Vraag aan de dames die ook op de maart2009hyves zitten: Willen jullie allemaal reageren DAAR op topic "wie ben jij?" Dan weten we van mekaar wie je HIER op zwangerschapspagina.nl bent, das makkelijker. Met dank
Hey dank je! Ja dat dacht ik ook, maar hij moest toch uit. Maar had er op dat moment helemaal geen last meer van!
Meiden, wie wil er met korting naar de jongegezinnenbeurs? Klik hier: WEL SNEL! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=107502 *EDIT: nevermind, hij is al weg*
Dag allemaal, Wij hebben al een aantalle dagen geen internet, dus vandaar geen reactie van mij, nu even snel vanuit de bieb dus ehb geen tijd om het een en ander te lezen. Hier gaat het verder goed en zal zo snel als mogelijk weer bijlezen en posten!
Fijn meisje1988 een mooie echo! Geeft goed gevoel he, was daarna ook hele dag net een stuiterbal hahhah En toch een rokje aangedaan?
Ik heb me ook aangemeld op de hyves, nicole-en-jos. Als ik toestemming heb gekregen kom ik daar wel ff posten
hier ben ik weer, ondertussen de vk nog niet gebeld. ben namelijk net weer thuis. even een dagje rondkarren. heeft me goed gedaan. ik wacht het nog even af. heb er met mn mannetje over gehad en mocht ik me weer zo rot voelen en giga krampen hebben kan ik alsnog even bellen. volgende week donderdag moet ik er zoiezo weer heen. misschien houd ik dat nog vol. haha. morgen 12 weken. oooo jippie weer een hoogtepunt. groetjes aan iedereen en allemaal met een goede echo super.
@Radna; haha, nog geen cursus Tsjechisch gedaan, zie er ook wel tegenop tis niet zo'n makkelijke taal. Dat is ook de reden dat ik echt in NL wil gaan bevallen! We vertrekken in oktober al, maar we komen tot de baby er is iig 1 x per maand terug en ik ga rond week 38 hierheen om te bevallen. Enige nadeel is dat manlief natuurlijk geen maand kan blijven wachten tot de baby komt, maar goed, dat zien we dan wel weer @Klavertje; hihi, weer wat geleerd. Ik heb ook nooit geweten dat daar een eiland zit Lijkt me heerlijk rustig daar. @meisje1988; Gefeliciteerd! Wat fijn voor je om te weten dat alles goed zit en leuk dat je beebje zo actief bezig was.
Oh mamakitty, ik kijk net ff op jouw hyvespagina... Wat een supermooi meisje is jouw dochter zeg! Wat zal jij een trotse mama zijn!
Owwwwwwwwwww maar das een foto van vorig jaar, ze is nu VEEEEEEEL mooier Voeg me maar toe op je hyves, dan kun je alle foto's zien Iedereen die me toe wil voegen; doe maar hoor, leuk! *zet wel ff in het bericht bij het toevoegen je nickname van hier, anders weet ik niet wie je bent en accepteer ik je niet*
@meisje1988, gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet er maar lekker van! Zo net terug van mn rijles en ik mag 27 oktober examen doen Wordt nu al zenuwachtig als ik er aan denk haha. Ohja en nog een klein bescheiden feestje: Dit is mijn 500ste berichtje! hahaha. Ik ga even koken! Tot zo!
Ha dames Ik heb de meiden weer geaccepteerd op de Hyves die zich aangemeld hadden! Jullie mogen mij ook gerust toevoegen hoor, altijd leuk! Ik ga even kijken naar mn kip die op staat haha Tot vanaaf!
kreeg even een flashback van mijn rij-examen. Ik was zoooooooo vreselijk zenuwachtig, had een rijles van tevoren gehad en daar was zo'n beetje alles mis gegaan. Toen moest ik wachten op de examinator en ik moest vreselijk huilen (van de zenuwen en al de kritiek van m'n instructeur). M'n instructeur zag het al niet meer zitten en wat denk je, ik ga in de auto zitten en totaal géén zenuwen meer! Ben in 1x geslaagd en heb zelfs tijdens de rijlessen niet zó goed gereden! Duss Snoop, no worries ook mét zenuwen kun je de eerste keer slagen! En het hele maartmama-gezelschap zal je steunen natuurlijk
Bleeegh, ik merk dat ik t niet kan laten om nog elke keer mee te lezen hier, hoewel ik mezelf alleen maar kwel natuurlijk. Ook bedenk ik me nog elke ochtend hoeveel weken ik zou zijn geweest... Ben bang dat dat doorgaat tot in maart... *zucht* (of tot ik weer zwanger ben natuurlijk )