Maart09mama: wat erg, dat lijkt me echt zo verschrikkelijk om mee te maken. Heel veel sterkte! Verder gaat het hier best goed. De misselijkheid neemt wat af (al kunnen sommige geuren het behoorlijk verpesten...). Ben nog wel heel moe. Slaap zo'n 10 - 12 uur per nacht. Maar overdag valt het dan gelukkig mee. Ben nog niks aangekomen, sinds ik 2 kilo was kwijt geraakt. En broeken passen mij dus ook nog goed. Verder moet ik nog tot dinsdag wachten voor de eerste echo..... Baal er echt van! Ik kijk er zo naar uit! Maar gelukkig een leuk weekend voor de boeg: ik vier dan mijn 25e verjaardag. Gezellig dus! Nou meiden: hoop dat het goed met jullie gaat! Groetjes Linda.
Morgen de eerste echo! Ik hoop zo dat alles goed is! Met alle verhalen om je heen denk je dan toch weer even het ergste! Wat zal ik blij zijn als ik morgen wat zie en hoor!
@Luanti - Ja erg he van mij hahahahaha ooooh 9 buisjes bloed... ze wilden wel wat van je... hhihii.. Hebben ze nog gezegd waar het allemaal voor nodig was? Kan me wel voorstellen dat je even niet lekker werd bij het aangezicht van 9 van die volle buisjes... Maar even bijkomen en dan wil het vaak ook wel weer he... Je hebt het weer gehad...! @hartewens - ja... kmoest iets doen om het goed te maken he...hihii.. dus ze krijgt een croissantje gedoopt in chocola... vindt ze zooooooo lekker! Ik ben benieuwd of de verloskundige het hartje kan horen morgen!
@Liz79 - Goed hee dat je zo een mooie echo had.. Ben je idd gerustgesteld! @Lady - nou een stunt he hahaha.. Ik hoop dat ze er later om lachen kan Oooh spannend... vanmiddag het goede nieuws vertellen! Veel plezier vanmiddag! @Snoopy - Heeee super dat alles goed was! @Kitty - Jip zwanger hahahahaha! Fijn dat alle bloeduitslagen goed waren! spannend morgen! Ik laat de duimpies draaien hier!
Lieve maart09mama, heel veel sterkte! Wat een vreselijk bericht! Ik hoop dat je veel steun hebt in je omgeving om dit te verwerken... Neem je tijd. Acnaib, maak je niet teveel zorgen hoor... Op internetfora als deze zijn in verhouding vrij veel meiden actief die via de medische molen zwanger zijn geworden of die problemen in hun (vorige) zwangerschap(pen) ervaren. Juist die meiden hebben natuurlijk extra behoefte om met anderen contact te zoeken en erover te praten. Helaas komen op daardoor op dit soort fora dus ook extra veel droevige berichten voor... Misschien is het fijner om in periodes waarin je je zorgen maakt te praten met meiden (in je omgeving) waarbij alles goed is gegaan en die een gezond kindje hebben gekregen. Positief denken valt soms niet mee met al die hormonen in je lijf! (NB. dit bericht is uiteraard niet persoonlijk bedoeld naar wie dan ook. Lang niet iedereen die hier actief is, zit in de molen of heeft een problematische zwangerschap, dat weet ik! Het is dus ook zeker niet bedoeld als commentaar! Het is bedoeld als een soort relativeren van het grote aantal droevige berichten op fora als deze... zodat andere meiden zich niet meteen zelf ook zorgen gaan maken. Bij mijn zwangerschap gaat ook alles goed en ik voel me okee. Ik ben blij dat ik me heb aangemeld op dit forum en ik heb er veel aan!) X M
mama: meid, wat een K bericht! Heeel veel sterkte voor jullie! @alle overigen: goed te zien dat het jullie allemaal goed gaat! hier kan ik maar geen ei vinden op basis van slijm . Ook voel ik geen aankomende eisprong.. wat ik voor MK altijd heel goed voelde. Ben op moment echt ff mega down Volgens cyclus had ei er gisteren of vandaag moeten zijn.. snap er geen hol meer van.. want wordt wel gewoon steeds ongi op tijd.. boehoeee.. kga denk ik maar weer aan pil of zo.. want kan er op moment gewoon niet meer mee omgaan..
@maart09mama; wat erg voor je, sterkte meid! @Wishgirl; Beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter! Nog maar 1 week en 1 dag, dan ben je 12 weken, heb al heel vaak gehoord dat dan alle vervelende kwaaltjes van de één op de andere dag stoppen @Margarita; thanx, je stelt ook mij een beetje gerust! Denk dat je idd wel eens gelijk kan hebben. @limmeke; Balen voor je meid! Mss is je cyclus/ei-sprong van slag door de mk? Ik hoop voor je dat er snel een ei-tje valt, probeer niet de moed op te geven, maar als ik jouw geschiedenis zie, kan ik me voorstellen dat het erg zwaar voor je moet zijn... Sterkte!
maartmama wat vreselijk! Sterkte! Wish haha wat een actie! Ik ben uurtje eerder van mn werk gegaan, wou even langs de huisarts om mn HB te laten checken...ik ben zo licht in mn hoofd en ontzettend moe maar ze kan pas aanstaande maandag daarvoor....nou dan vraag ik het morgen wel even bij de verloskundige!
Hallo allemaal, Even een kort berichtje van mijn kant, ik ben nl. net weer op mijn werk. Vanmorgen hebben we de eerste echo gehad en de intake bij de gyno en alles was gelukkig goed. Wat waren we gelukkig toen we het hartje zagen kloppen en dat de termijn ook klopt (9w1d). Dat was december vorig jaar even anders. Nu kunnen we voorzichtig gaan genieten. De uitgerekende datum is trouwens vast gesteld op 24 maart. Dat is mijn verjaardag, dus een mooier cadeau kan ik me niet wensen. Ik hoop later op de dag even rustig bij te kunnen lezen, want tijdens mijn vakantie is er zo te zien weer een hoop gebeurd en geschreven!
heyyyyyyyyyyy meiden hier goed nieuws hebben vanmorgen een echo gehad en alles zag er erg goed uit kleintje was lekker druk aan het zwemmen en trappelen en aan het doen aan de hand van de echo ben ik nu 5 dagen verder dan dat ik dacht volgens hun ben ik nu 12 weken en 2 dagen stiekum wel lekker die 12 weken al voorbij hihi dus nu wordt het dubbel en dwars genieten heb meteen een afspraak gemaakt voor een pretecho geslachtsbepaling en dat is op 3 oktober om 16.20 hoop dat iedereen ook mooie echo's hebben gehad die vandaag moesten foto in mn album voor nu een dikke knuffel
Zo, vanmorgen naar de verloskundige geweest. Eea besproken. Heb meteen afspraken voor echo's gemaakt. 3 september krijg ik de termijnecho en 17 september de combinatietest/nekplooimeting. Verder heb ik me aangemeld bij moeders voor moeders en moet ik een deze dagen maar eens gezellig bloed gaan prikken. Goh, het begint nu toch wel "echt" te voelen hoor. Mijn moeder maakte vanmorgen de opmerking dat ze vond dat ik al enthousiaster en blijer werd. Tja, in eerste instantie was de schrik groot, deze zwangerschap was niet gepland. Maar beetje bij beetje begin ik aan het idee te wennen. Zag net een foto van een pasgeboren baby'tje en dat deed me toch wel ff wat. Straks mag ik er ook weer eentje vastgehouden ( als het goed is....)
@Twigger; wauw! Mooie echo en gelijk gefeliciteerd met het behalen van je 12wkn-grens, super joh! @Happytogether; hihi, grappig, we zijn op dezelfde dag uitgerekend en we krijgen ook op dezelfde dag de 1e echo
@Happytogether; hihi, grappig, we zijn op dezelfde dag uitgerekend en we krijgen ook op dezelfde dag de 1e echo [/quote] Grappig! Zullen we dan ook maar meteen op dezelfde dag bevallen?
Dames met de goede echo's van harte! Geniet er van! Ik heb een positiebroek via mp gekocht, nieuw nog met kaartje, voor 10 euro. Koopie! Nu maar hopen dat ie past. Had even eentje nodig voor als ik buiten in de blub ben (bij paarden en met de honden) dan is het zonde om een mooie nieuwe broek te dragen. Voor de rest nog geen positiebroeken, pas mijn spijkerbroek die wat laag zit nog. Een aantal zit te krap, maar 2 passen nog. Over 2 weekjes maar eens shoppen.
@Twigger en Pien, wat fijn van jullie mooie echo's! Nu lekker genieten @Wishgirl, en was je dochtertje het vergeten na het lekkere broodje @Limmeke, balen dat je cyclus nog steeds niet op orde is na de MK Het was wel makkelijk als je je eisprong voelde voorheen. Zo hier thuis van het shoppen, vond het wat tegenvallen qua positiekleding vooral de spijkerbroeken en die wilde ik graag. En de h&m waar ik was hadden geen positiekleding dus dat was best wel jammer. Heb nu bij miss etam een broek gekocht en 2 buikbanden en een tuniekje en een vestje. Dat tuniekje kan ik leuk aan op de broek en dan heb ik gelijk feestkleding want heb in september een bruiloft. We gaan zaterdag nog naar een grote prenatal misschien dat ze daar leuke spijkerbroeken hebben! Verder nog een lief schaapjeknuffeltje gekregen van mn moeder lief he Zo nu ff eten en straks weer werken blehh
Dames, ik kan de jeans van Mamalicious aanbevelen! Zit heeeeerlijk! Ik heb er ook 1 van de prenatal zelf gekocht, maar die zit me toch te klein..... Slechts 1x aangehad. Iemand intresse? Is maat 36.... Zo ja, pb me dan ff. Hij is donkerblauw, met een buikband erin zeg maar waar je buik in valt.
Pff.. ik ben ook op zoek naar positiekleding. Heb maatje 34/36 en daar is niet echt veel in de vinden. Heb nog kleding van de vorige keren maar dat is maat 38 en dat valt net ff te groot. Maat 34 is volgens mij alleen via H&M verkrijgbaar of niet? Nu is mijn budget ook niet zo groot dus ik zoek ook nog eens niet al te dure kleding.
pff, zwangerschapskleding vinden is echt een crime. Ook mijn maat (44/46) werkt niet echt mee. Ik heb nu een spijkerrokje van mamalicious (zit echt heerlijk) en een spijkerbroek van miss etam Volgende maand nog eens flink shoppen, want we hebben 12 augustus een bruiloft en wil er toch wel netjes op staan.