Hey girls, Ik kom hier ook nogeens mijn gezicht laten zien. Hier gaat alles uitstekend! Ik mag niet klagen ondanks het feit dat het om te stikken is hier. Ik begin eindelijk wat beter te slapen nu, en krijg ook weer wat meer energie. Wij luisteren bijna elke dag naar onze kleine pinda, en elke keer weer is het zo'n mooi moment. Ik kan niet wachten tot ik de baby kan voelen! Vrijdag moet ik weer naar de gyneacoloog en zal jullie wel laten weten hoe het daar afgelopen is. @ Happytogether probeer deze website eens. http://www.positiewinkel.nl/ Ik heb al een hele hoop nieuwe kleding gekocht voor cht ongelooflijk weinig geld, maar dan gewoon hier in de winkels. Kleding is echt spotgoedkoop. Ik heb ook een partij positiekleding op ebay gekocht voor nog geen 75 euro. Ik heb voor dat geld 6 blouses/shirts/topjes en 5 broeken.
Hoi Dames, Hier gaat het wel, ik wordt nu tegen het avondeten misselijk, heel erg irritant. Dat betekent dat ik savonds dus weinig kan eten, en als ik in mijn bedje leg, dan heb ik honger, en dan kan ik weer niet slapen. Werken ging goed, alhoewel ik nu helemaal bek af ben. Gister lag ik zeer vroeg in bed, en als ik thuis kom moet ik op de bank liggen omdat ik op ben. Is niet zo leuk voor vriendlief, maar hij kookt wel elke avond het eten, want daar moet ik op dit moment niet aan denken..
Maart09mama, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens jullie alle sterkte toe. Even een vraagje over positiekleding, ik weet nameliljk niet zo goed wat voor maat ik nu zou moeten kopen. Ik groei best wel snel, en volgens mij niet alleen mijn buik. Normaal heb ik 34/36, of xs of s voor shirtjes. Moet ik dat dan nu ook aanhouden, lijkt me dat dat na verloop van tijd niet meer past....?
Hey meiden, Hier gaat alles goed. Vandaag gelukkig maar een halve werkdag, heerlijk die woensdag middag. Even een dutje gedaan. Ik blijf nog ontzettend moe, maar voor de rest gaat het steeds beter. Alleen heb ik dat ik sommige dingen niet meer af krijg sinds ik zwanger ben, kom zelfs het kokhalzen. Raar haha.
@ Ravi Ik had normaal ook maat S of 34/36 maar nu heb ik M en 38. Ik zou als ik jou was toch een maatje groter gaan als je zelf al zegt dat je wat dikker word.
euhm ik bedoel natuurlijk 12 september Ben me nu aan het orienteren op kinderopvang, maar wat is dat moeilijk. Daar komt ook nog bij dat mijn vriend en ik k*t uren werken. Jos werkt van 12 tot 19.45 en ik wil na de zwangerschap 3 dagen gaan werken van 7 tot 19 (supermarkt). Daarnaast wil Jos 1 dag in de week ouderschapsverlof (de woensdag) en dan wil ik de woensdag als vaste dag werken. Blijven er 2 dagen voor de opvang over. Het vervelende is dat alle dagopvangen hier tot 18.30 open zijn. We willen Jos zijn moeder gaan vragen of zij ons kleintje die 2 dagen rond 18 uur op kan halen en dan een uurtje bij haar wil houden tot ik het kom ophalen. Zij werkt elke dag tot 18 uur, dus dat zou moeten lukken (als ze het wil en dat wil ze vast wel). pfffff...
Ik ben vandaag ook weer aan het werk gegaan. Eigenlijk hadden wij nog 1,5 weken vrij. Wegens werkomstandigheden bij mijn man zijn we vervroegd teruggekomen Ben nu best moe hoor. Weer vroeg m'n bedje uit gegaan en natuurlijk geen middagdutje gedaan Wel een hoop leuke reacties gehad op het werk. We hebben het nu maar verteld (2 goede echo's en ik kan het qua buik ook niet echt meer verhullen. (ben altijd zo plat als een dubbeltje geweest, en nu niet meer
Ravi Qua shirtjes zou ik een maatje groter nemen. Mijn ervaring met broeken is dat het slobbert als ik een maat groter neem. Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je aankomt gedurende de zwangerschap. Wat betekenen die getalletjes die jullie vaak onder aan jullie berichtje hebben staan? Jullie cyclus? Thanks Lynnami ik ga meteen ff kijken.
Happytogether, dat is idd mijn cyclus, kan ook haast wel weg nu ik zwanger ben haha. Bedankt voor het advies. Zal er binnenkort toch maar aan moeten geloven, heb nog maar 1 broek die lekker zit, dat is een laag model spijkerbroek, denk dat ik die nog wel een tijdje aan kan, maar goed, 1 broek is wel wat weinig.
die buikenband met berekend in maart is gaaf! mooie site hoor. http://www.positiewinkel.nl/ Hoe gaan de buikbanden maten? Ik snap dit niet. Wat is M?
Ben net naar de vk geweest. Ze kon mijn baarmoeder voelen en ook het hartje kon ze meteen horen. Hartstikke leuk! Heb vandaag onderhandeld over afkoopsom omdat het bedrijf waar ik werk verhuist naar zwitserland. Morgen naar de advocaat, om te kijken wat zij zegt en wat haar advies is. Maar waarschijnlijk mag ik niet klagen en kan ik heerlijk wat extra maandjes met verlof. Ik heb 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij H&M. Daar kan ik nooit slagen, want de broeken passen normaal niet, maar nu wel. Heb ongeveer maat 40 en daar is volop in te krijgen! Ook groter. groetjes Judith
Heeee meiden... ik ben gezwicht... hihihii.. ik heb net met de doppler boven op bed met een supervolleblaas liggen zoeken naar het hartje... maar kon alleen die van mij maar vinden... Op een gegeven moment moest ik gewoon echt gaan plassen en net toen ik het wilde opgeven hoorde ik: poefpoefpoefpoef! hahahahha.. ik heb em gehoord! Toen wezen plassen en nogmaals opgezocht... Kwist nu waar ik zoeken moest.. en ja hooor....... nog steeds luid en duidelijk! Oooh wat een prachtgeluid! SMELT
Nou dat is leuk Radna! De vorige keer allebei bij de juni mama's en nu dit! Ben benieuwd of je het op 1 maart houdt Vind ik wel leuk hoor
Grappig Wish! Ik hoor het juist erg duidelijk met een volle blaas haha het kindje zit dan bij mijn navel. Ik zocht me vanmiddag ook de rambam, kon het niet vinden, bleek het iets boven het schaambot te zitten haha tis nu al een eigenwijsje hihihihihi
Hihihi... bij mij zit ie iets linksschuin onder mijn navel... heeeeel duidelijk... Kmoet wel wat verder in mijn lijf drukken... maar dan is ie er wel!
Mooi he die hartjes horen kloppen! Ik was bij de vk en had een stagiaire, die kon totaal het hartje niet vinden met dat ding......ze zat gewoon verkeerd. Gelukkig had ik al dat idee en maakte ik me niet druk op dat moment! pfff stagiaires......... Wat ook heel leuk was dat Mira naast me op de bank zat (ze moest huilen toen ik op de bank ging) en ze vond het uiterst interressant wat ze allemaal bij mijn buik deden en dat geluid Zo mooi, een kindje naast je en je weet dat er eentje in je buik zit! Smelt smelt. Fijne avond verder!
Ach je snapt het ook niet wat voor mensen ze als stagiare hebben hoor... Ik heb het ook nog nooit gedaan met zo een doppler en ik kon het hartje toch ook vinden... En dan heb ik er geen schoolboek bij gehad...
Ja bij mij ook links bij mn navel! Haha! Ik druk hem er ook in want anders hoor ik alleen mn eigen bloedvaten suizen haha
Ja idd bam-jolan... hihiihihihi... gaaf he? en dan ook nog beiden hetzelfde hebben... Soms heb ik wel het idee dat ie even wegvalt... net of de baby aan het wegzwemmen is hihihi
Ja idd, bizar maar wel erg leuk! Haha! Mijn meiden vonden het ook erg leuk om de koptelefoon te pakken en te zeggen "ff hartje luisteren van broertje of zusje!" haha Ik neem ze morgen ook mee naar de verloskundige, denk dat dat vooral voor de oudste even heel goed is!