ff voor Wish, dit is onze kitten Tico (naam dankzij dochterlief hihi) Hier hadden we dr net opgehaald..... En was ze 6 weekjes.. Nu is ze 18 weken alweer.....dus ook 3x zo groot al
Bedankt lieverds! Wish ik blijf ook thuis, wat ze ook zullen doen en zeggen! Nee, dit doe ik NIET WEER! Ik zie nu hoe ze zijn tegenover hun werknemers...echt ze was gister zo schappelijk en nu..... Teamleiding vpk. zei het ook ze luisterd niet goed, gaat er doorheen en schuift t op een ander..
bam succes, denk aan jezelf meid. Laat je werk maar even barsten, is hard gezegt maar zo moet je nu wel even denken. Ik heb me ook ziek gemeld, wilde ook eerst gaan en als het niet ging naar huis komen, maar ik ken mezelf dat doe ik dan toch niet, dus dan maar wat echo kan me niet veel schelen, ik denk aan mijn wuppie in mijn buik, kijk nog eens naar de echo en weet dan voor wie ik het doe.
Ik hou je aan je woord bamjolan! Pas erop meid... Die werkgever van je is misschien boos... Maar ik word LAAIEND!
oooo ja wish, snoopy en ik wonen vlakbij. Wij vergrendelen de deur wel af! (ben ook zoooo kwaad op je werk, stelle lampenkappen! sukkels, grrr) heb nu wel me telefoon bij me liggen... Hij lag weg ivm mijn werk. Was bang dat ze gingen bellen...
Wish, die van jou is ook super hoor, echt mooi! Bam, natuurlijk blijf je nu thuis! Kom nou zeg! Jij en je kindje(s) eerst, das het belangrijkste! Mieke, rustig aan he!
Ik heb t hartje net nog wel gehoord van de baby...maar ben zo bang door die buikpijn. De ass. van de gyn zei net dat ze idd wisten wie ik was, ivm de hematoom achter de placenta... Uhm...Hematoom achter de placenta? Das een bloeduitstorting toch? Mijn vk zei dat t niet ernstig was maar de gyn opperde toen wel loslating als een mogelijkheid....wie moet ik geloven of vertrouwen? Ben echt bang gewoon!
Damn.....ja zo weet je idd niet wie je moet geloven! Gadverdamme! Oh meis, ik hoop zo op goed nieuws zometeen!
Moet 12:30 dochterlief ophalen.... daarna ff kijken of de bieb al open is...moeten vandaag boeken van dr terug brengen...en nieuwe meenemen natuurlijk Daarna moet ze eten... ben benieuwd hoe het met dr gaat...hoop dat zij niet ziek word, maar dat t bij keelpijn blijft...
hematoom is idd een bloeduitstorting, een bloeduitstorting kan door het minste of het geringste opnieuw gaan bloeden. Je hebt gister weer gewerkt dus dit zou de oorzaak kunnen zijn. Maar wat betreft loslating heb ik geen idee. Mijn moeder heeft zoiets gehad maar dan veel verder in haar zwangerschap en die moest zelfs bedrust. die had geloof ik ook een voorliggende placenta ofzo
Ik hoop het ook voor dr mamakitty, keelpijn is al vervelend genoeg. Het is natuurlijk woensdag vandaag dus ze is lekker een middagje vrij.
Is idd zoals snoop ook al zegt een bloeduitstorting... En idd hij kan zorgen voor een gedeeltelijke of volledige loslating van de placenta en daarom is het van belang echt te rusten. Een hematoom kan opgenomen worden door het lichaam en dan is het gevaar ook geweken...