@Tezz, wat hebben jullie het op een leuke manier verteld! En wat leuk dat de kinderen zo enthousiast reageerde! Nu de familie nog haha veel plezier met vertellen is altijd zoooo leuk. Nou meiden ik ben er maandag pas weer want ga dus een weekend naar Groningen met mn hubie Zondag zijn we een jaar getrouwd dus dat gaan we nog een beetje vieren haha. Voor iedereen die morgen of maandag nog voor een echo moet veel plezier en geniet ervan! Liefs snoop
Hey hallo ik ben nieuw hier (sinds gister) maar helaas nu alweer van de lijst gehaald. Zeker een foutje ? Kan gebeuren.. Meisje1988- Ik lees dat je overweegt om nog een echo te laten maken met 12 weken. Eigenlijk is dat niet nodig of heb je erge buikpijn, bloedverlies ? Als je dat niet hebt hoef je je toch niet ongerust te maken. Natuurlijk moet je helemaal zelf weten maar ik zou het later in de zwangerschap doen. Ik zou zeggen ga lekker genieten van al die blije gezichten van je familie en vrienden. Tezzz - wat fijn dat je kindjes zo geweldig reageerde. Hoe oud zijn ze, als ik vragen mag ?
@Meisje: je hebt pas een paar daagjes geleden een echo gehad toch? Ik zou het er ook op gokken hoor! (Moet er wel bij zeggen dat ik vanmorgen voor de zekerheid nog de angelsound heb gepakt voor ik het vanavond aan de kids heb verteld ) @Bleu: mijn dochter wordt in oktober alweer 7 en mijn zoon is in januari 4 geworden. *zucht* ze worden alweer groot!
Tezzz- Leuk hoor ! Wel leuk om te lezen dat er al best veel in zwangerschapskleding lopen. Ik heb sinds woensdag een zwangerschapsbroek aan. Heerlijk, voor mij geen elastiek meer tussen mijn gewone broeken. Ik weet alleen wel dat je op het laatst onzettend kunt balen van je zwangerschapskleding want dan heb je het al zolang aan. Maar ja.. dat is dan, voor nu is het een verademing.
@meisje1988; geen zorgen meer maken joh! Jij bent de 12-wkn grens voorbij, dat zit echt wel goed hoor Succes met het verspreiden van het grote nieuws enne ik vind het al superknap dat je dat zo lang voor je hebt kunnen houden @Tezzz; ahhh, wat een leuk verhaal! Wat grappig dat je die Dora-film daarbij hebt gebruikt. En heerlijk dat ze zo enthousiast zijn. Dat zit iig helemaal goed in jouw gezinnetje, ook jij succes met het vertellen tegen de rest! Hihi, ik verdenk onze poes ervan om ook(!) zwanger te zijn, spannend! Ze was 4 wkn terug krols en toen liep er hele dagen een kater om haar heen, maar wat ik ervan gezien heb, rende ze er de hele tijd voor weg (maar ze wilde ook niet binnen komen, bleef wel bij hem in de buurt). Maar de laatste tijd doet ze heel vreemd, slaapt veel (hmm, klinkt bekend ) en eet heel veel... Zou het echt super vinden als we er straks een nestje kleine poesjes bij hebben Haha, daar ga ik maar lekker over dromen vannacht. Truste dames en tot morgen!
Ik heb vorige week mijn 1e zwangerschapsbroek gekocht. En vandaag ben ik naar de scapino geweest en heb daar sportbroeken gekocht, die kun je best als een nette broek aan hebben en ikzelf vind het een mooie overgang totdat ik de 'echte' positiebroeken aankan. (die met een grote band over de buik.)
Hé meiden... Ik ben er weer! Eerst vakantie gehad, en daarna bleek onze modem kapot, géén internet dus! Heb jullie gemist! Hier alles oké, heb niets bijgelezen dus heb geen idee hoe het met jullie gaat... Maar, ik heb zo'n 200 pagina's bij te lezen dus voorlopig nog wel wat te doen! Heb vorige week een echo gehad, en alles ziet er super uit! Alleen de uitrekendatum is veranderd in 12 maart, (ik PB Wishgirl dat natuurlijk). Ik voel me redelijk oké, nog wel veel misselijk, en kan ook geen normale kleren (broeken/rokken) meer aan, zit dus al heerlijk in de positiebroeken en rokken! Heb vandaag wel een heerlijk winkeltje (met alleen zwangerschapskleding!) ontdekt in Tilburg, en ben daar lekker losgegaan. Heb een lekkere broek van Esprit gekocht, en nog eenpaar shirtjes/vestjes in de uitverkoop. Geslaagd dus! Ik probeer nog wel wat bij te lezen, maar vrees dat me dat niet gaat lukken. Heb me overigens al wel bij de maart Hyves aangemeld! Meiden, tot snel weer!
@Tezz Wat ontzettebd leuk hoe jullie het verteld hebben aan de kids. En wat een lieve reacties... Helemaal leuk! En ja, ik moet t er ook maar op gokken ja. Er vanuit gaan dat het gewoon helemaal goed zit daarbinnen... (maar zo te horen snap je het wel een beetje, hihi) @Snoopy1983 Gefeliciteerd en een heel fijn weekend! @bleu, ik denk ook een foutje hoor, je wordt er vast weer bijgezet, en anders even wishgirl pb-en! Je hebt ook helemaal gelijk over die echo, ik kan m beter over een paar weken doen ja! Ik heb verder ook nergens last van hoor, maar ben bang dat als ik t vertel en een week later naar de vk ga, ze dan bijv het hartje niet meer kan horen, stomme gedachten natuurlijk, en je hebt gelijk ik ga er gewoon van genieten! @Princess81, Lief van je! Ja, nog een paar dagen dan zijn we m voorbij, en je hebt ook gelijk, we moeten t gewoon lekker gaan vertellen! Allemaal bedankt voor de lieve reacties meiden, jullie hebben helemaal gelijk! En nog even over de zwangerschapskleding, heb 2 boekjes gekochte van Vivian Ewbank-Reijs (supermom) de ene is hoe wordt jij een supermom, gewoon grappig. Maar de andere is supermom's stijlgids, echt een aanrader! Ze vertelt welke merken leuke dingen hebben, wat je met een bepaald figuur t best kunt dragen en foefjes voor als je graag "normale" kleding wilt blijven dragen, gewoon erg leuk allemaal! Voor de liefhebbers, heb ze besteld in de supermom shop (www.supermom.nl) hebben ze ook die leuke t-shirts..!
Ik heb inmiddels ook een echo gehad, alles zag er goed uit. Oh ben er zo blij mee, fantastisch om een kloppend hartje te zien. Ik heb het nu aan vrienden verteld en maandag vertel ik het aan mijn collega's. Ik heb geen idee of ze iets vermoeden of niet. Verder ben ik niet meer bij de verloskundige maar bij de gynaecoloog ivm hoge bloeddruk in het verleden. Het gaat nu goed met mijn bloeddruk, maar die zal waarschijnlijk nog stijgen als ik verder ben in de zwangerschap. Het wordt dus zeker een ziekenhuisbevalling, eigenlijk wel zo veilig. Ik zal me volgende week aanmelden voor de hyves, eerst moet ik het op mijn werk vertellen. Geniet van deze mooie dag!
ff meldplicht: hier gaat het goed. We gaan straks naar een dierentuin, leuk voor de kleine meid. Ze heeft het super gehad bij opa en oma, maar ben blij dat ze weer thuis is! Tezz, wat reageerden je kids leuk! Snoop, gefeliciteerd vast he! Blue, dat zal een foutje geweest zijn van Wish, ze haalt niet zomaar iemand van de lijst Zwangerschapskleiding draag ik al enkele weken....winterjas heb ik nog van toen ik net bevallen was, toen had ik maat 40/42 nodig, denk dat ik daar wel weer in ga passen eind van dit jaar Wish, dvd gaat vriendlief vanaaf of morgen doen, maandag gaat ie sowieso weg. Dus doe me ff je adres (pb). En wat nou wat zijn de kosten? Ga weg muts! Komt gewoon naar je toe! Cadeautje van Kitty Fijne dag meiden, geniet van het zonnetje! xx
@bleu... idd een foutje.. Kan maar zo zijn dat de andere nieuwe (kweet haar naam niet meer stom van me) er ook af is.. De pb-tjes heb ik helaas ook niet meer... Wil je het even opnieuw sturen... Dan zorg ik er vanavond meteen voor dat het opgelost wordt! Niemand wordt maar zo van de lijst gehaald door mij... dus als het wel gebeurd is... echt stom foutje van mij dan! Shame on me.... Kitty... Ik stuur je nu nog even pb met adres... en de rest antwoord ik vanavond... Tis hier de laatste dag van de feestweek en vandaag is het ook boortorenwandeltocht lopen.. Dochterlief doet ook mee met school... Dus we moeten zo gaan Tot vanavond meiden!
@Bleu en Witte - Ik heb jullie gegevens toch nog! Kzet jullie er vanaaf weer op... Controleer het dan nog wel even... Klopt het niet... geef even een gil per pb... Nogmaals sorrie meiden...
He meiden, goedemorgen.... Ben net pas uit bent (en dat met dit mooie weer). Maar ik was zo moe, gisteren naar vrienden geweest en we kwamen dus om 03.00uur thuis.... Gaan nu even lekker varen (en slapen vermoed ik ) Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd Jacky78!! Wat is het rustig hier vandaag zeg! Ik ga ook maar eens van het weer genieten Fijne dag allemaal!
ik ook twaalf weken vandaag. =D> =D> =D> =D> maar de banner loopt 1 dag achter. ben nog wel gewoon 15 maart uitgerekend.
morgen ik twaalf weken...yesyes. Weetje wat ik alleen zo lastig vind. Ik heb nu een zwangerschapsverklaring er daar staat op 19 maart terwijl ze zelf zei bij de echo 16 maart of 15 maart. Nouja, ik hou gewoon de 16e maar aan. En bij mijn werk zullen ze de 19e aanhouden. Wel jammer want nu mag ik een weekje later pas weg en mijn man is net jarig in die week. Ik vond het wel lekker makkelijk gelijk per 1 feb op verlof. (kan trouwens niet wachten!)