Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goed nieuws mamaKitty en blij te lezen dat het weer wat beter met je gaat, Klavertje.

Ik moet morgen voor t eerst naar de verloskundige. Wel weer spannend hoor....

Ik vind ook dat ik al een behoorlijk buikje begin te krijgen. Ben benieuwd hoelang ik het nog kan verbergen :(

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Foto ;)
    en suc6 morgen!

3. eerst echo gehad hier, was super!

Hartje klopt, maar volgens de verlos ben ik nu 7w 6d, dat is precies een week korter dan ik had uitgerekend. Ze kon het niet precies opmeten en daarom moeten we over 3 weken naar het Diagnostisch Centrum voor een herkansing.

Ik heb een foto'tje meegekregen, maar het is een keislechte kwaliteit. Kan eigenlijk niets zien. Van andere meiden die net zo ver zijn als ik, heb ik mooiere en duidelijkere foto's gezien.

4. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Mamakitty we zijn zeker druk bezig met het huis. Sommigen decoreren alleen een babykamer tijdens de zwangerschap, ik doe maar meteen een heel huis :)
    We hebben vandaag een zwart/witte keuken gevonden voor een hele lage prijs. Super! :D
    Wat geweldig dat je de kleine al voelt! Blijf maar lekker op je roze wolk zitten en geniet ervan!

Klavertje, balen dat je zo ziek was. Gelukkig voel je je al iets beter. maar als je de volgende keer weer zo ziek in je auto zit zou ik zeggen rij terug naar huis en lekker in je bed!

Snoop ik ben het met iedereen eens, ook jij moet rustig aan doen hoor!

Energie, mooi dat je een goede echo had, al scheelt het wel een weekje.
    Bij mij was er ook niet veel te zien, er zit veel verschil in de echo's vind ik.

5. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal ik ben 20 maart uitgerekend

6. Welkom hier!

Als je je gegevens naar Wishgirl pb't, dan zet ze je in de lijst.

7. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Welkom Penr!

@Energy: fijn dat je een goed echo had. Wel jammer van die echofoto zeg! Maar je weet in ieder geval dat het goed zit.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dancinglady, oh wat goed zeg van die keuken! Gaaf!
    haha ja jij moet weer groot doen...geen babykamer, maar een heel huis ;)

Energy...jammer van je echofoto zeg...maar over 3 weken mag je weer en dan krijg je vast een hele mooie mee!

Penr, welkom en gefeliciteerd!

Net boodschappen gedaan...lopen we naar buiten, WOLKBREUK! Snel dochterlief in de auto gedaan en zelf de boodschappen achterin gedaan.....toen de kar terug, kortom: ik was zeiknat tot op mijn ondergoed...great....not!

9. @ mamakitty: das niet fijn, zo zeiknat geregend worden. Thuis lekker onder de warme douche en lekker zittende kleren aan. Voel je je meteen een stuk fijner.

Morgen maar ff met Diagnostisch Centrum bellen voor de 2e echo. Mijn verlos doet nu zelf sinds een paar weken echo's maken, misschien heeft dat er ook mee te maken dat ze het niet zo goed kon opmeten.

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

goedemiddag allemaal,
    vanavond ga ik eindelijk positie kleding halen.
    krijg geen enkele broek meer dicht.
    en de hele tijd in een joggingbroek lopen voelt ook zo onverzorgt.
    hier nog steeds alles goed.
    zie al weer uit naar de echo van volgende week.
    is de 6e alweer.
    nog steeds veel moe maar verder nergens last van.

voor iedereen die zo misselijk is... ik hoop voor jullie dat het snel als sneeuw voor de zon verdwenen is kun je lekker van de zwangerschap gaan genieten

11. Niet meer actief

Waarom krijg je zoveel echo's?

12. Ik krijg nu nog een echo omdat mijn verlos het sinds een paar weken allemaal zelf doet, en ze kon het vandaag allemaal niet zo duidelijk zien. Daarom wil ze ff bevestiging van het Echobureau.

En bij Shenoby denk ik vanwege haar endometriose (toch? verbeter me als het niet klopt)

13. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Deze week weer aan het werk, na een lange vakantie. Dat is wel ff wennen, merk nu pas dat ik echt sneller moe ben. Mijn buikje begint nu ook goed te groeien, bij mijn volgende salarisstorting ga ik ook shoppen. ;)
    @ mamakitty: ik wist niet dat je de baby zo vroeg al kon voelen, dat lijkt mij een super mooie beleving. Ik ben benieuwd wanneer ik het ga voelen.
    Verder leef ik echt toe naar vrijdag de 29e augustus, dan hebben we weer een echo en zullen we ws het hartje voor de eerste keer ook horen kloppen.

Groetjes Tante29.

14. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    nou pffffffffffff hier iets stoms!

$feb zijn wij weer naar de gyn geweest omdat we tweede kindje wilde, bij mij is toen een echo gemaakt, vriend was alleen aanwezig, hoefde ook geen potje meer in te leveren omdat dit voor mano al gedaan was.

Krijgen we vandaag rekening van gyn voor vriend, 155, dus 150 euro van eigen risico! Voor nils doen!

Ik verzekering gebeld, kunnen niks doen zei die, moet den ziekenhuis bellen en die kunnen t dan terug draaien, net of ze dat gaan doen :(
    Wordt weer fijn bellen morgenochtend.

Vorige keer koste t m deel van no claim, maar toen was er ook echt sperma onderzoek gedaan nu niks, is toch raar?

moest t ff kwijt hoor, vind t toch een hoop geld 150, euro voor niks.

Hoe is t verder met de rest?

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

inderdaad vanwege mijn endometriose,
    maar ik heb in het begin ook een dreigende miskraam gehad.
    1,5 week zwaar helderrood bloedverlies dus vandaar...

16. Niet meer actief

O.k. vandaar..

en blijf je die dan om de zoveel weken krijgen of wordt dat straks minder?

17. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    jeetje radna dat kan toch niet zomaar. belachelijk. nou hoop voor je dat ze niet zo moeilijk gaan doen.

owww meiden ik ben zo verslaafd aan de salmiak hagel. pfff bakje ligt naast me maar eet er elke keer 1 van. is niet goooeeeddd. tja maar zo moeilijk om van af te blijven. jakkie.

18. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zo meiden, vanmorgen mijn 2e termijnecho gehad.
    Alles was goed!
    Beeb lag eerst lekker op z'n rug, later draaide bij nog even bij met z'n gezichtje nar ons en bewoog hij even z'n armpjes en benen....
    Was echt leuk om even te zien!

Verder is mijn uitgerekende datum wel verschoven. Ik was dus toch een paar dagen minder ver dan ik uitgerekend had.
    Vorige meting kwamen ze op 8weken 3dagen en nu (exact 2 weken later) op 10 weken 3dagen en dat houden ze nu dus aan.
    Het zou ook zomaar kunnen hoor, ik heb geen idee hoe mijn cyclus was....

19. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey dames,
    Ik heb vandaag lekker geshopt in eindhoven, heb twee broeken gekocht en twee truitjes, nu kan ik er weer ff tegen. Ik pas al niet meer in mijn normale kleren en heb nog met een elastiek gewerkt om de knoop maar dat gaat bijna niet meer. Hier alles goed, vooral nog moe moe moe. Gisteren eerste werkdag gehad en dat viel flink tegen, lag al om 9 uur in bed. Vandaag ook weer lekker optijd naar bed, morgen weer werken, heerlijk een halve dag.

20. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, goed nieuws hier allemaal! :)

Van mijn kant ook. Vandaag mn baas verteld dat ik zwanger ben en hij feliciteerde me enthousiast en zei dat ik wel goed moest aangeven hoe ik het wilde met uren enzo en dat ik het rustig aan moest doen. Verder maakte hij zich nergens zorgen om! Echt zo relaxed! En ik maar 3 dagen koppijn hebben van de stress om het hem te vertellen! hahaha

Kan nu alleen overdag niet meer op deze site omdat we allemaal weer begonnen zijn met werken. Kan ik dus niet maken om te gaan zitten forummen in de baas zn tijd...wel jammer, maar goed. Zodra mn internet op mn computer het doet ben ik er 's avonds waarschijnlijk weer wat meer! (mail nu via de laptop van mn vriend, maar kan ook niet altijd...)

Nou goed, tot zover geen nieuws, dus goed nieuws. Voel me goed, op wat moeheid en gespannen borsten na. :)

Tot gauw meiden!

Deel Deze Pagina