Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wishgirl: leuke lijst hoor, maarreh...zo wordt die lijst wel ONTZETTEND lang! Hij is nu al lang en er staan er pas 36 op. :rolleyes:
    Ik woon trouwens in de Achterhoek. De precieze plaats laat ik in het midden. ;)

Hoe is het verder hier?
    Mijn misselijkheid is grotendeels over. De vermoeidheid is er helaas voor in de plaats gekomen :rolleyes:

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Liefs Tezzz

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Dacht al dat het aan mij lag ja de hormonen bij mij staan ook niet stil zou ik zwanger zijn....? :)

Heeft iemand van jullie ook al zo'n last van haar (.)(.). Die van mij doen echt pijn en worden steeds groter (en zegt het heel bescheiden als ik zeg dat ze al niet klein waren) Nu heb ik ook maar creme gekocht van de hema voor buik en (.)(.) hopelijk helpt het iets. Vind het al wel iets gezelligs mijn man smeert mij dan iedere avond in en praat tegen de baby (hij is niet helemaal wijs maar oh zo lief :) )

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ilona85, Sabrina24 en Amanda23: Van harte gefeliciteerd en welkom hier!

@Tezzz - ja de lijst wordt wat langer, maaaaaaar vele malen overzichterlijker...Overigens in meerdere topics hebben ze lange lijsten hoor... dus dat maakt niet zo heel veel uit..

Als overigens bij de afspraken een maand voorbij is wordt die maand weer verwijderd...

En heeeeeeel eerlijk gezegd hoop ik dat de lijst nog veeeeeeeeeel langer wordt en zo lang blijft.. want dat houdt in dat we allemaal een kindje in onze armen mogen houden! ;)

Wat mezelf betreft: de sterke geur van koffie is weg... maar wel heeeeel erg zere (.)(.) en ontzettend moe! En af en toe wat krampjes en steekjes linksonder in mijn buik... Verder alles ok hier... ;)

@Ilona85 - nee hier ben je niet de enige hahahaha...

Ja mijn (.)(.) doen ook ontzettend pijn... Ik had er eerst aders overheen lopen... heb het idee dat dat wat minder is... maar zeer doen ze wel... En moe dat ik ben... zucht...

Olijve is ook een heeeeeeeel erg goede olie tegen straie...
    En ruikt heeeerlijk ;)

4. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Goedemorgen Allemaal,

@Ilona85: Ja ik heb ook veel last van mijn boobs, en dat is op zich al een wonder, want ik heb in het verleden een boobverkleining gehad!
    Dus ben al langs mijn moeder gegaan om grote bh's te lenen, haha! Nog even en ik kan weer onder het mes!haha

@Allemaal: Hoe is het vandaag met iedereen? Ik heb veel last van de vermoeidheid en ook best last van spierpijn in de benen, voelen zo zwaar aan!
    Ik ben gister om 21:00 uur naar bed gegaan, kon het niet meer volhouden!

Veel liefs Amanda

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Amanda - ik ben ook ontzettend moe hoor... Ik lag er gisteravond om 19.00 uur al in... Heb geslapen tot een uur of 22.15 en ben er vervolgens weer rond 01.00 ingegaan en heb geslapen tot 06.00 uur.. En nu... Ik voel me een wrak... net of 3 dagen niet geslapen heb... zucht...

6. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Hoi hoi,
    Mooie lijst geworden, Wishgirl! :thumup:
    Mijn borsten doen ook pijn maar ik slaap zo slecht 's nachts... Pieker de pieker, fantaseer, fantaseer, plassen... En overdag verschrikkelijk moe...

Wishgirl: Ik kom uit twente en heb 5 augustus mijn eerst afspraak bij vk.

kus

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@xxnijntjexx - Dank je wel!
    Gegevens zijn aangepast! Mag ik ook een tijd dat je bij de vk moet zijn op de lijst zetten?

8. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ckers, 13.40 uur.
    Ik heb alleen een afspraak gemaakt, weet helemaal nog niet wanneer ik een echo krijg... Zou ik daar nog eens over moeten bellen om die afspraak te maken?

kus

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

@xxnijntjexx.... ik zou nog wel even bellen wanneer je de eerste echo krijgt... Ik zou het willen weten hihihii

Ik zet de tijd er ook even bij... Thanks

10. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ja inderdaad! Zal straks direct even bellen en dan hoor je het wel... Krijg straks eerst iemand van MvM.

kus

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Toch grappig dat die zwangerschapsverschijnselen in fasen lijken te verlopen. Ook ik heb nu last van mijn (.)(.). Hebben jullie ook dat ze in brand lijken te staan? Ze zijn niet groter geworden, maar voelen duidelijk aanwezig. Mijn buik voelt trouwens ook heel warm. Mijn darmen zijn trouwens wel wat gekalmeerd dus m'n buik is niet meer zo opgezet.

*zucht* vinden jullie het ook zo lang duren tot de eerste echo? Na ruim een jaar geduld hebben moeten opbrengen zou je denken dat je eraan gewend was. Maar ik kan niet wachten! Da's dus het grote nadeel van vroeg positief testen. Duurt het wachten nóg langer! :(

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Overigens Nijntje... het kan heeeel goed dat je dan de echo al krijgt meid!... 5 augustus bedoel ik... Je bent nu bijna 6 weken... Ga verder tellen naar 5 augustus... en je zit in het aantal weken dat je normaal de eerste echo krijgt ;)

13. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ja, misschien wel... Maar ik ga toch maar even bellen straks ;)

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Is idd raar Tezzz... die verschijnselen die in fases lijken te komen...

Ik vind het ook heeel lang duren... Maar ik denk te weten hoe dat komt hoor...
    Tenminste bij mij... Bij het zwanger worden leef je echt van afspraak naar afspraak... en dan heb je steeds een doel die dichtbij ligt zeg maar...
    Nu het zover is ben je ook benieuwd of het nu allemaal wel goed is...Tastbaar zien dat het echt waar is!

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heb ook wel "last van mijn borsten alleen het wisselt zo sterk, soms heb ik er 's morgens al last van en 's middags niet meer soms begint het s'middags en houdt het 's avonds op en soms hele dag niet.
    Wordt er weleens onzeker van wie heeft dit nog meer of komt het bekend voor?
    Graag reacties haha
    Ohja k heb 16 juli om 11.00 uur intake verloskundige

16. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ik voel ze de hele dag en nacht... gaaaap gaaap

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Verschilt bij mij ook wel wat hoor Snoopy....
    Savonds kan ik er niet eens op liggen in bed... Nu voel ik ze alleen als ik ze aanraak...

Weet je van de echo ook al een tijd?

18. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Wishgirl, wat houdt dat van die buddy's eigelijk in?

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ja om 9.10 uur :D

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@xxnijntjexx- buddies is/zijn de personen die je kunt laten weten als je plotseling naar de vk of ziekenhuis moet of dat je aan het bevallen bent. etc. Deze buddie kan het dan doorgeven aan de lijst. Zo kunnen we elkaar op de hoogte houden van het wel en wee en als iemand er langer niet is hoeven we ons geen zorgen te maken omdat we dan weten wat er aan de hand is en op de hoogte gehouden worden...
    Kan per sms of even bellen .... of....

Deel Deze Pagina