@Florida - Super dat je het hartje gehoord hebt met de angelsound.. Ik heb em eerst in de kast gelegd... @bam-jolan... Het is idd zo dat juist in perioden als deze het zo fijn is een buddy te hebben... Daarom heb ik het ook wat vroeger opgezet... Er zijn nog een aantal duootjes op zoek naar een buddy... Kijk er maar eens tussen...
Hee meiden... ik ga lekker mijn bedje opzoeken... Welterusten allemaal! @bam-jolan: Probeer vannacht wel je slaap te krjigen meid... ! Even bijtanken... is goed voor jou en die kleine van je...
Snoopy1983, super! Ik zal morgen even mijn nr per pb sturen. Wish, ik ga zo ook lekker naar bed, ook nog last van mn kies, gaat dus lekker maar dat is niet t ergste waar ik me druk om maak natuurlijk. Mn moeder heeft een 1 persoonsbed in de woonkamer opgezet, zodat ik daar overdag op kan liggen, ben ik ook niet alleen. Slaap lekker!
@bamjolan. wat moet dat schrikken zijn geweest. gelukkig dat het bloeden wat minder is geworden. rustig aan doen inderdaad. weet wat het is ik had in het begin van de zwangerschap een groot stolsel boven aan de vruchtzak vast dus het risico was dat de beeb ook mee zou gaan. Heb ook anderhalve week platgelegen. Ontspan zover je dat kan. en we leven met je mee liefs shenoby
goedemorgen, nieuwe dag en hopelijk zonder zorgen en beter nieuws. Succes met de echo's. Ik ga werken maar heb weinig zin. Ben namelijk vrijdag ook vrij naast mijn vrije donderdag waarop ik naar een trouwerij ga. Even doorkomen vandaag. Moet trouwens minder plassen in de nacht. Hebben jullie dat ook? Nog maar 1 x! Ook minder dorst. Heb me haar gisteren zelf gekleurd zonder ammoniak hoor, het heeft goed gepakt! Gelukkig maar want ik had een mega uitgroei, blond...nu ben ik weer origineel donkerblond. Fijne dag!
Bam, ik schrik me kapot! Doe rustig aan! Ik ga keihard duimen dat het goed mag blijven gaan! *DIKKE KNUFF!* Alle meiden met echo's/intakes etc vandaag: suc6!
Hoi meiden, Gister de eerste echo gehad! Baby was snel gevonden en de kleine puk liet even zien dat ie er was: sprong een paar keer heel snel op en neer, daarna ging ie in rust. Beentjes en armpjes waren goed te zien en het hartje klopte ook. Dus helemaal gerustgesteld en superblij! De bevallingsdatum blijft hetzelfde, 14 maart. Ondanks een onregelmatige cyclus, was de datum naar aanleiding van de echo maar 2 dagen eerder. Verloskundige houdt dus nu eigen datum aan. Kleine puk was gister 5.2 cm. Best groot al! Zal me nu even aankleden en dan straks even met mijn moeder koffiedrinken en naar de bieb. Voor de mensen met afspraken: veel succes en veel plezier! Hoop op goed nieuws. @ bamjolan: hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat het vooruitzicht weer iets beter is (ook al gaat het maar met hele kleine stapjes...). Denk aan je! Liefs Linda.
Paar dagen druk gehad dus niet geweest. Bamjolan, mijn duimen draaien. Hopelijk stopt het bloeden. Dikke knuf! Verder weer veel goede echo's. Ik mag morgen even extra naar verloskundige om het hartje te horen. Benoemde dat ik wat onzeker was en mocht dus weer langskomen. Super hoor zulke verloskundigen.
@bam - jolan: Fijn dat je zo ook beneden kunt liggen meid en dat je dan niet alleen bent... Heb je lekker geslapen vannacht? En hoe is het nu? kHad volgens mij gisteren alleen maar slecht nieuws... vriendin van me heeft gisteren een miskraam gehad...
OOh wat kl*te zeg Wish Wens je vriendin veel sterkte! Gisteravond toen ik ging plassen was t eerst bruin en weinig in mnaandverband maar bij afvegen weer veel bloed. Heb wel goed geslapen, maar ik durf nog nie naar toilet...vind t gewoon eng, durf niet eens voor de stoelgang te gaan omdat ik daarbij hard moet drukken zeg maar..pff Denyce gaat zo naar mn buurvrouw, mn moeder gaat even langs me werk met de brief van de vk. Meiden die voor de echo gaan vandaag of hartjes gaan luisteren, veel succes en geniet van jullie wondertjes!
@Wishgirl, dank je wel voor je reactie meid, ik ben er ook helemaal blij mee. @Sofieke, ik heb het idee dat veel meiden hier erg onzeker zijn of alles wel goed zit, ikzelf ook enorm. We moeten er maar op vertrouwen dat alles "gewoon" goed zit. @Lindajelsma Jeetje meid, jij hebt een heftig weekend achter de rug. Gecondoleerd met je tante, en veel sterkte de komende tijd. Gelukkig wel een mooie echo, dat is wel weer fijn. @bamjolan, oh meid wat heftig allemaal zeg. Wat moet jij geschrokken zijn. Gelukkig doet je beebje t goed, maar nu is t natuurlijk heel eng hoe en wat verder. Pak echt goed je rust, en hopelijk 1 september een beetje een positief bericht. @sabrina24 Meid, wat heerlijk he zo'n mooie echo. Dat je alles al zo goed kunt zien vond ik echt wonderlijk. En alweer lekker wat echo's in t vooruitzicht, veel keren lekker naar je beebje kijken. @chrissie81, ook al een goede echo meid. Lekker hoor, en grappig dat je beebje zo lekker lui was! @mieke1981 Ja meid daar wordt je dan even onzeker van he. Maar de vk weet echt wel waar ze over praat, dus vertrouw er maar op dat jullie kleine verstoppertje speelt, en dat je de volgende keer gewoon een mooi hartje hoort kloppen. @radna Wat fijn zo'n mooie echo. En leuk dat je alles al zo goed kon zien, geniet van het gevoel! @Snoopy1983, wat grappig zeg dat jullie kleintje zich al echt gedraagt als een mini-mensje en dat gelukkig alles erop en eraan zit, geloof wel dat je dan nieuwsgierig wordt ja als zij kan zien wat t is, hihi @Daphne1980, hopelijk knap je snel weer op, beterschap! @Florida13 veel plezier met je echo, t hartje heb je in ieder geval al lekker kunnen horen... @Margarita Veel plezier bij de echo! @Wishgirl, vervelend he van die dagen met slecht nieuws... Maar je doet er helaas niks aan. Ik weet even niet meer wie het zei over de mama van 5 kindjes die haar man verloren is, maar is dit mamadeluxe? Of een andere mama van 5 kindjes? Wat erg allemaal zeg.... Voor alle meiden in ieder geval goeiemorgen!
Wish, das zeker kl*te! Sterkte voor haar! meisje1988, nee dat is niet mamadeluxe hoor! Bam, oh meis meis meis, ik duim me kapot voor je! KNUFF Ik ga nu ff met dochterlief winnie de pooh kijken, want ze gaat rond 12:00 naar mijn ouders, t/m vrijdag logeren....ze hebben nu vakantie.... Tot vanmi! *vanmi chat dames? Ik ben dr!*
Goeiemorgen meiden! @meisje1988, nee dat is een andere mama, in de lounge is een speciaal condoleanceregister geopend. @bamjolan, ik kan me voorstellen dat je het eng vind om naar de wc te gaan. Probeer het toch voorzichtig want ophouden is nooit goed en daarnaast niet veel doen he! @Wish, soms heb je van die dagen dat je denkt kan er nog meer slecht nieuws bij. Was je vriendin al erg ver? Maakt ook niet uit volgens mij is het altijd vreselijk. @Lindajelsma, gelukkig een mooie echo! Geniet ervan meis! @Florida13, leuk he dat hyves nu kun je de gezichten achter al die meiden zien haha @hartewens, wat fijn dat je even langs mag komen! Zit vast allemaal goed!
Oh gelukkig niet mamadeluxe, al is het voor diegene natuurlijk ook verschrikkelijk! Ga snel even in de lounge kijken.
Het is nu bruin aan t worden, pff gelukkig! Hopelijk blijft het zo! De kids zijn even weg, een naar de buuf en de ander met mn moeder mee. Nu ik hier lig voel ik best alleen...maargoed...mss ook wel even lekker om te kunnen rusten.
@Bamjolan; pfff, gelukkig dat is een goed teken. Tja, alleen zijn is niet gezellig natuurlijk, maar voor jou nu mss wel het beste. Probeer idd maar ff lekker te rusten! Sterkte meid!
Zooo net even kraamzorg geregeld Ik sta ingeschreven en gaat nu naar zorgverzekeraar... Dus ik hoop dat het goed komt... In principe zou ik 49 uur moeten krijgen... Misschien wat meer...