Mieke, ik zit bij groene land achmea en heb via hun site aangevraagd en een voorkeur opgegeven. Ik kreeg iets later een bevestiging van hen, maar met een ander kraamburo erop. Even daarop kreeg ik info van dat buro en ze lijken me perfect.
Goedemorgen allen, Wij zijn heerlijk aan het niksen op de bank. Beetje olympische spelen kijken, wat ook wel leuk is. Ondertussen beetje surfen naar teak-houten spiegels,.. Ik ben aan het genieten van de zwangerschap. Dat vond ik toch wel een beetje moeilijk tot de termijnecho. Ik voel me prima, dus dat ik ook lekker. Af en toe wat pijn in mijn borsten, maar als dat het enige is,... Het lijkt of ik minder moe ben. Allemaal een fijne dag! Groetjes Judith
Hoi dames Gefeliciteerd aan alle meiden die de 12 weken grens hebben bereikt! Ik moet nog 3 weken en 2 dagen wachten hahaha
Toen ik vrijdag naar prenatal ging was het uitverkoop. Ik heb 1 lange broek gekocht, 1 korte, een bloes en een truitje. Ik was nog geen 50 euro kwijt! Kijk, dat is nou heerlijk shoppen en ik zie er eindelijk weer eens normaal uit, want mijn kleren pasten echt niet meer. Verder hebben we vrijdag een heel gezellig bruiloftsfeest gehad van vrienden van ons en gisteren hadden we een lekker etentje. Ik voel me de laatste dagen ook veel beter. Minder moe en misselijk. Wel heb ik af en toe rare steken in mijn buik, vooral als ik heel snel opsta ofzo... Wish ik ben blij dat je alles een beetje van je af hebt kunnen zetten voor het weekend. En je hebt gelijk, lekker met je dochtertje genieten. Ik duim maandag voor jou dat op de een of andere manier alles financieel zo goed mogelijk geregeld kan worden. Radna gefeliciteerd met je 12 weken! Nog maar 1 dagje voor Snoop en Mamakitty. Yesss Bamjolan ik vind het belachelijk wat ze jou voorgeschoteld hebben op het werk. Ik word daar echt boos van! Happytogether en borsatofan welkom hier! Ravi mooie echo foto en Judith ook jij hebt mooie echo foto's. Ster wat fijn dat je een goede echo had! Muppie ik ben blij dat je een goede vakantie hebt gehad. Jammer van de autopech, maar gelukkig ben je er toch mee thuis gekomen. Tezzz ik wens je een hele fijne vakantie! geniet ervan!
Vergeet ik bijna ons grote nieuws te vertellen... We hebben een bod gedaan op ons droomhuis en het is geaccepteerd! Het huis wordt van ons! Ik ben er zo blij mee. We krijgen uiterlijk 1 februari de sleutel, het ligt eraan hoe snel ons eigen huis verkocht is. Als we pas 1 februari de sleutel krijgen verhuizen we waarschijnlijk pas als de kleine een paar maanden is. Maar ik hoop eigenlijk dat het lukt om voor die tijd te verhuizen. Het is wel spannend allemaal. We hebben gelukkig veel mensen die ons willen helpen, dus ik hoef niet te sjouwen en te tillen enzo Jvd ik weet nog niet wanneer wij de babykamer gaan kopen enzo, het ligt er bij ons aan hoe alles loopt en wat er op ons pad komt.
@Dancinglady: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Dat is goed nieuws! Vandaag de 12 weken gehaald. Ben erg blij. Verder gaat het hier wel, vaak toch nog misselijk. Verder krijg ik steeds meer last van de groei van mijn buik. Banden en buikpijn. Beetje zeurderig. Verder alles wel ok. Kan er lui zijn af en toe. Gisteren wezen kijken voor een babykamer. Die we in gedachten hadden viel er tegen. de andere was niet meer geheel op voorraad en word waarschijnlijk niet meer geleverd, dus ik baal flink. Vandaag weer schilderen boven, kan straks het kamertje dat de babykamer moet worden ook leeg en kunnen we daar beginnen. XX
Klavertje gefeliciteerd met de 12 weken! Jammer dat de babykamer tegenviel. Succes met schilderen alvast!
@Radna en Klavertje gefeliciteerd met de 12 weken! @Dancinlady, gefeliciteerd met jullie nieuwe droomhuis! Helemaal super zeg @Sofieke, wat fijn dat de misselijkheid minder wordt zeg. Kun je weer iets meer genieten @Tezz een hele fijne vakantie en geniet ervan! Ga morgen ook maar eens achter de kraamzorg aan want volgens mij moet je er op tijd bij zijn. Fijne zondag allemaal!
@klavertje, jij ook vandaag 12 wk! gefeliciteerd! wist niet dat wij gelijk lliepen! @dancinglady, spannend hoor, droomhuis gevonden. Jammer weldat jullie de sleutel pas 1feb krijgen, kan je waarschijnlijk nog niet in je nieuwe huis bevallen, of wil je zowieso niet thuis? @snoopy en mamakitty, jullie morgen ook alweer 12 wk! Gaat ineens wl hard he........ mamakitty, veel plezier bij je nichtje, wel lekker dat ze eindelijk thuis is! Snoopy, zou ind wel even achter de kraamzorg aangaan, ze hebben al tekorten geloof ik (ligt ook aan waar je woont, en t scheelt dat we niet in zomer bevallen) maar hier wordt wel aangeraden om t rond de 8 wk geloof ik te regelen. Ik heb gewoon zelf kraanbureua gebeld, ook me verzekering maar die hoefde ik er niet eens van op de hoogte te stellen, kwam vanzelf allemaal goed zeiden ze, en toen bedacht ik me dat dat bij mano ook zo was dus zal wel goed komen! @tezz, fijne vakantie! @wish, had niet teruggelezen maar las net bij.........weet niet meer wie iets, dater iets iet goed ging ofzo bij jou? niet met beebje toch, je echo was toch goed? Hoe gaat t met Jenna, na t verlies van toen dr vriend en nu ook dr kindje? of heeft ze niet meer gepost hier. Net op kraamvisite geweest, kan me nog niet voorstellen dat we straks zelf ook weer zon kleintje hebben, Mano is naast zon baby'tje ineens alweer zo groot en kan al zo hoop zelf dan. Zo op naar verjaardag, even wachten tot Mnaowakker wordt.........pff moe ineens, ga nog evenlekker op de bank hangen denk... lieffs
Hallo dames, Even een heel ander vraagje.... Wie van jullie heeft de sterilisator van Advent voor in de magnetron? Ik heb hem nog van mijn vorige zs, maar niet meer de gebruiksaanwijzing. Ik moet eigenlijk alleen even weten hoeveel water en hoelang. Wil hem nl gewoon weer gaan gebruiken, daar ik erg goede ervaring heb gedaan met de Advent serie.
Hoi ik heb er zelf geen ervaring mee ivm eerste zwangerschap maar heb dit voor je gevonden:http://www.zwangerschapspagina.nl/about100849.html suc6!
http://www.zwangerschapspagina.nl/about100849.html zo doet ie het beter! Je schijnt dus op de site ook een gebruiksaanwijzing te kunnen vinden
Zo meiden, ik ben ook weer terug van onze vaarvakantie. Ga zo even proberen zoveel mogelijk bij te lezen.... Verder gaat hier alles nog steeds goed! Mag dinsdag voor een 2e termijnecho, ben zo benieuwd (nog even de bevestiging dat alles goed zit...) Zo ga nu even bijlezen!
Hee Hallo, Mijn naam is BellNoor, ben 26 jaar.. en ZWANGER! ik ben uitgerekend op 11 maart 2009.. Heerlijk om met andere mensen over je zwangerschap te praten.. Groetjes BellNoor
Gefeliciteerd Belnoor en welkom! Gezellig dat erbij komt. Als je Wishgirl een PB-tje stuurt met je naam, leeftijd, uitgerekende datum, eventueel geslacht volgens de kalender en hoeveelste kindje, dan zet ze je er op de lijst bij. Ook houdt zij de afspraken bij die we hebben. Als je haar je afspraken stuurt, zet ze je daar ook bij. Groetjes Judith
18 aug: Zwiep - 1e echo, 17.40 uur 18 aug: MamaDeluxe - 1e echo, 10.20 uur 18 aug: tom78 - gyn +echo, 13.45 uur 18 aug: Bloesem - intake vk, 18.45 uur 18 aug: Xanado83 - 2e echo, 15.20 uur Allemaal veel plezier!
Hey Judith, Heb je wish dr taak overgenomen? Wat is het hier trouwens stil vandaag zeg. Iedereen een druk weekend haha
Hoi Hoi, Hier nog een precies hetzelfde, ik ben behoorlijk afgevallen volgens mij en eet nog steeds slecht (vooral avondeten), maar op de echo liep de beeb 2 dagen voor op schema. Het schijnt echt dat die baby's alles pakken wat ze nodig hebben. Maar dat moeder het wel kan merken.... Ook ik loop in gewone kleren en die zitten soms zelfs losjes. Voorlopig nog geen positiekleding nodig (vind het ook wel lekker, heb ik straks nog wat af te wisselen ). Daaag Oja Radna geweldig de 12 weken, gefeliciteerd! Bij mij as dinsdag! OJa nog wat: mijn dochter hebben we het woordje baby geleerd en ze zegt nu de hele tijd papa en baby (zo ontzettend lief!)