@princess, wat een plaatje @lovelyengeltje, welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap Ohhhhh ik ben zo lui vandaag moet strijken en eigenlijk moet de ramen ook nodig gedaan worden. Maar heb echt nergens zin in pfff
ohhhhhh mamakitty, wat een schatje! Ik ben GEK op (rode) katten. heb er zelf ook 4! (waarvan 1 wit met rood). ik zou stiekem wel alleen maar rode willen, hahahaha
Ik heb 2 rood-witte katers gehad en dat zijn toch wel eigenaardige katers hoor Heel slim (eigenlijk té slim), zijn allebei enorm groot geworden, zijn echte jagers en erg territorium-gericht! Niet bang voor een gevechtje zeg maar
Princess, oh echt is dat zo? dat wist ik niet joh..maar past wel bij die van ons haha Snoop, ik ben ook zoooo benieuwd... DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Hihi, weet natuurlijk niet of zo allemaal zijn, maar tis mij echt opgevallen Brengt iig wel leven in de brouwerij Hoop ook echt dat alles goed gaat met Bamjolan [-o< Eigenlijk wel mooi dat we zo met elkaar meeleven hè, we kennen elkaar niet 'echt', maar zorg nu ook dat ik in de buurt van de pc blijf, hopend op goed nieuws...
Ja ik houd mijn mobiel bij de hand en ben hier nu terwijl het zitten op die bureaustoel me erg veel pijn aan mijn bekken berzorgd, maar dat maakt me niets uit....
die van mij is ook wel eigenaardig, maar dan in de vorm van schuw en wat bangerig aangelegd. Bij ons is hij lief en komt ie aandacht vragen, maar zodra er een vreemde in huis is verdwijnt hij altijd. Je kunt hem ook altijd heel leuk laten schrikken. dan zie je hem altijd 6 meter de lucht in springen, hahaha, beetje plagen
Snoop, ook al zou ze sms-en, het nieuws laat ik haar toch zelf vertellen....tenzij ze er zelf om vraagt... Die poes van ons is HEEL druk! Echt aanvalluhhhhh
nou nog iemand die zit te wachten. Overal gaat de telefoon mee. Nouja maakt nu niet uit wie ze smst...hihi
snik wil fotos plaatsen in mijn album maar alles is te groot. zit al een hele poos te prutsen maar ik geef het op.
Foto verkleinen voor je album: Ga naar paint en open je foto. Kies dan voor AFBEELDING en daar voor UITREKKEN/HELLEN Bij uitrekken zet je horizontaal EN verticaal op 40%, dan klik je op OK. Die foto (verkleint) sla je op onder een andere naam. Dan kun je hem in je album plaatsen. Zo doe ik het altijd.
Wist ook niet dat het zo kon haha ik doe het altijd met photoshop Wel handig zo leer je nog eens wat haha