Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Het staat erin en heb ook een nieuwe buikfoto erin gezet!
    Niet dat het nou zoveel verschil is haha maar ik ben er trots op :D

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Dag snoopy, zo'n muursticker wilde ik ook maar dan met een andere tekst. Leuk zijn die he?
    Ik wil mijn kamertje met witte meubels en allemaal gekleurde spulletjes

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @bamjolan: wat heb je al een buik zeg! Geweldig!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Florida,jaaa vind hem geweldig! Alleen wel erg duur. Er zit bij ons in de buurt ook een winkel die ze maakt dus even kijken wat het daar kost.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dankje! :oops:
    Hij is niet veel veranderd nog...wel appart want de ene keer pas ik mijn oude kleren gewoon nog, en de andere dag bijv. weer niet.
    Zal wel met mijn spastische darm te maken hebben denk ik!

6. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Jacky: Wat gaaf zeg een vaarvakantie & mooi weer er bij, super! (late reactie ;)). Ja dat was wel even een stukje korter de zwangerschapsduur.(komt waarschijnlijk door mijn rare cyclus er voor, is misschien een vroegtijdige afbreking geweest)Maar ik was al lang blij dat het hartje klopte, wat een opluchting! Ik heb een eerste foto toegevoegd :D Kijkt u allen ;) Eindelijk gelukt met het verkleinen ;)Hoeveel korter was jouw zwangerschap?

@Wishgirl: Wat fijn dat het geregeld is met het UWV!Voel je je weer helemaal beter?

@Bamjolan: belachelijk hoe die leidinggevende reageerde en helemaal gelijk heb je dat je jezelf en de kleine beeb op nr 1 zet; dat is belangrijk! Je snapt soms niet dat mensen zo vreselijk stom kunnen reageren!

@Mamasan: (als je dit leest) Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

@Penr:Welkom!

@Maart09Mama; Wat erg:(, heel veel sterkte toegewenst! *Geeft een knuffel*

@Klavertje: Vervelend die misselijkheid zeg! W.b.t. het ondernemen van dingen(in huis), ik wil juist wel, maar begin mij lich. steeds minder te voelen waardoor ik dan niets of weinig doe. Ben je te moe oid om dingen te gaan doen? In dat geval er gewoon lekker een beetje aan toegeven toch?

@Chrissie: wat een domme muts zeg aan de telefoon!Jammer dat het nog even duurt die info-bijeenkomst of niet?

@Dancinglady: een hele fijne vakantie toegewenst!Jammer dat de babykamer niet door is gegaan, maar genoeg nieuwe shopkansen! :)

@Mouse: wat fijn zeg een goede echo, gefeliciteerd! En dat je het traject in kan gaan van de verloskundige, super!

Ook alle anderen met een goede echo: Gefeli! :D

@Mamakitty: wat een mooie echo zeg! Ik kan er echt naar uitkijken over drie weken!

Hier geniet ik nog steeds van de echo van gisteren. :D Ben zo blij dat het hartje klopte!
    Ik vond het wel confronterend in de echo kamer en het was dan ook wel even huilen; een hele opluchting dat het kleine beebje helemaal ok was.

En nu leef ik naar de echo over drie weken!

Wat ik nog steeds eng vindt; had er een tijdje geleden over gepost en nu ook als vraag bij de verloskundige hier op het forum: die vaginale pijntjes/uitstralingen, voelt zo vervelend en ben dan bang dat het mis gaat. Maar ik probeer het gewoon te houden op de groei van alles. En moet morgen naar de huisarts, dus kan het dan eventueel vragen.

Lichamelijk lijk ik steeds wat meer last te krijgen. O.a. vaker misselijk (vooral s'ochtends). Maar gedoseerd en op tijd eten helpt gelukkig redelijk goed, dus heb niets te klagen wat dat betreft!

Nou slaap lekker straks allemaal en voor degenen die morgen een echo of gesprek hebben: Suc6 & geniet er van! :)

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mooie echo meis!
    Geniet van jullie vakantie he!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Helemaal super!

9. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden,

Hier een klein berichtje van mij.

Heb net de hele avond vrienden zitten mailen omdat ik daar nooit tijd voor neem, dus ben wel een beetje uitgetikt... maar goed, toch even lezen hoe het hier is! En zo te lezen goed! En de buikjes groeien al aardig zo op de foto's te zien.

Ik ben gelukkig niet meer zo moe, maar nu begint de chaos in mn hoofd toch wel toe te nemen. Moet mezelf echt dwingen om rustig te denken en vooral niet te veel. Ik MOET ook altijd zoveel van mezelf, dus probeer dat ook een beetje in goede banen te leiden. Gaat tot nog toe allemaal goed! :) Dus ik ben blij. Alles op zn tijd he.

Nou meiden, ik ga lekker slapen. Maar eerst een glaasje MELK! hmmmmm. hihi

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Suc6 vast! Wij hebben m vandaag gehad!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meis, ik heb er ook last van, soms echt extreem..maar alles groeit en bloeit daarbinnen, dus het is ook een goed teken ;)
    Dat je meer ongemakken krijgt is wel minder natuurlijk, MAAR onthou: het is 1) voor een goed doel en 2) een goed teken weer!
    Sterkte!

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Dames, goedemorgen

@happytogether
    Jeetje 6 jaar wachten.... jullie hebben het verdiend hoor!

@poohbear
    Fijn dat de echo goed was. Lekker he dat nieuws te mogen ontvangen.

@Twigger
    Mooie echo- en buikfoto!
    Wordt tijd dat ik ook mijn buikfoto eens ga plaatsen (dit weekend maar eens doen..)

@dancinglady
    Hele fijne vakantie, geniet er lekker van!

@Snoopy
    Leuk idee voor de kinderkamer.
    Ik wilde eerst ook voor een schaapthema gaan. Bij ons wordt de wanden van het kamertje gewoon rustig (cremewit) 1 wand wordt 'ouderwets groen'. Meubeltjes waarschijnlijk (creme) wit. Accesoires worden in koe en/of schaapstijl. Mar dus ook weer dat groen (kan voor een jongen en een meid he....)

@dreamerfly
    Mijn zwangerschap was uiteindelijk 4 dagen korter dan ikzelf dacht. Maar dat kan dus omdat ik direct na het stoppen met de pil zwanger raakte en dus niet weet hoe mijn cyclus was...

@ daphne
    Je moet zoveel van jezelf he...
    Had ik in het begin ook, nu heb ik toch vaker zoiets van 'heb er even geen zin in (de was of de tafel opruimen bv) en dan doe ik het dus ook gewoon even niet. Mijn man springt gelukkig wel heel veel bij en vindt het ook echt niet vreemd/erg dat ik wat vaker even ga zitten en niets doe... (gelukkig maar)

Fijne dag allemaal en op naar het weekend!

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    goeeeeeeeeeeeeie morgen meiden

sow kleintje lekker naar school mama even rust
    zometeen aankleden en dan naar de verlos voor mn 1e controle
    helaas moet ik alleen, mn ventje zit in zweden
    maarja gelukkig is hij wel meegeweest naar de echo's :D
    ben wel heel benieuwd hoeveel ik aangekomen ben en wat ze allemaal gaat zeggen.
    gister heb ik nog even lekker liggen luisteren naar de beeb en ow wat is het druk zeg hihi t hartje had ik meteen gevonden en je hoorde steeds geluidjes ertusendoor, dus het was lekker druk.

hebben jullie al enig idee wat het gaat worden ?
    ik heb al vanaf dat ik zwanger ben t gevoel dat heet een jongetje is stom he...
    maarja heb wel zo goed als de zelfde zwangerschap als bij mn zoontje
    ook niet misselijk en veel moe
    maarja nog 5 weken en dan weten we het yesssssssssssss hihi iedereen die vandaag naar de vk/gyn moet.. veel plezier en hoop dat alles goed is :D

dikke knufffffff

owja even een opmerking over mijn echo he...
    moet je eens goed kijken naar dat mondje van de kleine
    als je goed kijkt dan zie je dat de kleine het tongetje uitsteekt
    was ik helemaal vergeten te zeggen hihi
    lief he, het begint nu al hihihi

14. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Spannend Twigger, heel veel suc6 bij de echo.

Ik heb ff minder suc6, probeer de VK te bereiken om te vragen of ik naar het hartje mag luisteren omdat ik nog steeds erg onzeker ben. Nemen ze niet op. Ze moeten wel vanaf 9 uur aanwezig zijn maar krijg elke keer de voicemail. Ik snap er niets van. :(

Verder nog steeds erg misselijk. Vanmorgen maar weer Emesefene ingenomen. Heb nog niet gegeten. Zit nu op mijn werk met een fles water maar daar word ik ook niet minder misselijk van. Zucht! Wat een gedoe zeg :)

15. pippilotte

pippilotte Actief lid

@ iedereen die misselijk is...

Ik kreeg een paar dagen geleden de tip om eens Ginger Ale te proberen.
    Ik heb meteen een fles van Schweppes gekocht!
    En ja hoor, het werkt echt.
    Er zit gember extract in, en dat helpt tegen de misselijkheid.
    Ondertussen loop ik de hele da met een fles in de ronte :)

Het moet toch wel een keer beter worden :(

16. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! Hier alles goed? Ik hoor in ieder geval veel goede berichten, mooie echo's en al leuke babyspullen, helemaal leuk!
    Ik heb gisteren al aan mijn man gevraagd of hij mij geen gedoseerde klap met een hamer kan geven, zodat ik maandag wakker wordt als we voor een echo moeten. Ik ben zo zenuwachtig en vind t zo eng.... Nou, nog even geduld hebben maar!

17. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Wss is ze bij een bevalling bezig, en is ze iets later... Hopelijk krijg je dr snel te pakken!

18. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Pippelotte: mm nou misschien het proberen waard.

@meisje: ik snap helemaal hoe je je voelt. Het is allemaal zoooo spannend! Suc6 vh weekend meid!

Nou ik heb net eindelijk de VK te pakken gekregen.
    Ik mag vanmiddag om 13.30 ff langskomen voor een echo. Ze snapte hoe ik me voelde, heb het gelijk gezegd van de buikpijn en de misselijkheid. Dan horen we vanmiddag wel hoe/wat. Dus ook ik ben erg zenuwachtig, omdat ik erg onzeker ben.

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Twigger; wat schattig dat tongetje!

@Klavertje; succes vanmiddag, het zal vast wel goed zitten hoor!

@Pippilotte; Ginger Ale? Ga ik ook maar eens proberen dan, de kots-vrije-glorie is hier helaas alweer voorbij :(

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

goedemorgen allemaal,
    iedereen die een echo heeft vandaag succes...

Ik ga zometeen kijken voor wieg.
    hopelijk is het wat.

Deel Deze Pagina