Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lieve meiden
    Mijn vk komt zo.
    Ik hou rekening mee dat ik dadelijk het ziekenhuis in ga.
    Is er iemand wie ik mijn nr kan pben?
    Reageer even snel via pb.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    heb je mijn nr gegeven via pb, dus sms me maar meis als je dat wilt.
    Hou me op de hoogte, dan doe ik het hier voor jou.
    ik denk aan je!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    succes en sterkte dadelijk!
    komt je vk nav jouw telefoontje of is het een'(in deze situatie) standaard bezoek?

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje wat spannend bam! Ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.
    We duimen hier allemaal voor je! Enne je kan nog bij mij en chrissie op de buddylijst hoor!

@mamakitty, jeetje wat een gezeik idd zeg. Heb al vaker zo'n discussie over fulltime mama's gelezen. Blijkbaar hebben ze niets beter te doen dan zich met zoiets bezig te houden.
    Niets lekkerder dan thuisblijven bij je kindje toch :D En is ook hard werken hoor ik ben oppas-mama en vind het soms best zwaar.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMEN Snoop!
    Mja, ik ben van mening dat het het belangrijkste is dat de mama zich goed in haar vel moet voelen. Of dat nu thuis is of werk/thuis, dat maakt niet uit. Voel jij je lekker ben je ook een leuke mama.
    Ik baal dr gewoon van dat er altijd zo neerbuigend gedaan word over thuisblijfmama's.
    Alsof ik heel de dag niets anders doe dan tv kijken en naar mijn kind kijken en 's avonds niet kan vertellen tegen mijn vriend, behalve de hoeveelheid luiers van die dag....beetje jammer..

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja precies! Toen ik nog op 4 kindjes pastte 3 dagen in de week van 8 tot 6 dachten sommige ook van oh lekker tv kijken nou echt niet hoor. Je hebt je handen er vol aan.
    Maar ja dat hoef ik jou inderdaad niet uit te leggen ;)
    Ik ga werken even een avondspreekuurtje haha.
    Tot vanaaf!
    En bam sterkte meis!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Juust, tis geen vrij wat ik heb zeg!
    Mijn dochter vraagt erg veel aandacht...erg veel!
    Dan heb ik nog mijn huishouden, boodschappen, ik regel hier alles, administratie, zorg dat alles op rolletjes loopt...danheb iknog mijn sociale contacten....alsof ik op mijn kont zit tv te loeren en alleen maar luiers verschoon whoehahahahahaha
    Daarbij maakte iemand anders daar een goed punt: ik heb tenminste wat anders te vertellen dan mijn man die alleen maar over zijn werk kan praten omdat ie verder niets anders meemaakt! Vond ik een hele goeie!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb de vk zelf gebeld, in paniek, ik ben gewoon bang! :(
    Ze komt er zo aan.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Och arme schat toch :(
    Hoop dat ze er snel is!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bam hou me ff via de sms op de hoogte aub, ik ga nu ff koken, vriendlief komt zo thuis.
    x

11. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik word straks ook fulltime mama en ik heb er hartstikke zin in! Ik denk dat er zowel bij de werkende mama's als de fulltime mama's voor- en nadelen zijn te benoemen. Ieder voor zich toch. Snap ook niet waar Female zich druk om maakt.

@Bamjolan; heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft, maar als ik het goed heb begrepen is je kindje niet (meer) in gevaar toch?

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Tuurlijk ben je bang (zijn wij denk ik ook allemaal......)
    Hoop zo dat ze je terecht gerust kan stellen!
    Denk goed om jezelf he... Jij voelt je lichaam als geen ander aan!

13. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @mamakitty; Al nieuws van Bamjolan?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ze heeft een echo gehad en alles is goed, tis 50/50 zei ze, maar wat dat dan betekend?
    Ze komt zo online zei ze....

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou de gyn heeft een echo gemaakt, de baby was erg levendig, maakte salto's en was met t gezichtje bezig te aaien hihi.
    Er zat wel iets achter de placenta, wat donkere vlekken wat idd bloed kan zijn.
    Maar t feit dat ik al 2 dagen bloedverlies heb en de baby er nog zit is een goed teken.
    Ze zei wel dat t natuurlijk NIET goed is als je bloedverlies hebt omdat dit de baarmoeder kan prikkelen.
    Maar het was juist WEL goed dat de baby goed groeide (kwam overeen met 10 weken en 3 dagen).
    Ze idd dat het 50/50 was, dus dat het goed kan gaan, maar ook dat het nog fout kan gaan.
    Er was niets op te zeggen.
    Het was wel een goed teken dat het nu wat bruinig werd.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Pfffff gelukkig!
    En nu? Afwachten zeker weer....?
    En hoe lang?

17. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Gelukkig dat het goed gaat met de kleine! Maar 50-50 :( vreselijk dat je nog geen zekerheid hebt dan. Ik blijf hopen voor je!

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nouja ze zei dat een echo gee garantie is, want nu was t goed maar over 5 min. kan t kindje er niet meer zijn bij wijze van.
    Ja idd afwachten, mag pas werken als alles weg is en ik mag niet meer bukwerk en rekwerk doen.
    Dus voorlopig ben ik denk ik wel thuis.
    Moet zeggen dat mijn verloskundige me gister geruster kon stellen als deze gyn.
    Ze was aardig, alleen erg direct over dat als ik buikpijn ga krijgen t placentalosting kon zijn bla bla, opnemen doen ze alleen verder in de zwangerschap :(
    Dus met andere woorden, ze laten de natuur op zn beloop...

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Heeft je VK terplekke een echo gedaan, of ben je (supersnel) naar het ziekenhuis gegaan?
    In ieder geval (voor nu) geruststellend dat beeb er nog zit en zeer levendig is! Dat is natuurlijk een superteken.
    kans 50/50..... jeetje, nu dus maar weer afwachten en hopen dat jet bloeden nu eens stopt!
    Hou heel veel rust. De wond moet blijkbaar nog helen! Denk om jezelf en de beeb, dat is het enige dat nu telt!
    Luister naar je lichaam en fijn dat je in ieder geval zo'n goede vk heeft, daar ben je in ieder geval in goede handen!
    Hou je rustig he!

20. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Bamjolan, jij hebt het wat te verduren seg de laatste twee dagen. Nou kop op meid! Jij hebt een klein vechtertje in je buik en die laat zich niet zomaar opzij zetten door wat bloed! DIkke knuf!

@ mamakitty, wat een sterke mening heeft die dame seg. Ik denk dat ze wel anders zal piepen eens haar kindje er is. Ik was ook erg carrieregericht en was er ook van overtuigd dat dat de enige manier was. Tot ik mijn meisje in mijn armen had. Ben meteen 80% gaan werken en sinds 2 maanden doe ik nu ook een andere baan waardoor ik veel thuis kan werken en mijn meisje iedere avond gewoon op tijd thuis is en ik nog lekker leuke dingen met haar kan doen. Ook kan ze nu 's ochtends gewoon lekker uitslapen en moet ik haar niet om 6u uit bed lichten. Weet wel dat ik gewoon een fijnere moeder ben als ik ook werk, maar heb ook geleerd dat mijn carriere de komende jaren op een lager pitje staat. Mijn kindjes gaan nu even voor alles! Heb wel het geluk dat ik voor hetzelfde bedrijf ben blijven werken, zelfs promotie heb gemaakt en veel minder werk voor meer geld. Luxe-situatie zeg maar.

Deel Deze Pagina