Gefeli! Ik heb dan verder geen medisch verleden maar ben ook geneigd om elke dag te testen hoor! Succes morgen (als je dit nog leest!)!
Nou als ik em dan eens zo probeer te maken van de lijst die we nu hebben...! Ik wil hem ook best eerst proberen bij te houden, maar als iemand anders em bij wil houden vind ik dat ook prima hoor! Als we dan door de maand maart heen zijn kunnen we ook buddies gaan zoeken... Voor mensen die niet weten hoe ze het moeten bijwerken is het ook ideaal... want die kunnen het gewoon met een pb-tje doorgeven aan degene die de lijst bijhoudt... Zal ik een opzetje maken?
Nou ik zie dat hun ook meerdere hebben aangewezen die de lijst bijhouden See : Denk ook niet dat het in je uppie zo goed werkt.. en tis best veel werk om helemaal alleen te doen
Overigens... ik maak hem dan met de gegevens die ik nu weet uit het andere lijstje... De dingen die openstaan moet ik dan nog weten van iedereen... dus als jullie me dat allemaal willen pb-en dan... dan kan ik de lijst helemaal aanpassen en komen we tot hopenlijk een prachtige lijst! Ik laat dan nog wel even weten wat ik dan nog voor gegevens moet hebben....
Ja, dat vraag ik me ook wel een beetje af. Iemand die je kan smsen dat je bevallen bent zodat zij dat op het forum kan zetten? Of meer dan dat?
@Bmd - Er zijn nu meerdere die het bijhouden omdat Veraatje op het eind loopt... Als zij er niet is om het bij te houden, zijn er nu nog een paar dames die het doen. Veraatje deed het in het begin echt helemaal alleen! Buddies zijn de mensen die je als contactpersoon van de lijst hebt... Als je gaat bevallen of je moet plotseling naar de vk of ziekenhuis om wat voor reden dan ook dan kan je je buddy een sms-je sturen of een belletje en dan zorgt zij ervoor dat het aan de rest van de lijst wordt doorgegeven zodat iedereen op de hoogte is en eigenlijk niemand in spanning zit...
Overigens denk ik dat het meeste werk in het opzetten van de lijst gaat zitten... Als je het eenmaal aan het bijhouden bent valt het heel erg mee denk ik...
Dank je twinnie. Oh het beste moet nog komen! Mijn man belde me net dat hij morgen ochtend om 8u op het vliegveld moet zijn. Hij moet 10 dagen weg voor het werk. Hij kan dus niet mee naar het eerste onderzoek. Ik ben wel gewend aan het feit dat hij vaak weg moet en dat het meestal op het laatste moment is dat we het weten, maar had hem toch liever bij me gehad morgen. Toen hij me zei dat ie morgen voor 10 dagen weg moest zei ik hem dat ik er dan wel alleen achter zou komen dat we een drieling krijgen... Hij kon er wel om lachen Ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat. Ik sprak net een vriendin van me die in Belgie woont. Zij is 17 weken zwanger van een tweeling en ze liet me haar buik zien op de cam. Ze begint al flink te groeien!
Hey meiden, ik heb me even bezig gehouden vandaag om mijn zinnen te verzetten. Lekker met mijn smurf naar de stad geweest en daarna aan een gecrashte pc gewerkt. tja een mens moet zich ergens mee bezig houden om niet gek te worden Hier zijn nog steeds alle kwalen verdwenen,zelf mijn warme eten smaakte weer, dus ben er alles behalve gerust op. Ook heb ik al heel de dag wat lichte krampen en rugpijn, helpt ook niet echt mee. De gyn bellen heeft weinig nut, het is nog te vroeg voor een echo en ik weet uit ervaring dat hcg waarde ook niet altijd alles zegt. Ik zal het dus moeten volhouden tot de echo of dat inderdaad eerder wat gebeurd. @ limmeke Hier wordt heel hard voor je geduimd! en voor ik het vergeet @ de nieuwe mama's Feli!
Ok thnx voor de uitleg, weer wat geleerd vandaag.... Dat is op zich wel een heel slim idee ja.. Ja de lijst maken is ff een werkje idd... maar zal wel lukken toch? en ja je hebt gelijk 1 iemand die de lijst opstelt is makkelijker..maar mocht je hulp nodig hebben ofzo dan geef maar een gil maar zal wel lukken denk ik
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - ? - 25 jaar - 2e kindje 02-03-2009 MamaKitty - ? - 29 jaar - 2e kindje Snoopy 1983 - ? - 25 jaar - 1e kindje Ster - ? - 32 jaar - 2e kindje eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje 03-03-2009 Melisar - ? - 39 jaar - 2e kindje 04-03-2009 Broddels - ? - 29 jaar - 1e kindje 05-03-2009 Tante29 - ? - 29 jaar - 1e kindje Morgaantje - ? - 29 jaar - 1e kindje Klavertje - ? - 28 jaar - 1e kindje xxnijntjexx - ? - 29 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Limmeke - ? - 38 jaar - 3e kindje 07-03-2009 Tezzz - ? - 31 jaar - 3e kindje Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje Yvonnee - ? - 24 jaar - 2e kindje 08-03-2008 Florida13 - ? - 27 jaar - 1e kindje twinnie - ? - 25 jaar - 1e kindje MamaVanSimon - ? - 28 jaar - 2e kindje 09-03-2009 Daphne1980 - ? - 28 jaar - 2e kindje mamasan - ? - 30 jaar - 2e kindje Luanti - ? - 27 jaar - 2e kindje Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje Liftrasa - ? - 25 jaar - 1e kindje 10-03-2009 Jacky78 - ? - 29 jaar - 1e kindje Tumtummetje - ? - 21 jaar - 2e kindje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Xanado83 - ? - 24 jaar - 1e kindje Muppie - ? - 24 jaar - 1e kindje BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje 11-03-2009 Bab29 - ? - 29 jaar - 2e kindje 12-03-2009 maart09mama - ? - 36 jaar - 3e kindje 16-03-2008 Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje Chrissie81 - ? - 27 jaar - 1e kindje 17-03-2009 Bam-Jolan - ? - 25 jaar - 3e kindje 22-03-2009 MiaMel - ? - 19 jaar - 1e kindje Totaal 36 maart 2009 mama's: verrassing: 0 jongen: 0 meisje: 0 geheim: 0 Afsprakenlijst: juli 11 juli: Twigger82 - 1e echo 12 juli: Mamakitty - 1e echo 14 juli: Tnate29 - 1e echo 15 juli: radna - 1e echo 16 juli: Morgaantje - 1e echo 16 juli: Klavertje - 1e echo 17 juli: mamasan - 1e echo 18 juli: Snoopy1983 - 1e echo 21 juli: Ster - 1e echo 22 juli: Wishgirl - 1e echo, 16.00 uur 23 juli: Limmeke - 1e echo 24 juli: Yvonnee - 1e echo 26 juli: Broddels - 1e echo 28 juli: Melisar - 1e echo 29 juli: MamaVanSimon - 1e echo augustus 01 aug: Luanti - 1e echo 04 aug: Tezzz - 1 echo 04 aug: Tumtummetje - 1e echo 06 aug: Bab29 - 1e echo 07 aug: twinnie - 1e echo 14 aug: Mimu - 1e echo september 22 sept: Bam-Jolan 1e echo 8) Buddylijst 8) Hier gaan we aan beginnen als de lijst voor maart 2009 zo ongeveer compleet is... Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Sanne 1 sterretje twinkelt in de nacht, die houdt over ons de wacht.. In onze gedachten: Is nog niet het geval en laten we hopen dat dit ook niet zal gebeuren!! ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
Heee meiden.... de lijst staat erop! Wat ik nog graag van iedereen wil weten is het volgende: 1. woonplaats 2. tijd van de echo 3. heb je een afspraak, dit graag doorgeven met datum en tijd. Willen jullie ook even kijken of ik niemand ben vergeten? bijvoorbeeld bij degenen die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten? Dank jullie wel! Ik ben zo al heel tevreden moet ik heel eerlijk bekennen
hahaha wow! GOED man! dat heb je snel gedaan! =D> 1. Aalsmeer punt 2 en 3 geef ik nog door, weet ik wrs morgen
@Bmd - als ik hulp nodig heb zal ik zeeeeker aan je denken! Je mag er ook meteen bij op hoor... dat ze de info of naar jou sturen of naar mij... Ik vind het prima...
Gossie meis, voor jou dus ook spannend. Ik kan straks bellen voor een afspraak voor een eerdere echo die dan ergens eind volgende week moet plaats vinden. Ik heb net opnieuw getest, streepje is wel met blote oog te zien nu, maar nog steeds stuk vager dan mijn testen van afgelopen week. Kan het zijn dat mijn ochtendurine niet geconcentreerd genoeg is als ik gisterenavond veel gedronken heb ( beker of 4) en vannacht niet geplast heb? Ben nog steeds kots en kots misselijk, dat begint 's nachts als ik wakker wordt en bij het opstaan is het helemaal erg. Krampjes heb ik ook, maar dat heb ik al paar weken.. dus daar kan ik verder niets mee. Ben uit ellende ook weer aan het roken! dom dom dom, ik weet het..ik probeer het maar even uit te zingen op paar peuken per dag.. @wishgirl: lijst ziet er goed uit. Hoop dat ik er op kan blijven staan. Woonplaats is Roermond.
wow mooie lijst zeg. Ik doe nog even geen woonplaats, you knever know wie hier kijkt. Mijn nickname heeft teveel weg van mijn gewone naam. Lynnami Heb jij wel werk gevonden? lijkt mij gaaf om daar te wonen waar jij woont. Is het nu lekker warm? Florida niet waar? Ik ben ik Tampa geweest, Orlando en Miami. Waar zit jij precies? Heb je een site waar je dingen op bij houd? Sorry ben heel nieuwschierig zeker wat betreft AM. Je zei ik cam met iemand uit belgie. Kom je daar originele vandaan? Je mag ook pb-en hoor zijn wel persoonlijke vragen, hihi Ik heb trouwens ook een beebiesite maar die is nog even geheim. Komt pas als ik tegen mijn fam leden het heb gezegd. (opa's en oma's en tantes en ooms)