Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Dat gevoel heb ik ook, maar met een beetje mazzel gaan wij eindo oktober nog 2-3 weken naar curacao (goedmakertje van mijn man z'n baas...)

2. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    Ik wens iedereen alvast een fijn weekend met heerlijk uitslapen, relaxte uitstapjes en fijne mensen om je heen... Maak 'r wat van!

Linda, ik heb dat ook hoor, dat uuuuren slapen! Als ze me niet wakker maken, lig ik zo 12 uur te slapen! Zelfs als ik vroeg naar bed ga (half 10) ben ik de volgende dag rustig pas om half 12 op! Echt erg ja! Maar het zorgt er wel voor dat ik overdag wat langer fit ben, merk ik...
    De afgelopen 2 dagen ineens erg vroeg wakker en maar krap 8 uur geslapen! Gevolg: moe overdag en chagrijnig! Dus geniet maar van die extra uurtjes als je kan!

X M

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Sofieke enRadna, fijne vakantie meiden geniet ervan!

@bamjolan, wauw dubbel goed nieuws! Ik ben onwijs blij voor :D
    En nu niet teveel zelf gaan doen hoor ook al zal dat moeilijk zijn haha

@Chrissie, ik heb jouw nummer nog niet wil je inmiddels tel nummers uitwisselen? Ik heb die van bamjolan ook al namelijk.

Nog even een laatste woordje over happytogether, ik vind het juist dat mamakitty en wish het hier geplaatst hebben, happytogether was toch een maartmama. Nu ze dit wisten is het een beetje raar om haar op de lijst te laten staan. En ja zomaar zonder uitleg iemand van de lijst afhalen schept misschien ook rare gevoelens op.
    En wat iedereen er van vind is weer een ander verhaal. Maar laten we het hier GEZELLIG houden! ;)

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ bamjolan wat fijn dat de bloedingen zo goed als over zijn. En een nieuw huis is natuurlijk ook super nieuws.

voor iedereen die op vakantie gaat een hele fijne vakantie geniet er lekker van en hopelijk hebben jullie allemaal mooi weer.

@lindajelsma.
    ik ben ook ontzettend moe en kom ook uit tussen de 10 en 12 uur per nacht.
    gewoon lekker aan toegeven het word vanzelf minder.
    over dag een half uurtje of uurtje pakken maakt bij mij ook geen verschil ik ben savonds net zo m oe en slaap nog net zo lang

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Whisgirl, je verwoord het goed, heb tranen al weer in mijn ogen staan.
    Nog even het laatste er over. Ik vind het raar dat we er niet over mogen praten, het laten rusten. Kan ik best, maar aangezien ik het nog niet eerder had gelezen heb ik alleen geschreven hoe mijn gevoel was, zonder iemand te veroordelen. En dan schiet een reactie als: laten we haar niet opzadelen met verdriet van mensen die geen kinderen kunnen krijgen me wel een beetje verkeerd. Iedereen mag zijn mening geven en dan opeens ik niet? En ik vind dat ik het allemaal netjes verwoord heb zonder kwetsende woorden. Heb ook niet veroordeeld. Wil ook helemaal niemand kwetsen of expres discussies op gang helpen, zo ben ik helemaal niet. Maar ik vind wel dat ik best mag zeggen hoe ik me er bij voel. En evrschillende meningen houd je nu eenmaal, is niks mis mee, anders is het ook zo saai. En ik vind trouwens dat we het allemaal netjes houden deze discussie.
    Zo en nu wat leuks! Ik ga winkelen! Ga lekker zittende broeken kopen. Heb er zin in! Moet zeggen dat ik nu echt begin te genieten, van alles rondom de zwangerschap. Ik durf er nu wel in te geloven dat het goed gaat komen. Heerlijk gevoel. Was bang dat dat nooit weer zou komen (de eerste zwangerschap heb ik zo intens van genoten, was maar 2 weken, maar die 2 weken hebben ze me nooit af kunnen pakken) Want zo onbezorgd als de eerste keer komt natuurlijk niet terug. Maar het genieten komt nu wel, en met mij mijn hele omgeving.
    Sta elke avond voor de spiegel mijn veranderende lijf te bewonderen. Hihi.
    Zo nu even een broodje eten en dan lekker shoppen!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Radna, fijne vakantie meid!

Ja ik ben erg enthousiast hahah
    Ik neem natuurlijk wel mijn rust, kindje gaat voor alles!
    Tillen doe ik zoiezo niet.
    Dat kan ik vrienden van me wel vragen die bij mn moeder in de flat wonen (ik wil vlakbij wonen omdat ik daar iedereen ook ken maar idd ook voor school en kdv om de hoek).
    Maar rustig inpakken kan ik wel doen van kleine dingen haha
    Ik wil al gaan kijken, mits ik vervoer kan regelen natuurlijk!

7. Niet meer actief

Wij gaan in de herfstvakantie ;)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @hartewens, Tuurlijk mag je hier je gevoelens uiten! Daar is dit forum ook voor hoor ;) En shopse! Lekker dat je nu begint te genieten :D

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik vind wel dat als er iets leeft, en mensen hebben een mening over een onderwerp, dat dat ook hier besproken mag worden.

Het gaat toch om wat het bij de maart mama's los maakt aan emotie/ gevoelens. En dat je dit kunt delen. Je mag volgens mij dan ook weergeven wat je ervan vindt. Wij snijden toch ook nieuwe onderwerpen aan? Moeten we het alleen leuk houden? Of geen discussie? Het is een forum, en forums zijn er om meningen te geven en discussie te starten.

Het valt me hier juist op hoe betrokken iedereen is bij elkaar, zonder dat we elkaar echt kennen! Dat is toch super. Maar ook minder leuke of gevoelige info moet gedeeld kunnen worden. Ik vind dat iedereen hier goed in staat is zijn mening te delen zonder te kwetsen.
    Dat is wel anders bij sommige topics.

Men hoeft niet te reageren. Ik reageer vaak ook alleen als ik iets te zeggen heb. Als de discussie klaar is, komt er vanzelf een nieuw onderwerp waarover gesproken wordt. Maar juist als je er iets mee hebt is het fijn dat je kan reageren.

Groetjes Judith

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Judith, helemaal mee eens niets meer aan toe te voegen! :D

11. Niet meer actief

Ik ga vanmiddag kijken voor een winterjas...

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Heb ik ook van de week gedaan!
    Ik was voor euro 15 klaar. Bij de zeeman :oops:

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh neej ik moet natuurlijk ook een nieuwe.
    niet aan gedacht dat ik niet meer in mijn oude paste ivm mijn buik.

14. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    He meiden!

Zit nog op mn werk en echt de uren vol te zitten, ben zo ontzettend moe. Een hele week werken valt me de laatste tijd ontzettend tegen... Hebben jullie dat ook? Hopelijk gaat dat straks beter.

Zat idd ook te denken dat ik een nieuwe winterjas moet aanschaffen.... En een dikke ook want ik fiets elke dag naar mn werk. Nou ja, even kijken hoe we dit kunnen oplossen want ik wil er niet veel geld aan kwijt zijn.

Bambolan hoe is het nu met je? Spanning al een beetje van je afgevallen?

Dinsdag weer een echo, ben echt zo benieuwd...

Wie heeft er ook al een behoorlijke buik? Soms denk ik wel van jhee ik moet nog zo lang, waar groeit het heen?!?

xxx

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja een winterjas daar moet ik ook nog voor kijken had nog best een goeie maar daar pas ik straks mooi niet meer in haha.

@twinnie, Mijn buik is nog ver te zoeken,vooral de laatste weken had ik het 's avonds maar dat waren echt mijn darmen. Nu zie je nog bijna niets alleen ik en mijn man zien het haha. maar ja komt vast vanzelf.
    Enne misschien sta je straks weer even stil hoor dus wees niet bang dat je straks een mega buik hebt. en anders wees er maar lekker trots op want zwangere buiken zijn prachtig!

16. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hey Minnie,

Vervelend dat je daar zo'n last van hebt!
    Ik zelf loop bij een oefentherapeut i.v.m. bekken/heup-klachten en doe gerichte oefeningen daar voor.
    Zou best kunnen dat het bekkenpijn is. In ieder geval belangrijk om op je houding te letten en probeer je bekken/rug zo weinig mogelijk te belasten. Zeker ook met het oog op de zwangerschap.
    Doe je zwaar lichamelijk werk?
    Als de pijn erg lang aanhoudt zou ik je aanraden naar de huisarts te gaan of de verloskundige te bellen om advies. Misschien is zwangerschapsgym of Aquagym voor zwangeren iets voor je?

Sterkte er mee!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Chrissie, ik weet niet of je hier nu ook leest maar ik probeer je terug te krabbelen maar hyves is een beetje traag dus heb je wel geaccepteerd maar doet het nog niet haha

18. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Heb ook een winterjas gekocht, toch weer een hele aanschaf, hopenlijk is de jas warm genoeg en nog handiger: hopenlijk rekt ie voldoende mee haha :D

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zo net terug van de VK.
    Bloeddruk was goed. Bloeduitslagen ook allemaal. IJzer was perfect.
    Verder hebben we even naar het hartje geluisterd. Was weer fijn om dat even te horen. Ze had hem in 1x te pakken!
    Zo mag weer rustig de volgende afspraak (oktober) afwachten.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh jee... ik vraag me nu ook af hoe lang ik mijn winterjas aan kan hahaha

Deel Deze Pagina