goedemorgen allemaal, iedereen die vandaag echo's afspraken of e.d heeft heel veel succes! nu even een vraagje aan jullie, Ik heb al meer dan een week last van hele zware hoofdpijn ik wil eingelijk alleen maar liggen omdat het voelt alsof er een zwerm bijen door mijn hoofd gonst. Hebben hier meer last van? of is dit iets wat er niet bij hoort. word namelijk helemaal gek!
ah oke hoort er gewoon bij dus. wist het namelijk niet en het is echt om moedeloos van te worden. dan maar hopen dat dit kwaaltje snel verdwijnt.
goh, ik heb mijn dag vandaag niet. ben het forum een beetje aan het rond neuzen klik ik toevallig elke keer op onheil berichten. ben er raar van. hou het maar even bij berichten waar ik al gepost heb. kom ik ook niet voor verassingen te staan...
Mijn meisje is weer thuis! En zo mag ik dr weer terug brengen...... Wish...hihi...lig je lekker? Shenoby..idd niet teveel van zulke berichten lezen, is nu niet goed voor je....
Shenoby, ik heb ook zo erge last van hoofdpijn! Het kan soms heel behoorlijk zijn. Ik durf er niets voor in te nemen dus ik houd me maar rustig dan. Heb het gelukkig nog niet zo erg gehad terwijl ik op mijn werk zit. En nee idd niet vervelende berichten lezen, das niet goed voor je.
Ik heb ook veel hoofdpijn en als ik hoofdpijn heb, heb ik zo een blauw icepack in de koelkast liggen... even een handdoek ofzo erom en dan lekker rustig op de bank of in bed liggen met dat icepack op je hoofd... Hmmm heerlijk...
oeh wish das inderdaad wel een idee. die heb ik ook wel. gelukkig mag ik wel paracetamol ivm sowieso mijn endo pijn maar dat neem ik ook niet al te vaak.
@Shenoby - en als je hoofdpijn voelt opkomen en je wilt toch een paracetamol nemen wat gewoon mag, kan je hem beter nemen zodra je de hoofdpijn voelt opkomen... Want... als de hoofdpijn sterker opkomt en je moet dan een paracetamol nemen moet je vaak meer nemen en duurt het langer voordat het over is... Bestrijd je het meteen kan je het wellicht met een halve aan en ben je er veel sneller af... Dit heb ik niet zelf bedacht overigens... Maar is door meerdere artsen al bevestigd... Ook op tv
bedankt wish, alleen een halve kan ik wel eens proberen. het probleem alleen is dat er te veel gewenning aanwezig ben ik bang. voor mijn zwangerschap zat ik op3 morfine tabletten en 4 tot 6 paracetamol per dag. dus het verliest zijn werking wel na een poosje
goeiemiddag allemaal, gefeliciteerd allemaal met de goede echo's. en succes voor degene die nog moeten. hier gaat het matig. moest van t weekend weer werken na 3 weken vakantie. na die 2 dagen had ik wel veel last van mn rug. mn onderrug voornamelijk. komt omdat ik in de late dienst eigenlijk alleen werk. dus niemand die me even kan helpen bij iemand die je eigenlijk wel beter met zn tweeen kunt doen. ja kan wel hulp krijgen maar daar moet ik elke keer voor bellen. en dan moet je hopen dat ze je kunnen helpen en niet zelf ergens bezig zijn. tja schiet niet op. maar goed. op het moment ben ik weer licht misselijk. heb ook het idee dat ik al 3 dagen tegen migraine aan zit. soms heb ik heel raar zicht en denk ik ja daar kotm het,maar tot nu toe nog niet. ook heel lichte hoofdpijn elke keer. jaaaaaa vandaag 13 weken. jippie. donderdag afspraak bij verloskundige. naar het hartje luisteren. heb er zo'n zinin en tegelijk ook zenuwachtig.
@Wish: klopt idd. Ik heb last van migraine en dan kan ik ook het beste maar maar meteen een molletje achterover slaan voor het te erg word. Heb al wel migraine-aanvallen gehad deze zwangerschap, maar gelukkig lijkt het ergste daarmee voorbij te zijn. Die kokhalsneigingen zijn helaas nog niet verleden tijd
Mijn migraine-aanvallen zijn tot nu toe weggebleven...En ik heb er altijd veel... Tis beperkt gebleven bij wat schitteringen en zwaar gevoel in het hoofd... Mag ik niet klagen... toch
@Kitty......... kmoet je iets vertellen..... WHOEEEEEHAHAHAHAHHAAH IK HEB EM!!!!!!! DVD IS BINNEN....!!!!!!!!!!!! DANK JE WEL MEID... Dikke kus!!!!!!!!!!
ik zou het niet weten twinnie. maar ik heb de inrichting al klaar staan, die van ons word pooh niet orgineel maar wel errug leuk kan niet wachten om te beginnen met het kamertje
jeetje wat is het rustig hier. ik moet me zo klaarmaken. moet naar het werk. ik vind pooh ook erg leuk en wil hier denk ik wel wat van in de babykamer.