Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Het was idd al voorspeld bij bamjolan, ik hoop dat het gewoon nog een restje is.
    Maar krijg net weer sms en ze heeft ook flink buikpijn :( :( :(

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

He nee... Kan ze niet meteen naar het ziekenhuis?

Ooooh ik voel me er totaal niet gerust bij...

Hou ons zoveel mogelijk op de hoogte snoop...

Ik zal eens even kijken of ik Kitty met de mobiel kan bereiken..

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb even mobiel gebeld en ze neemt niet op... Ik heb ingesproken op haar antwoordapparaat met de vraag of ze even terug wil bellen...

Misschien is ze dochterlief nu van school halen he... dat kan..

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hey liefies!
    Hier ben ik dan ff...
    ff snel want ik moet mijn meisje zo gaan halen...

Alles gaat goed, geen zorgen maken!
    Voel me alleen ziek worden...doodmoe (word steeds erger), veel koppijn en bandenpijn, dus momenteel als dochterlief naar school is, lig ik op bed of op de bank.
    Ik kan amper de ene voet voor de andere zetten momenteel..... :(
    Maar gaat goedkomen, echt!
    Komt er nu nog ff bij dat dochterlief gisteraaf in bed ineens begon te janken, had nachtmerrie gehad en erg last van dr keel....en vannacht ook weer huilen, dus op een gegeven moment is vriendlief beneden op d ebank gaan slapen en dochterlief naast mij in bed....maar ze werd elk half uur jankend wakker en moest ik dr troosten, dus geen slaap gehad vannacht...

Maar komt goed!

Wish, ik heb je al gesmst! Lief van je dat je belde! Lag op bed en was te laat beneden met oppakken, daar lag ie (lekker handig he...maar ja).

Ik kreeg ook straks een sms van Bamjolan over spoedarts, maak me zo druk om dr! :(
    Laten we keihard duimen voor haar!

Dikke knuff meissies!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gelukkig is alles goed Kitty...!

Beterschap!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx!

Al genoten van de dvd? ;)

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dus jij ook al ziekjes mamakitty, rust lekker uit! Heb ook heel even gedacht ik voelde me de eerste 12 weken echt kiplekker het lijkt wel of ik nu ineens last van bepaalde dingen krijg haha. Had al 2 ochtenden dat ik misselijk wakker werd. Naja hopelijk voelen we ons gauw allemaal weer beter!

Ik maak me ook wel zorgen om bamjolan, maar laten we inderdaad zoals mamakitty al zei keihard voor haar duimen!!!!!

Zijn er hier trouwens ook meiden die nog steeds bijna geen buikje hebben? Ik heb soms 's avonds een behoorlijke buik maar dat zijn dan nog steeds echt mijn darmen als ik heerlijk gegeten heb.
    Maar 's morgens is er geen buikje te zien :( en ben toch al 14 weken, ben ik zo iemand die pas met 20 weken wat gaat zien ofzo haha

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Kitty - Jaaaaaaaah tuuuuurlijk heb ik al genoten van de dvd... Wat denk jij na een hele morgen op een harde deurmat in de tocht liggen ;)
    Nogmaals... dank je wel!

@Snoopy - De buikfoto van mij is ook savonds genomen hoor... Heb ook wel het idee dat mijn buik dan voller is door de darmen... Overdag kan ik nog steeds de broeken aan... behalve de spijkerbroek die ik nu aan heb... daar moet ik een elastiekje om de knoop hebben maar verder niet...
    Bij mijn oudste dochter had ik nu allang zwangerschapskleding aan ...

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Snoop, dat ziekjes zijn heeft niets met mijn zwangerschap te maken. Dochterlief heeft ook erg last van dr keel en ik ook sinds gisteravond, dus ik denk dat zij dat heeft opgelopen op school.....maar bij mij word dat meteen ziek zijn helaas......mijn weerstand is niet echt super zeg maar....

Verder dat ik me moe voel, is wel van mijn zwangerschap, maar al vanaf dag 1, bandenpijn ook vanaf dag 1.....verder mag ik niet klagen, maar voel me nu een beetje alsof ik elk moment in kan storten...

Maar gaat goedkomen.....van t weekend is dochterlief weekend naar dr vader en ga ik proberen zoveel mogelijk te slapen. Niet leuk voor vriendlief, maar ja....pech dan ff...

Mijn buik is gewoon groot, maar dat had ik bij dochterlief toen ook al zoals je weet.....

Maak me echt druk om Bam... :(
    DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wish, mooi zo. Geniet er maar lekker van! Ik heb pas de dvd ook weer gekeken! Super mooi!

Trouwens wat een mooie kitten heb je! Super!
    Die van mij ligt nu te slapen op mijn dekbedje die op de bank ligt hihi daar lag ik vanmorgen vroeg onder toen ik net thuis was van dochterlief wegbrengen... ze kwam meteen bij me liggen en ligt er nu nog ;)

11. Bjeer

Bjeer Nieuw lid

11 jul 2008
    4
    0
    0
    Nou, hier hetzelfde hoor. Ik ben dan nog niet helemaal zover als jij, maar met dat buikje schiet het nog niet echt op. Het zijn in het begin idd de darmen die je als eerst ziet, maar ja, die komen en gaan ;). Ik denk toch dat het opeens heel snel zal gaan. Voor mij is het de eerste en dan schijnt het normaal te zijn dat het wat langer duurt. Kan trouwens niet wachten tot ik de baby echt voel!

Groetjes,
    Maart 2009 mama

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik pieker ook over bam... en moet vanmiddag ook nog weg...

Neem mobiel mee! Hint hint hint..

Ik duim me ziek voor haar...

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja de dvd is supermooi... genieten gewoon@! ;)

Lieffie he...
    Ik ben zooo dol op katten.. vind ze geweldig... Heerlijk hoe ze dan lekker bij je kruipen..
    Heb jij ook foto's van jouw kat?

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lieve meiden
    Jullie woorden doen me goed!

Ik mocht van de vk maandag weer beginnen met werken RUSTIG aan, ik ben gister dus een uur geweest en had afgesproken 2 uurtjes per dag te werken!
    Dat was goed, vanmorgen MOCHT ik dus niet eerder weg he!
    Ik MOEST 4 uur werken want ja, daar gaat mn kind niet dood van word er gezegd?
    Ik heb natuurlijk tegengas gegeven van HALLO jullie voelen mijn buik niet!
    Na de koffie voelde ik weer wat lopen en had al buikpijn van tevoren, dus ik paniekte al wat waarop gezegd word dat het tussen mijn oren zit en ik veels te veels denk aan mijn miskramen! :|
    Toen ik begon te vloeien ook, ik MOEST maar rustig blijven en de miskramen nNAAST me neer leggen....ja HOE? :|
    Dus de teamleiding van de verpleegkundige heeft mijn teamleiding gebeld van ja uh waar zijn jullie mee bezig? Jullie zien dat het niet gaat etc.
    Dus ik ben door de verpleging naar huis gestuurd om aan mijn kindje te denken.
    Ik belde de vk en die raadde aan om de verloskamers te bellen waar ik vorige week ook was.
    Dus gedaan en moet vanmiddag dus komen om half 2.
    Een van mijn goede vriendinnen gaat met me mee.
    Vanaf nu blijf ik dus voorlopig thuis!
    Ik vraag dadelijk een brief aan de gyn, over hoe of wat met werk want t moet perse zwart op wit staan.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Bjeer, ja zal wel geduld moeten hebben haha, wat ik zo jammer vind is dat niemand het nog kan zien maar ja komt vanzelf! En inderdaad kan niet wachten tot ik de beeb zal voelen :D

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Voor Bamjolan:

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach meis... kzit me hier zorgen te maken om je...

Beloof me nou 1 ding: Ga echt niet meer aan het werk!
    Weet je wat het is meis... Je contract loopt af... wordt niet verlengd... en die mensen kijken nooit meer naar je om! En jij zit nu voor hen het leven van je kindje op het spel te zetten...

Wees verstandig en denk aan je kind! en aan jezelf...!

Heel veel sterkte straks! En probeer rustig te blijven meid... Ik denk aan je en ik duim voor je!

Ooh en trouwens... als je nu toch weer gaat werken trommel ik een paar meiden op hier van het topic en dan kom ik persoonlijk samen met hen naar je toe om je op te sluiten in huis ;)

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Naja bamjon, sorry hoor maar daar kan ik echt niet in komen! Wat denken ze wel daar op je werk :x Je bloedt en je hebt buikpijn en dan gewoon zeggen van joh maak je niet druk :confused: Er is er een boos hier :evil:

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMEN! Niets aan toe te voegen!

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh en ik heb vandaag weer iets nieuws geleerd:

Je kan jezelf een miskraam aanpraten... en je kan hem dus ook naast je neerleggen!
    Nou die vind ik goed... en die had ik even 3 miskramen eerder moeten weten..

ZUCHT wat een verschrikkelijke gevoelloze lui daar op je werk zeg... pfffff
    Kan ik heeeel boos van worden van zulke druiloren..

Deel Deze Pagina