Haha Wish, ik ga gauw dochterlief ophalen,\...zijn jullie van mijn geklaag af Wat ik heb stelt geen zak voor als je leest van Bamjolan.......ik mag niet drammen! Echt niet! Lieve Bam, ik denk aan je en duim voor je! Ik ga dochterlief ophalen! En blij wezen dat mijn zwangerschap toch goed verloopt..... *schaamt zich een beetje eigenlijk nu* Dag lieverds! xx
Ik denk dat iedereen daar blij om moet zijn Kitty... En nu gaan we positief zijn meiden...: Het komt goed met Bamjolan!!!! Allemaal positieve energie stralen... Hihihhi we lijken de troetelbeertjes wel hahahaha
Zo is het maar net! even in het roze staat nog mooier haha Het gaat helemaal goed komen Bamjolan!!! Ik ga even wat eten!
ja oke staat mooier... maar ik vond rood beter opvallen haahhha Ik zit aan de tomatensoep... Hoe kan het ook anders he hahaha
@bamjolan: jeetje wat een collega's heb jij zeg. gadsie. maar zoals ze hier zeggen tuurlijk komt het goed. dat moet. sterkte en doe echt rustig aan. ik duim voor je. dikke knuffel.
ben net aan het eten. maar voel me niet helemaal topfit. dus echt allemaal zieken hier. haha. maar ik zit hier aan een boterham met een speculaasje erop. ik weet gewoon niet wat ik op mn boterham moet doen.
bamjolan rustig aan het gaat allemaal goed komen. vanaf deze kant straal ik ook positieve energie naar je toe. Ik ben vandaag ook behoorlijk ziekies. lig dus veel op de bank. @wish reserveer maar al vast een kamer. hebben we wat te kletsen.
Hahhahaha.. voorkeur voor een nummer? Zal toch om te gillen zijn als we samen op een kamer komen whoehahaah... Wil ik ook een laptop hihhiiih
heey dames. ik ga hopelijk ook in maart bevallen. 1 maart om precies te zijn. daarvoor ben ik in ieder geval uitgerekend. mn banner klopt niet. maar die klopt wel met mn laatste menstruatie. zeer vaag maar ja. ben nu 14w en 3d liefs wendy
lovelyengeltje> verander hem dan meid. Misschien was jou cylus korter of is het vruchtje wat later ingenesteld. Een echo liegt niet. Hihi. je kan hem gewoon veranderen. Hoe vaak ik die ticker niet veranderd heb bij mij.
Nou, hier issie dan ons kleine ukje: @Chrissie81; Op de echo zie je de holte goed zitten. Deze blijft gewoon zitten en komt er waarschijnlijk met de bevalling pas uit, maar de vk zei dat het ook weleens voorkomt dat het blijft zitten, maar het maakte verder niets uit. @Bamjolan; Echt meid, wat een afzien toch weer voor jou! Godzijdank dat je het hartje net hebt gehoord, dat is toch een geruststelling, maar kan me je zorgen helemaal voorstellen. Heel veel succes zo bij de vk, ga me een duimbreuk voor je duimen Enne wat je werk betreft... Wat een :c:! Ongelooflijk dat mensen zó ongevoelig kunnen zijn en net wat de rest zegt, laat ze maar lekker in de stront zakken! @lovelyengeltje; Welkom hier! @Mamakitty, muppie, shenoby en de rest van de grieperige meiden; heel veel beterschap!
hahhaha... Nou als ik er lig... vraag ik wel hoor of je er ligt.... Moet ik tegen die tijd even je naam weten.. Krijg jij mijn naam via de pb... Goh stel je voor dat we gewoon tegelijk in het ziekenhuis liggen hiihih... Ik lag er ook al tegelijk met mijn nu beste vriendin. We zaten toen samen op zwangerschapsverlof... en ik was eigenijk eerder uitgerekend dan haar... maar zij kreeg zwangerschapsvergiftiging en moest daarom net iets eerder bevallen dan ik... Kwamen we er later achter dat we tegelijk in het ziekenhuis lagen Tussen haar dochter en mijn dochter zit 3 dagen verschil en zijn nu ook beste vriendinnetjes...
@Lovely engeltje... Gefeliciteerd... En als je mij nu nog even de gegevens per pb stuurt (zie lijst) dan zorg ik ervoor dat je op de lijst komt! @Princess... Ooooh meid wat een mooie echo...
@Bamjolan: thuisblijven jij! De ziektewet bestaat niet voor niks! @Princess: mooooie echo hoor! @All: jullie hebben me aangestoken! Nou ben ik ooook verkouden! Laterrrr! Liefs Tezzz
Tezzz, sorry Princess, wow! Super echo! Lovelyengeltje, welkom en gefeli. Ik zou als ik jou was je banner ff aanpassen.....