Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Leuk Tezzz!
    Mijn beebje schiet ook steeds weg, ook mijn meiden hebben t al gehoord, en trots dat ze waren! Hihi!
    Groep 3, jeetje wat goed!
    Mijn meid is nu naar groep 2 over :D
    De jongste gaat morgen wennen bij de kleuters :O

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

@bamjolan - OOOOOOOH jaaaaaa appels... hmmm

en op de kermis vond ik die broodjes speklap met beenhamsaus ook zo lekker.. hmmmmm

komkommer met mayo?!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh die van mij zit alweer in groep 4... zucht...

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ja komkommer met mayo! Lekker indopen hahahah ik spoor ook niet helemaal hoor :p

Groep 4, jee dat is ook alweer een eind he!
    Gaaf hoor!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach ja.. die hormonen ook...
    Ik vind het goed hoor hahaha... Komkommer met mayo... Maar misschien kun je beter fritessaus nemen... das gezonder en minder vet dan mayo ;)
    Tipje van mij hoor... meer niet hahaha

Ja sinds ze naar de basisschool gaat vliegen die jaren echt... zucht...
    groep 4 alweer.. tis alweer een hele meid...

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn meisje begint in groep 1.....
    Echt de 1e keer dat ze naar de basisschool gaat.
    Ze heeft wel een wenochtend gehad, maar dat kun jeniet vergelijken met een hele dag....vind het wel raar hoor.

Ik gebruik sowieso om de dag (soms elke dag hihi) de angelsounds...en ik heb nog nooit langer dan een paar seconden meoten zoeken naar het hartje.....vind hem altijd zo!
    Trouwens hebben jullie dat ook, dat je hem/haar hoort bewegen? Ik hoor dan dat geluid net of ik zelf de angelsounds beweeg, dat is zo'n rot geluid, maar beweeg hem niet zolang ik het hartje hoor en hij/zij niet wegzwemt...maar damn, wat is da kind druk!
    Gister hoorden we enkel het hartje en geen bewegingen......sliep hij/zij dus..op een gegeven moment sprong de kat langs me heen, dus ik schrok me kapot en lachtte daarna er heel hard om en ineens hoorde ik die bewegingen weer! Ik met de angelsounds soms gewoon veeeel zachter zetten omdat het gewoon pijn doet aan mijn oren..

Ik zit trouwens nog steeds erg onder de puistjes.....word steeds erger :(
    Mijn nicht gevraagd, heeft een jongen en een meisje en alleen bij dr zoon had ze dat ook en bij dr dochter niet......ik had het ook bij mijn dochter niet....zou ik dan toch............................? ;)
    Sowieso is mijn zwangerschap tot nu toe heel anders.......
    Afwachten maar....over 2 weken weten we het misschien!

Wish, ik hoop dat jij het donderdag al weet! Spannend joh!
    Was trouwens nog een heel geklooi met de dvd....
    Dvdbrander deed het niet ineens, pakte nieuwe dvd-r's niet.....aaargh!
    Dus we hebben m voor je gebrand op onze laatste goeie dvd-r...

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Uhm komkommer met mayo?
    My god! Paprika chips met mayo oke.....maar nee komkommer komt er bij mij niet in ;)
    Ik heb echt geen rare eetdingen....

Wat gaan onze kids allemaal hard he dames....maar goed dat we dr allemaal een kleintje bij krijgen ;)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja Kit ik heb wel het idee dat ik het kan horen!
    Ik had een paar dagen terug ook het idee dat ik de baby voelde maar is toch wel vroeg he? :|

Haha ja Wish goeie tip!
    Zal ik onthouden voor de volgende keer!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bam, ik voel de baby al ff...
    En dat word steeds meer! LEUK LEUK
    maar ik HOOR de bewegingen ook echt door de AS heen.....heel leuk!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Tezz, mijn dochter wil ook steeds het hartje luisteren door de AS...als ik hem pak rukt ze hem al zowat meteen van mijn hoofd af; "ik wil ook de baby horen!"

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja ik had bij Jadey ook met 10wk t gevoel haar te voelen maar ik twijfelde en met 12 weken wist ik het zeker.
    Moet nog ff wachten denk ik, om het zeker te weten haha

Ja ik heb hele rare vreetkicks, echt niet normaal!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ga nog ff kijken of ik het hartje kan horen, ik meld me zometeen nog eventjes.

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Whoehahaha ja rare vreetkicks? Ik niet echt...valt me tegen :( ;)

Ik voelde dochterlief met 14 weken en deze dus met 12 weken....ik geloofde het ook niet eerst hoor, dacht echt; neh, dat kan niet zo snel! Nou mooi wel dus, want het word steeds duidelijker!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat is idd heeeeeeel raar dat je kindje nu echt gewoon een hele dag naar groep 1 gaat... Overigens is het hier op school zo en dat geldt voor meerdere scholen heb ik al begrepen... Als het kind het echt niet trekt een hele dag mag je het smiddags nog thuis houden... Met 4 hebben ze ook nog geen leerplicht he...
    Kan je eens navragen hoe het bij jullie op school zit...
    Succes en sterkte voor morgen!

Ik heb het kindje nog niet horen bewegen... maar ben ook een paar weken minder ver dan jij... Ik hoor het hartje ook niet meer... Dus in dat opzicht kan ik niet met je mee praten...

Ik heb geen puisten... had ik bij mijn dochter ook niet trouwens... Dus tja... geeeeeen idee wat het hier gaat worden ;)

Ik hoop het donderdag ook te horen.. Al zal het dan nog wel onder voorbehoud zijn... maar toch... Hij heeft het tot nu toe wat ik gehoord heb van hem nog altijd goed gehad ;)

Ach meid wat een gedoe met die dvd... Moet je dan echt niets hebben voor de kosten?!
    Anders gewoon zeggen he meis..

Tis zeker maar goed dat we er nog een kleintje bij krijgen.. Ik ben de komende jaren hier nog wel bij de basisschool hahaha... tegen de tijd dat mijn dochter in de laatste groep zit, gaat de kleine net naar groep 1 hahahaha... Dus ik kan nog ff vooruit ;)

Ik zit nu lekker aan de tomatensoep ;)

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik voel de beeb echt nog niet...

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Eet ze Wish!

Ik voelde Denyce met 15 weken.

Joehoe! Net t hartje toch gehoord! :D:D:D:D:D

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wish, voelen hoeft ook nog niet he....

Ja ik zal morgen eens vragen hoe ze dat doen..ach we hebben binnenkort de pretecho en de 20 weken echo en we gaan in oktober naar K3 (op een maandagmiddag) dus ze zal nog regelmatig niet verschijnen op school hahaha dat nog-geen-leerplicht ben ik nog ff heel blij mee. Al ga ik wel mijn best doen om er rekening mee te houden en vanaf nu dingen op woensdag- en vrijdagmiddag te plannen wanneer ze vrij is.

Ik hoop dat je donderdag al kunt zien wat het is hoor.....en ik ook over 2 weken...*wil stiekem ook deze week al hihi*

Nee hoor, ik wil er niets voor hebben....dat ene dvd'tje, kom nou zeg....mutsje ;)

Bam, zie nou wel! Alles is goed met je kindje! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Leuk joh naar K3!
    Die 2 van mij zijn 21 keer geweest hahahaha :oops:
    Echt erg eigenlijk, weet je wat je moet doen, ik weet niet hoe laat je gaat, wij gingen altijd naar de laatste show en was er soms bij de artiesten ingang nog tijd om op de foto te gaan hihi

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wij gaan om 17:00..weet niet of dat de laatste show is, ja van de dag iig wel...is er dan ook fototijd?
    Mja, denk niet dat het opschiet om daarop te wachten met zo'n menigte.....

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou ik bedoel... als je er zoveel dvd-tjes aan besteed hebt...

oef gelukkig dat je hem weer gehord hebt bam...
    ik durf niet meer hihih

Deel Deze Pagina