Haha ja psies! Ze gaat 25 sep pas echt naar school hoor haha ze gaat nu tot die data iedere maandagochtend wennen, maar echt wennen hoeft ze niet 14 Weken, zoooooo dan! Gefeliciteerd! Op naar de 20! Haha! Ik ga ff douchen.
Oh das wel lekker zeg elke maandag wennen....die van mij mocht 1 ochtend komen ergens in juli was dat geloof ik....vond ik wel erg weinig. Ja 14 weken alweer....gaat super hard deze zwangerschap! Over 2 weken pretecho (hoop geslacht te kunnen weten) en dan 4 weken later 20 weken al.....zucht..gaat me ff TE hard hoor... En jij alweer 11 weken! Ik ga ff eten....
Morgen! Whis en Bamjolan, fijn dat jullie de hartjes hebben gehoord. Mamakitty, dapper meisje heb je. Voor jou wel even wennen dus. Heb weer een druk weekje voor de boeg. Plan ook veel te veel. Niet handig met de vermoeidheid. Vrijdag de 12 weken echo al weer!
Haha ja 11 weekjes....ik vind het echt langzaam gaan maarja ik ben blij als ik bij de 20 weken ben haha voelt t voor mij ff anders dan nu.
Hoi hoi, oow die badkamer, wij zijn ook voor een nieuw aan het kijken, maar als ik jou zo hoor.... Ik moet zo ff naar de neuroloog, ff vertellen dat ik zwanger ben....hihihi
goedemorgen dames, Hier super slecht geslapen. Nog steeds ziekjes, denk iets van een griepje. Dus zo maar lekker op de bank onder de deken. Heb me wel helaas ziek moeten melden, baalde ik wel van, maar ja zo hebben ze ook niks aan me. Voel me echt zo belabberd, mijn rug is ook nog niks goeds, wilde vanmorgen een afspraak maken, bleek de praktijk door omstandigheden vandaag gesloten, balen, dan maar morgen bellen. Fijne dag dames, ik kruip de bank op met mijn deken.
Bam, kan ik me voorstellen...voor jou kan het niet snel genoeg gaan... Majo, suc6! Mieke, beterschap meis! Das niet leuk! En nu ga ik echt ff eten! tot straks!
Dag dames, Hebben jullie al allemaal een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo? Ik nog niet, en weet niet wanneer ik die ga maken. Maar ja, vroeg een afspraak maken kan nooit kwaad toch... hihi Liefs, Florida
Florida, ik ook nog niet hoor! Ik zal denk ik met 14 weken de papieren krijgen en zelf een afspraak moeten maken...moest ik bij Jadey toen wel doen overigens. Zal mss wel weer veranderd zijn allemaal.
Ieeee.. wat een teksten weer... Heerlijk Meiden.. mijn email doet het weer! Ik is blij... tZijn echt de kleine dingen die het doen... Mijn dochter heeft pdd-nos en dat is een van haar trekken.. Ze vindt het niet leuk op school... en waarom... weten we eigenlijk niet! Tis er gewoon niet leuk! Ze heeft geen aansluiting met de rest van de klas, maar daar schijnt ze zelf niet mee te zitten... Ze doet het verder wel hartstikke goed op school.... 9's en 10-en... Me dunkt... Dus ik weet het niet... Wat een leeg gevoel lijkt me dat geven als je kind zich al zo groot voelt dat je wel kunt gaan als steun en toeverlaat... ooooh erg... Ik had het omgekeerde dan met die van mij.. das ook niet leuk.. Maar dit ook niet lijkt me... Kom je zo verlaten uit zo een klas... alleen naar huis... alleen thuis.. Zucht! Je kleine meid wordt groot! Wast maar 12.00 uur he? Ik denk dat ik haar eerst eens even zou wennen op school.. en straks eerst eens met de nieuwe bril en dan langzaam aan de pleister erbij zou doen.. Maar ja... dat ben ik... @Judith - nou meid dat noem ik niet zeuren hoor! Kan het me zooo goed voorstellen... Natuurlijk baal je dan... pfffff... geen warm water... geen verwarming... badkamer overhoop... 3 weken niet douchen of badderen... Bwweegghhh moet er niet aan denken....! Nu heeft het er hier ook 3 weken uitgelegen tijdens de renovatie... maar dat was dan alleen de badkamer... khad nog wel warm water en verwarming en beneden nog een wc... En bij mijn mams douchen Die steekjes en dat getrek in mijn liezen heb ik ook... niet in mijn bovenbenen... Ik merk al wel dat ik veeeeel minder lang kan staan zeg... pfff... meteen in mijn onderrug en bekken... en meteen steken in mijn liezen... @Kitty - gefeliciteerd met je 14 weken vandaag meid! Gaat het hard bij jou @bamjolan - nog een meid die 25 september dan echt heen gaat... zucht... wat zijn ze toch snel groot... Hoe is het met de bloedingen meid? Nog weer wat prut verloren? Of ist helemaal rustig nu? @hartewens - ik ben er idd heeeeeeeel erg blij mee dat ik em gisteravond toch weer gevonden heb... ! Nu ligt de AS in de kast hoor... komt er eerst ook niet weer uit... Ga mezelf niet weer gek lopen maken hihiihhii
@miekie1981 - beterschap meid! Hopen dat je je snel weer beter zult voelen... De 20 weken echo-afspraak zal ik wel kunnen maken als ik die van 13 weken heb gehad denk ik... donderdag dus... En misschien ook nog wel later... Ik denk overigens dat ik em laat doen in de 21e week... Vriendin van me die ook met de punctie meegeweest is wou ook wel graag met de 20 weken echo mee... Alleen valt die van mij dan net in de vakantie... Aangezien ze ook een dochtertje met down heeft is dat niet erg handig... Een week later op een vrijdagmiddag is dat dochtertje naar school... dus dan zou het net kunnen
Idd... gelukkig bamjolan! Wat een opluchting dat je dat weer gehad hebt.... Kun je ook alweer wat doen inmiddels? Het maar de hele dag op bed liggen is ook niets eigenlijk ....
@Mamakitty, haha moest wel lachen om het verhaal van je dochtertje haar eerste schooldag. Lijkt me moeilijk als je ze huilend achter moet laten en gelukkig was dat niet het geval! Je mag er straks gelukkig were ophalen en dan zal ze wel van alles te vertellen hebben Mijn oppaskindje ging vandaag naar groep 2 nou die had er ook helemaal zin in hoor! Kwam binnen en zei: Jippie ik mag weer naar school! @Judith, balen van de badkamer meis Zo schiet het niet echt op allemaal. Hopen dat de problemen zich gauw oplossen. @Bamjolan, jeeeeee dat is super nieuws het gaat helemaal goed komen. Suc6 met je echo straks! Ik ben vandaag ook alweer 14 weken wat gaat dat hard zeg! Ik heb trouwens ook geen afspraak nog staan voor 20 wkn echo die komt denk ik als ik weer naar de verloskundige moet. Kreeg trouwens vandaag het fotolijstje van MvM
@ Bamjolan, wat fijn om te horen, dat het allemaal weer goed gaat. Heb je vandaag controle bij de VK? Ja toch,.? Volgens zijn hier al wat angelsounds aangeschaft. Van welk merk en waar hebben jullie die besteld? Ik denk dat ik er ook een bestel. Eerst wilde ik niet, maar ik voel me soms onzeker, dus lijkt het me prettig als ik kan luisteren dat alles nog klopt. groetjes Judith
Denken we hetzelfde snoopy... Ik heb trouwens wel even gezegd dat je bij de concurrent de gel er zo bij krijgt... Toen hebben ze mij bij de kijkshop de gel er ook zo bij gedaan Er is nl. een internetsite, Kitty heeft em daar ook besteld, die de gel er zo bij doet... als aktie...