Ik zie bij de Vos healthshop een angelsound voor 32,50 incl. gel. Volgens mij is dat wel een goede prijs. Wel nog 5,75 verzendkosten.
Ik heb de angelsound besteld via internet. Als je bij google angel sound invuld kom je bij een site uit die Vos heeft geloof ik (site voor medische apparatuur) Snelle service! Totale kosten inc bezorgen: 38,-!
Ja die moet je er dus wel bij optellen.. en dan nog wachten wanneer je hem in huis krijgt... Daarom heb ik em dus bij de kijkshop gehaald.. iets duurder.. maar wel meteen aan de slag Ik denk als ik de gel op heb dat ik ook babyolie ga gebruiken... Wilde ik van de week al halen... Hadden ze het heel niet bij de Schlecker hier... Tsssss
Hallo dames van Maart, hoe is het hier? Even kleine update van mij: Vandaag weer ongi! Na MK blijkbaar cyclus van 26 dagen.. nou, ben benieuwd of dat zo blijft.. wie weet kan ik dan een keer mijn ei spotten zonder allerlei hulpmiddelen. Ik baal wel gruwelijk! Zeker ook omdat mijn zwager en schoonzus hun 2e verwachten..terwijl me week geleden nog werd verteld dat ze er niet mee bezig waren, ze lustig erop leven met roken, drinken etc Jaja, mannetje zegt dat ik ze dat moet gunnen.. tuurlijk zeg ik dan maar ondertussen baal ik wel stevig! Hoe staat het met de dikbuiken hier? nog leuke fotos die ik kan bewonderen?
Ik heb m ook besteld bij Vos. Had m geloof ik na 3 dagen in huis al....met gel erbij. Snoop jij ook gefeli met je 14 weken he! Nog ff mag ik mijn meissie weer ophalen....GELUKKIG! Pffff valt me best nog tegen hoor...ik moet er echt heel erg aan wennen...
@limmeke - Tuuurlijk heb je het er moeilijk mee meid! Ik had dat ook hoor... en heeeeeelemaal als het lang leve de lol was... Dan had ik er ook wel eens moeite mee het mensen te gunnen... Ik had dan zoiets van... Kleef zo gezond mogelijk en ben maar aan het stunten en wachten en teleurstellingen verwerken etc. En die anderen krijgen een nicotine binnen.. en een alcohol en weet ik wat niet allemaal en die worden aangekeken en zijn zwanger.. Ik herken je gevoel heeeeeeeelemaal meid.. Een dikke knuf van mij! Mijn dochter heeft gisteren nog even weer een buikfoto gemaakt... Die zal ik er vandaag nog even opzetten.. Fijn dat je weer verder kunt nu in ieder geval meid.. en ik hoop dat het weer snel raak zal zijn...
Limmeke, sterkte meid, jee het schiet zo niet op voor je he! En tuurlijk voel je je rot...helemaal als anderen roken en drinken en zwanger worden.... dan voel je je ff "genaait" Dikke knuff voor jou!
Bij mij kwam uit deze test dat ik een jongen krijg. De test daaronder zegt meisje hihi (met maand en leeftijd invullen). De chinese kalender zegt ook jongen. Afwachten maar ***ik ben nog ff bankhangen en dan dochterlief ophalen, ben dr vanmi weer ff***
Ik heb hem daar ook gekocht afgelopen vrijdag. Enne Wish..leuk he die babysound? Ik moest zo lachen toen ik las dat je hem toch maar hebt gebruikt. Ik moet me inhouden hem niet elke dag te gebruiken. haha maar ik heb mijzelf beloofd, alleen in het weekend...mmm ben benieuwd hoelang ik dat volhoud! Ik hoor ook idd nog andere geluidjes dan alleen het hartje. Ik hoor plopjes en soms flinke ploppen. Ik zeg tegen mijn man; het lijkt wel een bouwplaats daarbinnen , heb geen flauw idee wat het nou is. Volgens de VK is de beeb erg aan het springen en draaien. Misschien was dat het wel. @MamaKitty: Wij wilden idd ook naar R'dam voor de geslachtsecho. Maar omdat het niet echt in de buurt is wacht ik eerst ff tot ze het bij jou wel gezien hebben. Of de baby moet het niet prijsgeven natuurlijk. Enne ik zit ook helemaal onder de pukkeltjes, in mijn hals vooral en op mijn hoofd. Op mijn gezicht en een enkeling op mijn rug. Vind het niet leuk. Verder nog steeds misselijk hier, ben bang dat ik straks 1 van degene ben die 9 maanden misselijk zijn. Nog 2 weekjes en dan de 16 weken echo. Jammer, dat ze bij ons pas met 20 weken willen kijken wat het geslacht is. Ben van mening dat het al veel eerder te zien is. dus vandaar dat we misschien eerder ergens anders voor een pretecho gaan. Volgende week gaan we wel naar een zwangerschapsvoorlichtingsavond bij ons in het ZH. Krijgen we een lezing van een gyn, lezing over borstvoeding en zorg. Daarna een rondleiding door de verloskunde en de babykamertjes en een rondleiding door de VKpraktijk. Die bij ons naast het ZH gevestigd is. Maar daar ben ik natuurlijk al eens geweest. Lijkt me interresante avond. Nou ik ga nu maar ff wat soppen in huis. Moet ook gebeuren. Tot later!
klaver, jij ook nog gefeli met je 14 weken he Waarom zou je je angelsounds niet elke dag gebruiken? Ik wel hoor! Heerlijk! Soms sla ik een dagje over, maar ik geniet er van, maarkt me rustig! Dus jij ook onder de puistjes..hmmm..... Hahaha dus ik ben proefkonijn bij de echo met 16 weken? Nou ik heb trouwens net nog ff een mail erheen gestuurd of ze met 16 weken al wel gaan kijken naar het geslacht, anders doe ik hem ergens anders.... Maar we willen gewoon dat er met 16 weken naar gekeken word. Anders moeten we allemaal naar die van Wish gaan, als zij het donderdag hoort Leuk die bv avond! Spannend weer hoor.... Weet niet of ze dat hier doen, ik moet nog ff uitzoeken...
Vanavond de informatieavond voor groep 4 op school..... Ben benieuwd wat mijn dochter dit jaar allemaal krijgt op school.... Ik breng mijn dochter dan om 19.00 uur even naar mijn moeder.. kan ik daar nog een koppie koffie drinken en dan tegen achten die kant op... Als het dan afgelopen is meteen dochterlief ophalen van mijn moeder en naar bed Mijn moeder zit nl. het liefst in haar eigen huis omdat ze het maar niet onder de knie krijgt hoe hier de apparatuur zoals de tv en zo werkt Ach en mijn dochter slaapt toch niet als oma oppast... Dus waar ze dan zitten maakt ook niet uit
HAHAHAHAHAHA funny zeg! Alle drie de tests zeggen een jongen! Ben de enige die denkt dat het een jongen word, collega's, familie en kenissen zeggen allemaal een meisje. Mmmmm misschien heeft mama toch gelijk?
klaver, bij mij zegt IEDEREEN een jongen..ik zelf een meisje! Wish, leuk zo'n avond...wou dat ze dat deden bij mijn meisje dr school, maar ja, wat moeten ze zeggen he...zoveel byzonders doen ze toch nog niet, tis meer spelenderwijs leren nu nog he
Hier op school hebben ze wel een informatieavond gehad hoor voor de kinderen die net op school zijn.. Zo ergens in november kregen we hem toen.. of oktober... Nu is het dan wat eerder omdat ze veel meer te vertellen hebben natuurlijk... Maar zoals hier leren de kinderen ook echt al iets hoor in de kleutergroepen.. Zijn ze ook al echt met letters leren bezig... Zoals met sinterklaas leren ze bijvoorbeeld de P en S... De kinderen leren er hier ook eerst gebaren bij om de letters eigen te maken... Dit gaat sneller... Als de letters eigen zijn laten ze de gebaren weer langzaam varen... Ik heb de testen ook gedaan... alleen heb ik geen partner he.. hahhaa Bij de eerste kom ik uit op een meisje... Tweede kom ik uit op een 0.. en anders een 5 en zou het een jongen worden... En de derde test kwam ik weer op een meisje uit... Mijn moeder denkt een jongen.. en ik een meisje! En donderdag wil ik het weten hahahahha
Ik ga nu naar het ziekenhuis in Emmen.. Is dus ook echt de echoscopist van het ziekenhuis... Waar woon je?