ze waarschijnlijk mijn 1e dag van mijn laatste mensturtaie aangehouden denk ik... banner ook ff aanpassen