@Princess81 Heel veel plezier bij je echo meid, kom maar terug met mooie berichten! Goeiemorgen allemaal meiden! Ik lig er elke avond erg vroeg in, (voor 22 uur) maar ben er dan wel weer om 8 uur uit... Ach ja, dan is de dag lekker lang zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog even naar wat winkels waar ik leuke dingen had zien staan in de folders, verder weinig op het programma. Iedereen een hele fijne dag!
goedemorgen dames, Hier is het nog niks beter, lijkt wel dat ik vandaag juist zieker ben. Net de ha gebeld, mag stomen zonder iets erin, en zoutoplossing, dat schiet niet op als je voorhoofdholte ontsteking hebt, maar mag voor de rest niks gebruiken. Balen. Dan maar lekker op de bank en uitzieken. Ik ben in ieder geval helemaal happy na gisteren, ben zo blij dat wuppie het zo goed doet. Nog een halve week dan zijn we 12 weken en dan gaat het snel.
hoi mieke1981> hier ook een zieke. ben aan de homeopatische middelen gegaan. Normaal neem ik een citrosan maarja nu dus niet. Dan was ik zo ervan af. Nu voelt het alleen maar met de dag erger. Zooo balen ziek zijn. Ik haat het! Hoi snoopy hoe is jou griep gevoel? Zou het in Z-H heersen? Of alleen onder zwangere..hahaha. heb een topic geopend bij zwangerschap en werk want mijn collega riep gelijk: ooo niet zeggen dat het door je zwangerschap komt! Ze kunnen nog wel eens zeiken...nou mensen...ik ben echt ziek. Gewoon echte griep. Ze kunnen me wat. Maarja van haar teksten raakte ik wel in de stress. Ik had gisteren mijn collega op de hoogte gesteld, nou die vond het maar raar dat ik nu al wist dat ik morgen (vandaag dus) thuis zou blijven. Dat merkte ik aan haar opmerkingen. Zij zou extra komen dus nu mijn taken overnemen en die extra taken zullen weer vooruit geschoven worden. Ben benieuwd wat mensen zeggen als ik weer beter ben. Ik denk dat ik watten in mijn oren doe. Maarja griep en bejaarden is ook niet een goede combi. Ze ontwijken alle zieken in huis al...laat staat als activiteitenbegeleider die rondscharrelt en zegt ik heb de griep. Hahaaa...lekkere rustige activiteiten niet waar?
Meiden, lekker uitzieken hoor ZIEK IS ZIEK! Waar het door zou komen ... lekker belangrijk, je bent gewoon ziek! Heb zelf gelukkig nergens last van....
Goedemorgen allemaal! Ik heb net mijn eerste echo gehad en het was allemaal goed! Gelukkig zeg, wat een opluchting. De baby liep 2 dgn voor op schema, heb het hartje zien kloppen en hij/zij bewoog het armpje Er zat nog een holte in mijn baarmoeder dus waarschijnlijk was het in eerste instantie een tweeling, maar heeft die niet doorgezet. Ik moest wel inwendig een echo laten maken, omdat mijn baarmoeder naar achter gekanteld was maar dat zou verder geen problemen opleveren. Ik had gezegd dat ik de combinatietest/nekplooimeting niet meer wilde, maar bij nader inzien toch maar laten prikken Had hier al een hele blije mamakitty gezien ná de goede uitslagen dus vind het toch wel weer een extra geruststellling...en daarbij, mag ik mijn kleine schatje over 2 weken weer zien Ik zal later vandaag de foto in mijn album zetten
princess wat ontzettend fijn! Die andere holte, de tweeling? Blijft die zitten? Hoe moet ik dat zien?
Princess gefeliciteerd! Ik slik puur mama van VSM, ook deze mag je blijven gebruiken. Zo krijg ik in ieder geval de nodige vitamientjes binnen. Wish wat een lief katje, om verliefd op te worden! Mieke en chrissie hoop dat jullie snel wat opknappen. Laat je niet gek maken door jullie werk, ziek is ziek!
Dag meiden, Ik ben echt heel erg lang niet geweest, maar het is ook zo druk! Ben blij dat het met iedereen zo goed gaat. Bij deze wil ik even doorgeven dat ikme wil afmelden hier. Ik heb er gewoon de tijd niet voor! Ik vind het wel erg jammer. Ik wil iedereen een voorspoedige zwangerschap toewensen en veel succes! Liefs Amanda
Goedemorgen allemaal... Zo vergadering van het raamschilderen weer gehad... Het komende jaar is weer vol gepland En ik mag zelfs met zwangerschapsverlof. hiihiiih.. Ik ben ook ontzettend blij met het katje.... Vannacht zou ie in een doos bij mij op de kamer slapen... maar hij heeft bij mij in bed geslapen... ontzettend hard spinnend.. dus ik heb bijna geen oog dicht gedaan ahhahaha... @Princess - super zeg zo een goede echo... Heerlijk he te weten dat het gewoon allemaal goed zit @zieke dames - Allemaal even goed uitzieken... Niet onderschatten, want dan blijft het hangen... Eerst goed uitzieken! Weet iemand hoe het met of waar MamaKitty is? Heb haar al een tijd niet gezien nu... Ik voel me verder goed... en morgen de echoooo! Tis trouwens een flinke lijst aan afspraken geworden voor morgen Druk druk druk...
hoi amanda je hoeft niet altijd wat te typen. Of te reageren. Wij zijn al blij als je even laten weten hoe het is. En je mag zelf uitmaken wanneer. Ook natuurlijk als de kleine is geboren. Zonde als je van de lijst gehaald wordt want je hoort er gewoon bij.
Oooh wat jammer Amanda... ! Ik kan me voorstellen dat hier zoveel gepost wordt dat het niet bij te houden is als je echt een druk leven hebt... Misschien vindt je het wel leuk om af en toe gewoon eens wat van je te laten horen... Hoe het met je gaat? En natuurlijk als de kleine er is even te melden wat het geworden is en hoe het kindje is gaan heten etc? Zou ik persoonlijk heeel leuk vinden.... Zien we je niet terug... dan wil ik je graag het allerbeste toewensen en een superzwangerschap! En al duurt het nog even... ook een goede bevalling! Het ga je goed...
Oooh nee... Oke.. het was al voorspeld... Maar toch... Dit willen we niet horen natuurlijk... Heeel veel succes bamjolan... en probeer rustig te blijven!
@Tezz,Ik slik multi zwanger zijn van de etos die mag ik gewoon de hele zwangerschap blijven slikken. @Princess, wat fijn zo'n mooie echo! Geniet lekker van jullie ukkie @Wish, nee ik heb ook niets van mamakitty gehoord @Amada, jammer meis maar zoals de andere al zeiden het is niet verplicht om hier iedere keer te schrijven zo heel af en toe gewoon even laten weten hoe het gaat is ook leuk @Chrissie81, ik voel me gelukkig al weer iets beter! Gister lekker op tijd naar bed gegaan en vanmorgen uitgeslapen. Denk dat ik een beetje oververmoeid was. Vandaag lekker rustig aan moet nu nog duchen en dan vnv pas werken. Maar beterschap en rustig aan doen hoor! @Mieke1981, jij ook beterschap! En ziek maar lekker uit!