Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Borsatofan, mijn echo gaf ook 3 dagen eerder aan, 19 maart ipv 22 maart die uitgerekend was. Ik laat het maar zoals het is. 22 maart dus.
    Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg! Ik heb gelukkig niet zo heel veel last, af en toe misselijk, even overgeven en het is weer over.
    Sterkte ermee, ik hoop dat je snel echt kan gaan genieten.

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemorgen allemaal... euh... middag ;)

Ik was al wel om 6 uur wakker... maar heb nog een tijd lekker tv liggen kijken op bed ;)
    Erg he..

Samen met dochterlief even genieten... Ik vond dat we dat wel even verdiend hadden...

Iedereen bedankt voor alle lieve woorden! Zo speciaal... Ik bedoel... we kennen elkaar niet persoonlijk en toch krijg ik hier meer begrip dan van sommige vrienden...
    Dank jullie wel!

Iedereen met goede echoos: Super meiden! Echt weer een geweldig nieuws!
    En mooie echoos ook... echt al kindjes....

Net een film gekeken en jeeetje... wat heb ik weer wat afgehuild... erg...
    Vanmorgen was ik niet misselijk...
    Ook kan ik nog gewoon mijn gewone kleren aan... Een vriendin van me zei van de week nog: Goh je kan je gewone kleren nog gewoon aan!
    En daar ben ik ook wel verbaasd over... Bij mijn dochter moest ik al echt de knoop en rits los hebben nu en droeg ik al zwangerschapskleding...
    Nu dus nog niet...
    Ergens ben ik daar wel blij mee al heeft het me ook al wat twijfels bezorgd.. ;)

Ik wens iedereen een fijne dag toe!

3. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Wishgirl, heerlijk hoor lekker tv-kijken met je dochter! Lekker van genieten. En gelukkig vindt je hier de steun die je nodig hebt, ik kan er ook echt niet over uit. Hoop echt dat er een goeie oplossing komt, want dit kan zo niet, normaal niet, en zeker niet straks met nog een kleintje erbij! Maar goed, eerst maar proberen een leuk weekend te hebben!

@Borsatofan Welkom hier, we zijn op dezelfde datum uitgerekend! Heel veel plezier, en geniet van je zwangerschap, hopelijk binnenkort zonder die vervelende misselijkheid!

@Happytogether, jij natuurlijk ook welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een wondertjes toch allemaal he?!

@Alle meiden met mooie echo's, wat heerlijk zeg, ontzettend fijn lijkt me dat om dan die bevestiging te zien!

Oh ja, pas had iemand het over met een notitieblok voor de computer om op iedereen te reageren, ik heb ook wel een (vind ik zelf) makkelijke manier. Je opent gewoon 2x deze site, op de ene zet je hem op plaats reactie en bij de andere kun je dan lezen en zo meteen reageren. En als je uitgelezen bent plaats je dan je reactie!

4. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Er vroeg gisteren nog iemand naar leuke sites om online postiekleding te shoppen, hier komen er een paar:

esprit.nl
    h&m
    supermom.nl
    paskamer

5. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden,
    Hier heerlijk geslapen, gisteren om 22.00 uur naar bed gegaan en vanmorgen om 9 uur op. Geloof dat ik het echt effe nodig had. Vandaag alweer 9 wk, eindelijk schiet de tijd een beetje op. Dinsdag ga ik shoppen, kijken voor bruidsjurk en daarna voor positiekleding. Meiden wat een geweldige echo's zeg. Ik kan niet wachten tot de 23 ste dan mogen we naar de vk.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zo net terug van babypark en wat een keus! Jeetje alleen al die kinderwagens haha.
    We hadden er al een op het oog de easy walker sky maar we vinden de kap daar een beetje laag van terwijl op sommige plaatjes de kap weer groter is beetje raar dus.
    Maar goed we gingen vooral om ons te orienteren, nog tijd genoeg gelukkig :D
    @Florida balen joh van je echo, wel een leuke vakantie gehad? Het kan zijn dat er misschien nu tussendoor een gaatje is waardoor je toch nog snel terrecht kunt!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik vind die kinderwagens van Kees ook leuk... Volgens mij is dat van de firma Happy baby...

Ik heb er ook een zitstoeltje van... Heel goed spul... degelijk mooi en handig in gebruik...

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wij krijgen de kinderwagen waarschijnlijk, maar via postbank rentepunten scheelt het onwijs veel geld en we vinden hem verder heel mooi.
    Alleen jammer dat ze de kap van de wagen klein gemaakt hebben.

Nu ff naar de wagen kijken waar jij het over hebt :D

9. seom

seom Actief lid

3 jul 2008
    139
    0
    0
    hallo meiden,

het is al ff een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb,maar wat zijn jullie kletskousen, zeg!ik hou het echt niet meer bij...wie wat schrijft...ik hoop niet dat jullie dat erg vinden.
    ik kom zo nu en dan ff wat melden,maar kan gewoon niet altijd meekletsen.

ik heb wel gelezen dat veel van jullie al mooie echo's gehad hebben!leuk hoor!

ik ben over 2 weekjes aan de beurt,wel spannend!

hoe gaat het verder met jullie allemaal? hier alleen nog steeds zo moe,verder voel ik me goed!

liefs,

10. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Zo, ik heb vandaag de zwangerschapsgranules van VSM puur Mama gekocht. Ben zat van het misselijk op de bank liggen. Voelde me vandaag gelukkig net even goed genoeg om naar de winkel heen en weer te vliegen. Nu maar hopen dat het helpt!

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,
    ik ben weer terug van vakantie heb nog niet bij gelezen want het zijn maar liefst 100 pagina's
    zal morgen er wel even vluchtig doorheen scrollen

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Leuke vakantie gehad? :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    dames

Ik ben vanaf morgenochtend 5.00 uur ( :( ) tot en met volgende week zondag-avond op vakantie! :D

Dusseh...doen jullie het kalm aan met de pagina's? ;)

Laterrrrrr!

Liefs Tezzz

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) we kunnen geen garanties geven hoor :p

15. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    goede morgen allemaal!

Hoe is t met iedereen, heb een hoop pagina's gemist dus kan niet echt persoonlijk reageren.

@iedereen met goede mooie echo's gefeliciteerd! worden nu al steeds meer echte kindjes om te zien he op de echo's. Wij mogen over 1 wk en 2 dg weer!

HIER VANDAAG 12 WEKEN!!!!!!!!! JEAH!!!!!!

allemaal volgen he ;)

straks even op kraamvisite en vanmiddag verjaardag, lekker druk hier.

fijne dag allemaal.

lieffs

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen dames.
    Hier heerlijk geslapen, het lijkt wel alsof ik nooit uitgeslapen kom. Iemand van jullie ook zo moe moe en nog eens moe? Morgen weer werken ben heel benieuwd, zal wel helemaal kapot zijn als ik thuis kom. Iedereen een fijne dag.

17. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goeimorgen dames!
    Nou er zit echt verbetering in bij mij, van een hele dag misselijk tot echte ochtendmisselijkheid. Dus na 10u begint het echt te beteren en kan ik mij de rest van de dag goed houden zolang ik regelmatig wat eet.

Wij zijn gisteren ook even op jacht geweest voor wandelwagens. Het wordt in ons geval wel een duo-wagen want tegen de tijd dat dit beebje geboren wordt is Paulien nog maar 1,5. Het enige stomme is dat we vorig jaar voor Paulien de Stokke hadden gekocht en daar ben ik nog steeds een erg grote fan van. Vrees nu dat we met twee kleintjes vooral met de duowagen op stap zullen gaan en de mooie stokke aan de kant zal blijven staan. Ik moet er nog allemaal eens goed over nadenken!

@ Radna, gefelciteerd met je 12 weken! Yes, dat betekent dat het voor ons ook wat dichterbij komt die magische grens!

@ Mieke, ken die moeheid hoor. Gewoon aan toegeven, Over een paar weekjes gaat het een stuk beter!

Zo, ik ga wat opruimen in huis want mannetje is de deuren en ramen aan het schilderen dus dan staat echt alles overhoop!

18. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hello lady's!

Hoe is het hier vandaag? iedereen al een beetje van de kwaaltjes af?
    Hebben jullie de kraamzorg allemaal al geregeld... Ik niet en hoor dat ik toch wel op moet schieten!

Wanneer gaan jullie ongeveer aan een kinderkamer beginnen? Als je weet wat het word ( tenzij je dat niet wilt weten) Of al eerder?

gr. jvd

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Als 1e RADNA: Gefeliciteerd meid! Mijlpaal bereikt! Super! Morgen zijn Snoop en ik aan de beurt ;)

Borsatofan, ik heb je nog niet welkom geheten geloof ik...bij deze: gefeliciteerd en welkom in het kippenhok ;)

Tezzz, fijne vakantie!

Mieke, ik ben vanaf dag 1 moe moe moe.....word er helemaal gek van!

Sofieke, ik zou er idd goed over na denken van hoe of wat, maar gelukkig heb je nog ff de tijd;) Fijn trouwens dat je je al iets beter voelt wb de misselijkheid!

JVD, kraamzorg is hier al 2 weken geregeld.
    Je moet er snel bij zijn tegenwoordig, dus ga er achteraan deze week meid! Dan ben je tenminste verzekerd van kraamzorg!
    Babykamer beginnen wij pas na november aan, omdat we hier nog weg willen voor de tijd, maar dat kan (volgens ons) nog t/m november, daarna niet meer ivm baby. Dus vanaf nov/dec gaan wij de babykamer doen of dat nu hier is of in een ander huis (wat ik hoop haha).

Hier gaat het wel aardig...Ben alleen doodmoe.
    Vanmiddag gaan we vcoor het eerst naar mijn nieuwe nichtje kijken die een week in het ziekenhuis heeft gelegen meteen na dr geboorte, dus ik ben super benieuwd!

Fijne dag meiden!
    x

20. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    de kraamzorg vraag je toch via je ziekenfondsverzekering aan? Tenminste dat heb ik gedaan, vraag me af als het wel goed is gegaan? Ik heb gewoon via de cz aangevraagd en mijn voorkeur gegeven voor bureau.

Deel Deze Pagina