Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemorgen allemaal...

Zo dochterlief is ook alweer naar school... straks hier even de stofzuiger erdoor halen...
    Als het goed is komt een vriendin van me even een bakkie doen... maar ik hoorde gisteravond dat haar dochtertje lelijk gevallen is van de week en het staartbotje ontzettend pijn heeft gedaan... Ze gaan kijken of ze vandaag naar school kan... Maar ik weet zelf uit ervaring hoe zo een pijn dat staartbotje kan doen.. en dat zitten dan echt niet fijn is.. Ben benieuwd...

Vannacht goed geslapen als ik de 2x moeten plassen niet mee tel ;)

Gisteravond naar de informatieavond van school geweest. Voor groep 4 dan....
    Het was eigenlijk zonde van mijn tijd... We kregen na de tijd een papier mee en daar stond precies hetzelfde op...
    Ik denk niet dat ik volgend jaar nog eens ga...
    Ik moet wel oppas regelen dan en waarvoor denk ik dan?
    Maar goed...

2. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook alweer op mijn werk. Stond om 6.15 uur alweer naast mijn bedje.
    Deze keer niet overgegeven maar heb ook nog niet gegeten. Daar wacht ik ff mee.
    Werken valt nog steeds zwaar, omdat het zolang is en omdat ik zo moe ben.
    Ach we zien weer wel. Ik meld me later weer ;)

3. Tante29

Tante29 Bekend lid

Apr 29, 2008
    656
    0
    0
    Hoi allemaal,

Afgelopen vrijdag hebben we de termijnecho gehad. Het was super mooi. We zagen het hartje goed kloppen en ons kindje bewoog veel. We hebben ook een dvdtje gekregen! Ben echt opgelucht dat alles weer goed was. As donderdag voor de tweede keer naar de verloskundige, ik hoop dat ze het hartje kan laten horen, want dat hebben we nog nooit gehoord.

Vanwege de verbouwing, kan ik maar weinig op het forum meelezen en schrijven.

@Wishgirl: grappig, ik ben juf van groep 4.. Op onze school voeren wij nu de discussie of we weer een praatje zullen gaan houden, maar als ik jouw ervaring hoor, is dit geen goed idee?
    Nu is het inloop met kinderen erbij, geen praatje, wel krijgen ouders een infofolder mee.

Groetjes Tante

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Goeiemorgen meiden!

Hier ook al vanaf 6.15 uur op pfff.

@mamakitty, hoe krijg je zo'n plaatje tussen je tekst? Vind het wel grappig :D

Voor alle meiden die vandaag echo's hebben en naar de verloskundige moeten heel veel plezier!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kijk een inloopuurtje doen ze bij ons ook nog... Dat vind ik leuk... Je kan dan kijken wat je kind doet... welk materiaal gebruikt wordt en je kind kan zelf wat uitleggen... Geef daarnaast de folder mee wat een kind in het jaar krijgt en hoe het werkt wat we nu ook kregen en volgens mij ben je dan klaar!

Ik zou bijvoorbeeld liever hebben dat de 10 minuten gesprekken dan wat langer zouden zijn... Ik heb wel eens gehad dat ik 6 minuten binnen zat en dacht.. : wat heb ik hier nu gedaan? ;)

Maar zo een uitgebreide informatie-avond waarin de juffen hetzelfde vertellen als wat op het papier staat dat je meekrijgt vind ik zonde...

Loop als juf een beetje door de klas tijdens een inloopavond en kijk of je ergens wat kan toevoegen of uitleggen...

Ik denk dat dat meer waarde heeft!

Denk je niet?

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook nog steeds moe.... verder geen klachten dus hoor je me ook niet!
    Gisteren naar de tandarts geweest en meteen even bij mijn ouders wezen eten (scheelt weer eten klaarmaken he).
    Vanavond weer sporten, maar heb er de laatste tijd niet zoveel zin meer in omdat ik zo moe ben....
    Ook gaan we deze week even kijken of we onze vakantie kunnen boeken! WHhaaaaa wat ben ik daar aan toe he!
    Fijne dag allemaal!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
  8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    jaaaaaa gelukt haha :D beetje overdreven groot sorry hoor maar hij is wel leuk he meiden!

9. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    @Snoopy: ik vind je plaatje geweldig! :D

@Tante: fijn hoor dat jullie echo goed was. Ook leuk dat jullie er al gelijk een dvdtje bij hebben gekregen. Dat krijg je bij ons pas bij een pretecho en dan ligt het er nog aan welke echo je dan laat maken. Daarom ga ik tegen die tijd ook ergens anders voor de pretecho.
    Maar fijn dat alles goed is, enne het hartje klopt!

@Jacky: Pfoe, ik was ook altijd zeer sportief maar sinds ik zwanger ben heb ik niet meer gesport. Ik kan het niet door die misselijkheid en vermoeidheid. De vK heeft toen wel aangegeven wat ik allemaal nog wel kan doen en wat beter niet.
    Ik moet echt weer gaan sporten. Ik ben flink in vetpercentage aangekomen en daar baal ik echt van.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Goed zo Snoop! ;)

Klaver, gelukkig niet overgegeven, maar wel eten he!

Wish, idd zonde vanje tijd dan...

Tante29, leuk joh die echo! En een dvd....super!

11. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Meiden!

De echo was goed! Jheee! Mooi kindje gezien, die druk aan het duikelen en voetballen was! Echt zo lief! De cyste is ook weg dus daar zijn we ook blij mee!

Ben zo blij! En trots!

12. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    Goed zo Twinnie!

Enne MamaKitty, heb net een stuk ontbijtkoek op hoor! :)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Oh Twinnie, wat super!

Klaver, goed zo meissie ;)

Oh meiden, ik wou dat het 2 weken later was...ik wil zo graag weten wat we gaan krijgen! Ik denk meisje, de rest van de wereld zegt jongen hihi...
    Ik wil zo graag SHOPPEN! ;)

14. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    Me too, ik laat het nu ook nog ff afweten omdat ik eerst wil weten wat het word. Maar nu jij niet naar R'dam gaat Kitty, wacht ik toch maar tot die 20 weken. Al duurt wachten wel erg lang.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Whoehahahahaha ;) Sorry meis....... mja, ik wil het gewoon echt weten met 16 weken....en die man kan dat....

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    goedemorgen dames,
    Hier nog een die snop verkouden is, lig al twee dagen plat. Vanmiddag naar de vk, hopen dat we eindelijk het hartje mogen gaan horen. Kan niet wachten tot het half 3 is. Ik doe nog lekker rustig aan vandaag, kruip zo nog ff op de bank. Fijne dag allemaal en ik hou jullie op de hoogte.

17. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Nog 2 nachtjes slapen en dan krijg ik eindelijk mijn eerste echo! Ik hoop zo dat alles goed is, ik ben echt super onzeker nu...

Voor de rest voel ik me nog steeds prima.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    morgen dames!

Heb vanmorgen de intake gehad bij de vk. We hebben ruim een half uur zitten praten over mijn bevallingen. Nou snap ik meteen hoe ze aan dat uur komen voor de eerste afspraak ;)
    Bult folders meegekregen natuurlijk en mocht ook al een afspraak gaan maken voor de 20-wk echo. Zo grappig! Ik krijg mijn 20-weken echo bij dezelfde verl.k.praktijk als waar ik mijn eerste zwangerschap begonnen ben! (ben toen met 20 weken verhuisd).
    Beeb was weer druk aan het spelen en had dus nauwelijks tijd om ff z'n hartslag te laten horen. :) Maar alles klonk goed. Bm zit al zo'n beetje halverwege tussen m'n schaambeen en navel, dus dat was ook prima. Mijn bloeddruk was ook prima. En wegen doen ze lekker niet! ;)
    Zal zo wishgirl ff mijn gegevens pb-en.

gefeliciteerd voor alle dames met goeie echo's/ controles!

:rolleyes: moet alleen nog bloedprikken :(

Laterrr!

Liefs Tezzz

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    WISH, lig je lekker op de deurmat? ;) :p :)

20. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Wow, I love al dat goede nieuws, alle dames met goede echo's en kloppende hartjes: GEFELICITEERD

@Mieke: Beterschap meid!

@Hartewens; vreselijk dat jij zo slecht slaapt zeg! Ik word wel vaker wakker 's nachts, maar slaap gewoon weer door. Ik kan me de huilbuien goed voorstellen, die liggen komen nu toch al wat makkelijker opzetten hè... Ik zou zeggen, probeer wel een beetje rustig aan te doen op je werk hoor, want jij en je beebje hebben wel rust nodig, luister naar je lichaam. Mss is het mogelijk je diensten te verschuiven dat je wat beter aan je rust kan toekomen? Succes ermee iig!

@Klavertje; tja... je zal nog wel meer aankomen tijdens de zwangerschap. Heb gelezen dat het heel normaal (en goed!) is dat je vetpercentage omhoog gaat, zodat de baby veilig zit in je buik. Heeft tie een soort van stootkussentje zeg maar ;) Ik ben inmiddels al 3kg afgevallen :cry: ook niet leuk...

Met mij lijkt het vandaag wel weer wat beter te gaan, maar moet nog eten, hihi ben pas net wakker :oops:

Iedereen met echo's/vk's veel plezier en succes allemaal :D

Share This Page