Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb een hemeltje met bij passende dekbedovertrekje.
    grote knuffels van alle karakters.
    2 schilderijtjes.
    2 lampjes
    een treintje met pooh tijger en knorretje.
    (foam)stickers
    klokje
    kapstokje
    dus de inrichting is wel helemaal voor elkaar.
    zodra het kamertje klaar is plaats ik zeker foto's in mijn album

2. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Hoi, het gaat steeds ietsie beter hier gelukkig en misselijkheid wordt minder. Nu ga ik even slapen, zodat ik vanavond fit ben voor het concert van Madonna. Heb er echt super veel zin in.

Tot later.

3. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Nou veel plezier hoor, leuk!
    Ik zou er al geen puf meer voor hebben.
    Haha met mijn hoofd en buikpijn. Dan die drukte. hahaha.

Maar een hele fijne avond toegewenst hoor!

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Zo, ik lees alweer heel veel goede echo-berichtjes.
    Super hoor meiden, geniet ervan.

Ikzelf heb vandaag mijn dag weer even niet. De misselijkheid is een week weg geweest, maar vanochtend hing ik alweer boven de wc. Pfff, mag van mij nu wel stoppen hoor, ik kan zo slecht tegen misselijk zijn. De vermoeidheid is hier ook nog steeds niet verdwenen en verder heb ik soms erg last van bandenpijn, vooral bij het opstaan. (en niesen is helemaal erg) Nou ja, tis voor het goede doel hè? Volgende week weer naar de vk toe om het hartje te luisteren en ben benieuwd wat er verder besproken gaat worden. (het hartje heb ik zelf trouwens ook al vaak gehoord met de angelsounds)

Iedereen een superfijne avond nog!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier alles goed hoor meiden, heb vandaag anderhalf uur gewerkt en de rest van de week mag ik 2 uur per dag gaan werken.
    Maandag naar de bedrijfsarts!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goed om te horen bamjolan! :D

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Fijn dat je je dus weer zo goed voelt, maar doe je wel een beetje rustig aan....
    Laat je niet gek maken he (ik dacht dat je het gesprek met de arbo-arts even af zou wachten?)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb even een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst..... voor degenen die het leuk vinden.. ;)

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nou duidelijk verschil hoor! Zie je het nu zelf ook beter als vorige keer?

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zie nu zelf ook iets verschil ja ;)

Het is wat ronder geworden...

11. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Had vanochtend niet zo'n flitsende start, erg misselijk, wat uiteindelijk ook resulteerde in snel naar de wc rennen, gelukkig op tijd. Ach ja, het bevestigt dat er nog genoeg gebeurt daarbinnen. En voel me nu weer beter, dus dat is mooi! Wij gaan van het weekend vertellen dat ik zwanger ben, nu weten alleen mijn ouders het, dus ben erg benieuwd naar de reacties.
    Alle meiden met mooi echo's en goede berichten, geniet ervan! Tot snel weer allemaal....

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ceyran is inmiddels bij ons thuis en het is ofdat ie hier al weken woont hahaha..

Hij ligt al bij ons op schoot lekker te slapen... Hij loopt al achter mijn dochter aan en is al met mijn dochter aan het spelen...

Super dus...

Ik heb zelf nog geen foto kunnen maken, want de batterijen zijn leeg van de camera... Maar ik heb wel een cd meegekregen van de fokster met foto's. Een van de foto's heb ik in mijn album gezet...
    Ceyran is het achterste katje... Het voorste katje is Cylian zijn broertje...
    Ceyran is dus de bluepoint...

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ahhh wat een poepie :)

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nog eentje van Ceyran in me album! ;)

Dank je Snoopy... Tis ook een droppie....;)

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat ie zich gelijk zo thuis voelt :D

Ik ga even lekker bankhangen, vandaag niet erg lekker, erg moe en
    al de hele dag koud en zware benen hoop niet dat ik griep krijg :(

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,
    Wij zijn vanmiddag bij de vk geweest, ze had de beeb heel even gehoord, maar om het zeker te weten kon ik meteen naar het zkh voor een echo. Wat bleek onze wuppie ligt echt super diep en is daarom moeilijk te horen. Alles zag er super uit en wuppie was behoorlijk levendig, met armen en benen het zwaaien, springen, geweldig. Het hartje klopte goed, heb hem nu ook gehoord via de echo apparaat. Wuppie was goed gegroeid en ligt precies op schema, 11,5 week, geweldig. Nu durf ik langzaam op die roze wolk plaats te nemen.

17. Mimu

Mimu Lid

4 apr 2008
    48
    0
    0
    Zo lang geleden dat ik ben geweest, en heeeeel veel pagina's erbij! ;) Heb niet alles bijgelezen, zo ff snel te lezen op de laatste pagina's zijn er veel goede echo's.. jippie! Hoop dat het verder ook goed gaat met iedereen!

Ik had even een vraagje aan de experts (jullie dus! :D)! Heb afgelopen weekend de angelsound gekocht bij de Kijkshop. Gister met mn vriendje geprobeerd te luisteren, jeeeee wat hoor je veel daarbinnen zeg!
    Maarrem, na een tijdje zoeken hoorde we veeeeel geruis, mijn hartslag duidelijk, en heel ver weg ook nog iets veel sneller kloppen. Was dat onze beeb? Er was zoveel ruis omheen, we moesten echt goed luisteren. En als het dat niet was, weten jullie dan wat het wel is?
    Is wel mn eerste zwangerschap, heb weleens gelezen dat je t hartje dan pas laat kan horen.. wat denken jullie dat we gehoord hebben?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mimu: dat wat zo snel klopt is idd je beebje! Gefeliciteerd! :D

19. Mimu

Mimu Lid

4 apr 2008
    48
    0
    0
    Thanx Tezzz! Pfoeh, dan zit ie nog wel ver weg verstopt tussen al die ruis! Moesten echt heel goed luisteren! Is dat wel normaal?
    Hihi, wel leuk zo'n angelsound hoor!

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

OOOOO Dat niezen...ik ben zo grieperig als wat. Lag ik op de band en moest ik keihard niezen. Schoot het zo me lies in. Is dat bandenpijn? Owwww...mijn mannetje gelijk. Wat is er...wat is er....

Wish wat een mooi katje! Echt schattig..geen kattenbak. Jaa..handschoenen ;) toch?

As zondag zijn er weer babydumps ect open.
    Leuk!
    Ik ga alleen naar de para beurs in den haag. Ben benieuwd of ze echt zo para zijn als ze zeggen. Ik zeg niets over mijn zwangerschap. Gnagna :evil:
    Geloof wel in zulke dingen maar soms is het leuk..ff pesten.

Deel Deze Pagina